فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: آتوسا پورکاشیان

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: صفحه 43 کتاب ریاضی در کلاس حل شد. (بازی ریاضی )مبحث تقریب وساعت در حیاط مدرسه با همکاری و مشارکت دخترای گل کلاس انجام شد.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: فصل پنجم علوم تا صفحه 40 تدریس و کلیپ مربوطه و تصاویر مربوط به مبحث درسی پخش و گفتگو در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترای گلم زحمت بکشید با دقت به اطراف گوش کنید و صداهایی که در بیرون و داخل منزل می شنوید را در دفتر مشق یادداشت بفرمایید. سپاسگزارم.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: حکایت خوش اخلاقی در کلاس تدریس شد. انیمیشن اخلاق پسندیده در کلاس پخش و نکات اخلاقی آن مورد بررسی و گفتگو با دخترای گل قرار گرفت. بازی با غلط دیکته که چندین بار در دیکته نوشتن ها دیده شده بود جهت رفع آن در حیاط انجام شد.( (-ِ) ربط یا دوستی) جهت آمادگی برای املا فردا در کلاس تمرین املا توپی انجام شد.
تکلیف: دخترای گلم لطفا 7 خط دیکته از درس سوم وچهارم و پنجم در دفتر مشق نوشته شود. دخترای عزیزم لطفا کلمات هم معنی و مخالف این سه درس را هم حتما برای فردا مطالعه کنید .

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آموزش حرکت گربه و مسابقه ی دو

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: تمرین کتاب ریاضی صفحه 40و 41و42 در کتاب حل شد. دخترای گلم با تانگرام آخر صفحه کتاب ریاضی شکلهای خلاق ساختند وبا کاشی کاری آشنا شدند و در تمرین کتاب اسم زیبای خود را به صورت کاشی کاری طراحی کردند جهت رفع اشکال تقریب در حیاط مدرسه( بازی و ریاضی )طراحی و انجام شد..
تکلیف: دخترای گلی که کاردستی شکل های هندسی را نیاوردند فردا آخرین فرصت است.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: نمونه سوالات دوره ایی فارسی روی تخته با همکاری دخترای گل حل شد و اشکلات مورد بررسی قرار گرفت. دیکته ی آموزشی به نام (دیکته تخم مرغی )در حیاط مدرسه به صورت گروهی و بازی جهت رفع اشکلات دیکته ی دخترای گلم انجام شد.
تکلیف: دخترای گل با توجه به داستان چوپان درستکار اگر صاحب گوسفندان به نصیحت چوپان گوش می کرد چه اتفاقی می افتاد؟ لطفا نظر خود را در دفتر مشق بنویسید. و آیا نصیحت برای کسی که گوش نمی دهد مفید است و چرا؟

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: ریاضی فصل دوم تا سر اشکال هندسی کتاب کامل حل شد. فصل اشکال هندسی تا صفحه 39 در کلاس با مشارکت دخترای گل حل شد. تکالیف بررسی شد.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب نگارش درس چوپان درستکار تا آخر حل شد. روان خوانی درس چوپان درست کار به همرا کلمات هم معنی و مخالف پرسیده شد.
تکلیف: دخترای گل لطفا صفحه هایی را که در کتاب نگارش علامت زده اید در منزل نوشته شود. ارمغان هفته 9 به دخترای گل تحویل داده و تا آخر هفته مهلت نوشتن دارند.

قرآن دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: قرآن تا صفحه 29 تدرس شد. تلاوت های کتاب به صورت تصویری پخش شد. روخوانی درس های قبل پرسیده شد.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: دانش آموز عزیز ، از مهارت های « روابط بین فردی» ، مهارت رفتارهای دوستانه با فیلم آموزشی، تمرین کلاسی ، داستان و تجربه های دخترهای گل ، آموزش داده شد .
تکلیف: دخترم ، تفاوت های دوستت با خودت را برای مادرت بیان کنید .

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته و اتیکت میز غذا خوری نحوه استفاده از قاشق و چنگال و کارد و یاداوری تزیین دستمال سفره توسط ویدیو آموزشی انجام شد. ویدیو آموزشی اتیکت غذا خوری باید ها و نباید های غذا خوردن مثل با دهان پر صحبت نکردن ، صدا ندادن دهان، دست شستن قبل غذا خوردن، استفاده از دستمال کاغذی، برای دانش آموزان گذاشته شد و سپس آنها خودشان نمایش اجرا کردند.

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا صفحه 63 حل شد. چند نمونه جمع و تفریق فرآیندی و تقریبی با کمک دخترای گلم روی تخته حل شد.
تکلیف: دختر خوشگلای من لطفا تمرین صفحه 64و65 کتاب کار ریاضی در منزل حل شود. مدت زمان انجام تکلیف 30 دقیقه می باشد.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب کار فارسی تا صفحه 45 حل شد. چند نمونه سوال فارسی با همکاری دخترای گلم حل شد.
تکلیف: عزیزانم کتاب کار فارسی صفحه 46 در منزل انجام شود. جملات نقل قول در درس چوپان درستکار را پیدا و در دفتر مشق بنویس. 3 کلمه از درس چوپان درستکار پیدا کن که تمام نقطه های آن بالا باشد و در دفتر مشق بنویس. با حروف اسم خود کلماتی را در درس پیدا کن و بنویس دخترای گلم 5 خط دیکته بدون نقطه از درس در دفتر مشق بنویسید. مدت زمان انجام تکلیف 40 دقیقه می باشد. به امید دیدار دوباره دوستون دارم در پناه حق

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: درس پنجم کتاب هدیه ها تدریس شد. کلیپ و شعر مربوط به تدریس پخش شد.
تکلیف: دخترای گلم حتما در منزل وضو گرفتن صحیح را تمرین بفرمایید امید به خدا جلسه بعد در حیاط مدرسه به صورت عملی وضو را انجام خواهیم داد و به بهترین وضو وصحیح ترین وضو کارت امتیاز داده خواهد شد.

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: آموزش انواع گزینه های BOLD و ایتالیک و آندرلاین و راست چین و چپ چین و وسط چین انجام شد

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه 56 و 57 در کلاس حل شد. اشکال هندسی تدریس شد. تفاوت و شباهت های مربع و مستطیل توضیح داده شد.
تکلیف: دخترای گل تمرین عملکردی صفحه 59 کتاب کار ریاضی حل شود. فعالیت کلاسی صفحه 63 حل شود. روی یک مقوا اشکالی هندسی مربع مستطیل و مثلث را کشیده گوشه و ضلع های آنها را با رنگهای متفاوت مشخص کنید.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: پرسش کلاسی از فصل اول تا آخر فصل چهار به صورت دو نفره جهت دوره و یادآوری مفاهیم علوم انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: املا گفته شد.
تکلیف: دخترای گلم متن درس را با دقت بخوان و کلماتی که سه دندانه را پیدا کن و با آنها جمله ی پرسشی بساز. چهار ضرب المثل رو با کمک بزرگترها بنویس و کاربرد و معنی آن را بنویس. یک ضرب المثل را که زیاد شنیدی را بنویس.

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: مرور دروس گذشته و بررسی تمرین های منزل دانش آموزان
تکلیف: لطفا جلسه اینده لوگوهای ساخته شده را به کلاس بیاورید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: