فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: آتوسا پورکاشیان

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: آماده سازی و پخش کلیپ از دست سازه های دانش آموزان، در پایان هفته ی علوم، انجام شد.
تکلیف: درس 7 الی 10 علوم با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.

قرآن دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب قرآن از صفحه ی 61 تا 71 تدریس شد رو خوانی عبارتهای کتاب انجام شد انیمیشن مربوط به مباحث درس در کلاس پخش شد صوت سورهای کتاب در کلاس پخش شد
تکلیف: دخترهای گلم رو خوانی قسمت های تدریس شده فراموش نشود

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: برای مرور درس ریاضی جهت یا دآوری در کلاس چند تمرین در دفتر مشق نوشته شد
تکلیف: تمرین های نوشته شده در منزل با دقت پاسخ داده شود

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: روز سوم هفته ی جذاب علوم با (بازی رنگ ها)آغاز شد دخترهای گلم در گروه های (hs) با رنگهای خوراکی و مایع ظرفشویی آزمایش جذاب بازی رنگها را انجام دادند و کاردستی ابروبادی درست کردندو همچنین شعبده بازی آب که همان (شکست آب ) می باشد را تجربه کردند و در پایان با ساخت برف مصنوعی بسیار زیبا ودیدن کلیپ و عکسهای این چند روز با شادی کلاس را به پایان رساندند

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: املای خلاق( حافظه ایی )به صورت بازی و مسابقه روی تخته کلاس از درس پرچم انجام شد
تکلیف: 5 خط دیکته بدون نقطه در دفتر مشق از درس پرچم نوشته شود

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: دومین روز از هفته ی پرهیجان علوم در کنار دخترهای هنرمندم تابلوهای زیبای (سنگی و صدفی )با خلاقیت عزیزانم در گروه های چهار تایی درست شدو در ادامه ی مبحث (آشنایی با حیوانات ونحوه ی مراقبت و شناخت نیازهای آنها )در کلاس مطرح شد فیلم ها و عکسهای مربوط به موضوع پخش و گفتگوهای گروهی و همچنین تجربیات شیرین دخترهای گلم بیان شدو بسیار لذت بخش بود
تکلیف: به دلیل همکاری خوب وانجام کارهای گروهی در روزهای پرهیجان علوم دخترهای گلم تکلیف ندارند

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: درس چهاردهم (پرچم) در کلاس روان خوانی شد کلمات هم معنی و مخالف نوشته شد کلیپ آموزشی پرچم در کلاس پخش شد کلمات هم معنی درس چهاردهم کتاب کار فارسی با همکاری دخترهای گلم نوشته شد
تکلیف: دخترهای عزیزم دو بار با صدای بلند از روی درس چهاردهم بخوانوکلمات هم معنی و مخالف درس را مطالعه کنید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: