فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: آتوسا پورکاشیان

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: ریاضی صفحه 44 الگوهای هندسی وعددی تدریس وکتاب نوشته شد.
تکلیف: کتاب ریاضی علوی صفحه 71و72و73 در منزل نوشته شود. دخترای گل لطفا چند نمونه سوال الگوی عددی در دفتر مشق جهت تمرین بنویسید. سپاسگزارم.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: روان خوانی حکایت خوش اخلاقی به همراه کلمات هم معنی و مخالف درس سوم تا پنجم پرسیده شد.
تکلیف: دخترای عزیزم در دو خط بنویسید چه چیزهایی باعث خوش اخلاقی می شود؟

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: با سلام آموزش اضافه کردن تصویر و جا به جایی تصویر و حاشیه گذاری و ترازبندی متن انجام شد.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب علوم تا صفحه 40 تدریس شد. آزمایش صدای کلفت و صدای نازک و صدای نازک در کلاس انجام شد. کتاب کار علوم تا صفحه 57 در کلاس نوشته شد.
تکلیف: دخترای گلم لطفا در منزل به صداهای اطرافتون دقت کنید چه صداهایی کلفت و چه صداهایی نازک هستند لطفا در دفتر مشق یادداشت بفرمایید.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: دیکته ترکیبی از درس سوم وچهارم و پنجم گفته شد . غلط های دیکته بررسی و رونویسی انجام شد. حکایت خوش اخلاقی تدریس شد.
تکلیف: دخترای گلی که برای نمایش فارسی روز شنبه انتخاب شده اند لطفا متن درس کوشا و نوشا را بخوانید و دیالوگ نقش خود را تمرین بفرمایید. دخترای عزیزم لطفا 3 بار از روی حکایت خوش اخلاقی با صدای بلند بخوانید. مادرای بزرگوار لطفا امروز حتما دفترهای دیکته امضا شود و در کیف دخترای گلم گذاشته شود. سپاسگزارم.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: تکمیل کاردستی زرافه با لوله دستمال کاغذی

سرود

مدرس: شعبانی، هلیا
فعالیت: خواندن ترانه ترنم قشنگه بخش دوم

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس خدمات بانک و اشنایی با وام و پس انداز
تکلیف: لطفا فعالیت منزل انجام شود

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: صفحه 43 کتاب ریاضی در کلاس حل شد. (بازی ریاضی )مبحث تقریب وساعت در حیاط مدرسه با همکاری و مشارکت دخترای گل کلاس انجام شد.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: فصل پنجم علوم تا صفحه 40 تدریس و کلیپ مربوطه و تصاویر مربوط به مبحث درسی پخش و گفتگو در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترای گلم زحمت بکشید با دقت به اطراف گوش کنید و صداهایی که در بیرون و داخل منزل می شنوید را در دفتر مشق یادداشت بفرمایید. سپاسگزارم.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: حکایت خوش اخلاقی در کلاس تدریس شد. انیمیشن اخلاق پسندیده در کلاس پخش و نکات اخلاقی آن مورد بررسی و گفتگو با دخترای گل قرار گرفت. بازی با غلط دیکته که چندین بار در دیکته نوشتن ها دیده شده بود جهت رفع آن در حیاط انجام شد.( (-ِ) ربط یا دوستی) جهت آمادگی برای املا فردا در کلاس تمرین املا توپی انجام شد.
تکلیف: دخترای گلم لطفا 7 خط دیکته از درس سوم وچهارم و پنجم در دفتر مشق نوشته شود. دخترای عزیزم لطفا کلمات هم معنی و مخالف این سه درس را هم حتما برای فردا مطالعه کنید .

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آموزش حرکت گربه و مسابقه ی دو

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: تمرین کتاب ریاضی صفحه 40و 41و42 در کتاب حل شد. دخترای گلم با تانگرام آخر صفحه کتاب ریاضی شکلهای خلاق ساختند وبا کاشی کاری آشنا شدند و در تمرین کتاب اسم زیبای خود را به صورت کاشی کاری طراحی کردند جهت رفع اشکال تقریب در حیاط مدرسه( بازی و ریاضی )طراحی و انجام شد..
تکلیف: دخترای گلی که کاردستی شکل های هندسی را نیاوردند فردا آخرین فرصت است.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: نمونه سوالات دوره ایی فارسی روی تخته با همکاری دخترای گل حل شد و اشکلات مورد بررسی قرار گرفت. دیکته ی آموزشی به نام (دیکته تخم مرغی )در حیاط مدرسه به صورت گروهی و بازی جهت رفع اشکلات دیکته ی دخترای گلم انجام شد.
تکلیف: دخترای گل با توجه به داستان چوپان درستکار اگر صاحب گوسفندان به نصیحت چوپان گوش می کرد چه اتفاقی می افتاد؟ لطفا نظر خود را در دفتر مشق بنویسید. و آیا نصیحت برای کسی که گوش نمی دهد مفید است و چرا؟

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: ریاضی فصل دوم تا سر اشکال هندسی کتاب کامل حل شد. فصل اشکال هندسی تا صفحه 39 در کلاس با مشارکت دخترای گل حل شد. تکالیف بررسی شد.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب نگارش درس چوپان درستکار تا آخر حل شد. روان خوانی درس چوپان درست کار به همرا کلمات هم معنی و مخالف پرسیده شد.
تکلیف: دخترای گل لطفا صفحه هایی را که در کتاب نگارش علامت زده اید در منزل نوشته شود. ارمغان هفته 9 به دخترای گل تحویل داده و تا آخر هفته مهلت نوشتن دارند.

قرآن دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: قرآن تا صفحه 29 تدرس شد. تلاوت های کتاب به صورت تصویری پخش شد. روخوانی درس های قبل پرسیده شد.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: دانش آموز عزیز ، از مهارت های « روابط بین فردی» ، مهارت رفتارهای دوستانه با فیلم آموزشی، تمرین کلاسی ، داستان و تجربه های دخترهای گل ، آموزش داده شد .
تکلیف: دخترم ، تفاوت های دوستت با خودت را برای مادرت بیان کنید .

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته و اتیکت میز غذا خوری نحوه استفاده از قاشق و چنگال و کارد و یاداوری تزیین دستمال سفره توسط ویدیو آموزشی انجام شد. ویدیو آموزشی اتیکت غذا خوری باید ها و نباید های غذا خوردن مثل با دهان پر صحبت نکردن ، صدا ندادن دهان، دست شستن قبل غذا خوردن، استفاده از دستمال کاغذی، برای دانش آموزان گذاشته شد و سپس آنها خودشان نمایش اجرا کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: