فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: اورانوس یخی 2

ریاضی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: دختر های گلم،آخر هفته تون به نیکی و شادی صفحه 13 کتاب ریاضی حل شد. کاربرگ ریاضی 4 حل شد.
تکلیف: ارمغان هفته 4 حل شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: اجتماعی درس 2و 3 خوانده شود.
تکلیف: اجتماعی درس 4 پیش خوانی شود.

رباتیک

مدرس: حسن پور، فاطمه
فعالیت: باسلام و عرض ادب پک ها مرتب و دسته بندی شد.
تکلیف: تکلیفی داده نشد.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: کتاب استعداد تحلیلی صفحه ی 10 و 11 و 12 حل شد.

ریاضی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: امروز در کلاس با بازی تاس،جمع و تفریق اعداد مرکب را مرور کردیم.
تکلیف: کاربرگ ریاضی 4 در دفتر نوشته و حل شود توسط دانش اموز

علوم پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: امروز علوم درس 3 تدریس شد.
تکلیف: علوم درس 1 و 2 کامل خوانده شود.

هنر پنجم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: ادامه طرح اولیه مسابقه دوسالانه هنر با موضوع نجات زمین انجام شد .

رایانه

مدرس: تالاری، سپیده سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب؛ آشنایی با کدینگ و برنامه نویسی: آموزش بلوک دستوری (وقتی کلیدی فشرده شد) هدف: آشنایی با دسته بلوک های دستوری رویداد (وقتی کلیدی فشرده شد) دختران عزیزم در فعالیت کلاسی یاد گرفتند چطور با بلوک دستوری وقتی کلیدی فشرده شد کار کنند و پروژه حرکت موشک در فضا به جهت های مختلف نیز در کلاس توضیح داده شد و دانش آموزان با خلاقیت خود یک پروژه طراحی نمودند.
تکلیف: دختران عزیزم لطفا فعالیت های کلاسی در منزل تکرار و تمرین شود. با تشکر

مهارت اجتماعی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: این هفته در درس اتیکت، بچه‌ها حسابی مشغول یادگیری مهارت‌های دیجیتال بودند! تمرکز ما روی دو نکته مهم بود: نتیکت (آداب فضای مجازی): 1-چطور پیام‌های خوب بفرستیم و در گروه‌ها مودب باشیم. 2-پیام‌رسانی مؤثر: یاد گرفتیم چطور درخواست‌هایمان را واضح و جذاب بیان کنیم تا زودتر نتیجه بگیریم. تمرین عملی: ما با بازی سرگرم‌کننده‌ی "کلاه سر کی رفته"، به‌طور عملی، روش‌های درخواست مودبانه و محترمانه را تمرین کردیم. از شما خواهشمندیم در منزل هم درباره اهمیت «لحن پیام» در دنیای مجازی با فرزانتان گفتگو کنید.

ریاضی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: ریاضی صفحه 9و 10 و 11 کتاب ریاضی تدریس شد.

متن ادبی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: داستان شماره ی 2 از گنجینه مطالعه و سوالات حل گردید.

سواد مالی

مدرس: خداویردی، بهناز
فعالیت: با عرض سلام فعالیت منزل بررسی شد درس جدید با محوریت درامد تدریس شد و درباره نحوه انواع درامد بحث شد فعالیت کلاسی توسط همفکری انجام شد کلیپ درامد پخش شد طنز درامد و هزینه اجرا شد
تکلیف: فعالیت کتاب درسی لطفا در صورت صلاحدید کتاب دکه لیموناد فروشی تهیه و مطالعه شود

زیبانویسی

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: آموزش درس پنجم و ششم و تمرین‌های مربوطه و بررسی تکالیف انجام شد .
تکلیف: از ابتدای کتاب نا پایان صفحه 17 نواقص کتابکانل شود .

بازی استراتژیک

مدرس: سجودی، معصومه
فعالیت: با سلام بازی های امروز با هدف تقویت مهارت های حرکتی پایه ( جابه جایی و دویدن ) تقویت تمرکز و توجه ، گوش بزنگی و افزایش سرعت عکس‌العمل و هماهنگی چشم و دست انجام شد .

ریاضی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: با سلام به عزیزانم امروز قسمتی دیگر از جمع و تفریق اعداد مرکب تدریس شد.

فارسی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: بخشی از فارسی درس 3 تدریس شد.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: هدیه ی اسمانی درس 3 پیش خوانی شود
تکلیف: هدیه ی اسمانی درس 1و 2 خوانده شود.

قرآن پنجم

مدرس: حاجیان، مرضیه
فعالیت: باسلام وعرض ادب پیام قرآنی ص6خوانده شد چندنفری که آنرا حفظ کرده بودند پرسیده شد ص 7بصورت جمع خوانی قرائت شد واتصالات لازم کشیده شد ودور حروف ناخوانا خط کشیده شد .
تکلیف: برای جلسه آینده حتما صفحه 10 راجواب دهید دیده خواهد شد وصفحات 8 و9 را تمرین کنید که در کلاس بتوانید قرائت کنید

ورزش پنجم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آموزش پاس سینه به سینه انجام شد.

ریاضی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: با سلام خدمت دختران گلم روزتون مبارک فرشته های زمینی خیلیییی دوستون دارم. ریاضی جمع و تفریق عدد مرکب تدریس شد. جزوه قهرمان باش دو سوال حل شد.
تکلیف: هدیه ی من به شما،فردا تکلیف ندارید دختران پر تلاش من

فارسی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: کتاب کارو تمرین فارسی درس 2 حل شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: خدابخش، الهام
فعالیت: اجتماعی درس 3 تدریس شد و کتاب کار علوی درس 3 حل شد.

مهارت زندگی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: جلسه این هفته درس «مهارت‌های زندگی» در پایه پنجم به موضوع حساس و مهم مدیریت استرس و چالش‌های ذهنی آن اختصاص یافت.در این بحث فعال و عمیق، دانش‌آموزان با دو نوع از رایج‌ترین خطاهای شناختی (تله‌های فکری) آشنا شدند: «تعمیم‌دهی افراطی»: اینکه چگونه یک اتفاق بد را به تمام جنبه‌های زندگی تعمیم ندهیم. «فاجعه‌انگاری»: یادگیری مهارت تبدیل نگرانی‌های بزرگ‌نمایی‌شده به مشکلات کوچک و قابل حل. این آموزش‌ها نه تنها به صورت تئوری، بلکه با بحث و گفت‌وگوهای سازنده تکمیل فعالیت صفحات 10-11و به اشتراک‌گذاری تجربیات شخصی دانش‌آموزان همراه بود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: