فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 4

زبان انگلیسی

مدرس: برف چالان، نیلوفر
فعالیت: تدریس صفت های تفضیلی (comparative adjectives) جهت بیان تفاوت ها برای اسم های جمع انجام شد.
تکلیف: 1.برای هر کدام از صفت های زیر یک مثال تفضیلی برای اسم های جمع بنویسید. taller shorter smaller bigger longer faster slower 2.روخوانی جملات خود را تمرین کنید و ویس آن را ارسال کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: برف چالان، نیلوفر
فعالیت: صفت های تفضیلی (comparative adjectives) جهت بیان تفاوت ها تدریس شد.
تکلیف: برای هر کدام از صفت های زیر یک مثال تفضیلی ای بنویسید. taller shorter smaller bigger longer faster slower روخوانی جملات خود را تمرین و ویس آن را ارسال کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: برف چالان، نیلوفر
فعالیت: جملات زمان حال ساده (simple present) به صورت فرم منفی برای ضمایر she و he تدریس شد.
تکلیف: 1. سه جمله منفی برای she با doesn't بنویسید. 2. سه جمله منفی برای he با doesn't بنویسید. 3. جملات خود را تمرین کنید و ویس روخوانی را ارسال کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: برف چالان، نیلوفر
فعالیت: تدریس زمان حال ساده (simple present) به صورت جملات منفی برای بیان فعالیت های روزمره تدریس شد.
تکلیف: 1. چهار فعالیت روزمره به انتخاب خود به صورت جمله مثبت و منفی با استفاده بنویسید. به عنوان مثال : I have online classes everyday. = I don't have online classes everyday. 2. روخوانی جملات خود را تمرین و ویس آن را ارسال کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: برف چالان، نیلوفر
فعالیت: مبحث حال استمراری (present continuous) (فعالیت هایی که در زمان حال انجام می شوند) به صورت سوال Yes/No تدریس و مطالب قبلی دوره شد.
تکلیف: چند فعالیت به دلخواه انتخاب کنید و به سوالات زیر پاسخ دهید. 1.Is she ... ? Yes.,she is . No,she isn't. 2. Is he... ? Yes, he is . No, he isn't. 3. Are they...? Yes, they are. No, they aren't. 4. Is it ... ? Yes, it is. No, it isn't. روخوانی سوالات بالا و پاسخ های خود را تمرین کنید و صدای خود را بصورت ویس ارسال کنید. فایل زبان را با دقت دیده، در منزل تکرار و تمرین کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: