فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زهرا سالاریه

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: تفریق انتقالی (تکنیکی) تدریس شد. صفحه ی 104 و 105 کتاب ریاضی تا سوال 1 در کلاس حل شد و پرسش پای تخته ای انجام شد. طرح سنجش ریاضی برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: درک مطلب های کتاب فارسی صفحه ی 88 و 89 و 90 در کلاس حل شد.
تکلیف: 1) ارمغان شماره ی 21 حل شود. 2) کتاب کار علوی فارسی صفحه ی 110 و 111 حل شود.

نگارش دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 82 و 83 و 84 در کلاس حل شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: درس 15 هدیه های آسمان تدریس شد، جواب های سوالات آن در کتاب نوشته شد.
تکلیف: کتاب هدیه ها درس 14 و 15 مطالعه شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
تکلیف: 1) یک املای مادر به فرزند و فرزند به مادر از درس پرچم نوشته شود. 2) یک صفحه املا از درس 3 و 4 و 5 فارسی نوشته شود. 3) روانخوانی و مخالف و هم معنی های درس پرچم پرسیده می شود.

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر با کمک بازی با حروف تایپ کلمات و دروس تدریس شده تمرین و تکرار شد ، آموزش اضافه کردن عکس وتغیر اندازه آن انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
تکلیف: 3 جمع انتقالی به دلخواه در دفتر مشق بنویسید.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
تکلیف: با 7 کلمه ی سخت درس پرچم جمله بسازید.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: به علت برگزاری اردو و آزمون کلاس هنر انجام نشد .

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس لوگو
تکلیف: لطفا فعالیت منزل و لوگو کاردستی شده ،انجام شود

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
تکلیف: 5 جمع انتقالی در دفتر مشق نوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: طرح سنجش فارسی برگزار شد.
تکلیف: 1) از روی کلمات سخت درس پرچم نوشته شود. 2) هم معنی ها و مخالف های درس پرچم خوانده شود. 3) از روی درس پرچم دوبار با صدای بلند برای پدر و مادر خوانده شود.

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، برگزاری مسابقه ی حمل توپ پینگ پنگ با قاشق و تمرین پرتاب توپ داخل سبد

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت های ارتباط موثر ، گفتگوی صحیح را با تمرین کتاب و بحث کلاسی آموزش داده شد .
تکلیف: دختر گلم در ارتباط با والدین مهارت های گفتگوی صحیح( با رعایت نوبت صحبت کردن، با لحن درست صحبت کردن، تماس چشمی) را رعایت کند.د
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: