فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زهرا سالاریه

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 98 و صفحه ی 99 سوال اول در کلاس حل شد.

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: هفته ی ملی علوم مبارک....... موضوع تحقیق کرم خاکی، در مورد کرم خاکی صحبت شد و عکس ها و فیلم های مربوطه پخش شد. در مورد خوراکی های مفید و غیر مفید در کلاس صحبت شد، عکس ها و فیلم های مربوطه پخش شد .

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: درس سیزدهم ایران زیبا تدریس شد، زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد و هم معنی های آن گفته شد و نوشته شد.
تکلیف: 1) کتاب نگارش فقط سوال 1 صفحه های 77 و 78 نوشته شود. 2) یک املا از کلمات سخت درس ایران زیبا نوشته شود. 3) از روی درس ایران زیبا دوبار با صدای بلند برای پدر و مادر بخوان .هم معنی های درس ایران زیبا خوانده شود، پرسیده می شود.

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 96 و 97 تدریس و حل شد و پرسش کلاسی از این مباحث انجام شد.
تکلیف: 1) ارمغان شماره ی 19 حل شود. 2) کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 144 و 145 حل شود.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
تکلیف: 1) کلماتی که نقطه های آن پایین می باشد را از درس فردوسی پیدا کنید. 2) یک املا از درس اول و دوم فارسی نوشته شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: جواب سوالات درس 13 هدیه ها در کلاس نوشته شد....... درس 14 تدریس شد و سوالات آن در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: کتاب هدیه ها درس 12 و 13 و 14 مطالعه شود.

قرآن دوم

مدرس: فرجی، لیلا
تکلیف: کتاب قرآن به دانش آموزان داده شد، صفحه ی 64 و 68 و 69 روانخوانی شود.

هوش و ریاضی

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحه ی 36 و 38 و 40 در کلاس حل شد.

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 95 قسمت تفریق فرایندی تدریس و حل شد و پرسش کلاسی پای تخته ای از همه ی دانش آموزان انجام شد. صفحه ی 96 سوال 1 در کلاس حل شد.
تکلیف: 5 تفریق فرایندی به دلخواه در دفتر مشق نوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 96 و 97 حل شود.

املا دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: املا از درس فردوسی گفته شد، دفترهای املا تصحیح شد و به دانش آموزان داده شد، لطفا دفترهای املا امضا شود و فردا آورده شود.

قرآن دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: صفحه ی 64 و 68 و 69 (سوره ی ماعون) تدریس و روانخوانی و هم خوانی شد، اصحاب فیل روانخوانی شد و توضیح داستان آن به دانش آموزان داده شد.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: رنگ آمیزی و نقوش تزئینی روی سفال جهت نوروز انجام شد .

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس کارافرینی
تکلیف: لطفا فعالیت های منزل تکمیل شود -لطفا 3 شرکت تجاری انتخاب شود و لوگوهای آنها با مقوا کاردستی شود.

هوش و ریاضی

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحه ی 34 در کلاس حل شد.

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: نمونه سوالات جمع فرایندی در دفتر مشق مجدد حل و کار شد و پرسش پای تخته ای انجام شد.
تکلیف: 3 جمع فرایندی به دلخواه در دفتر مشق نوشته شود.

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب کار علوم علوی صفحه ی 108 در کلاس حل شد. تحقیق علوم در کلاس توسط دانش آموزان انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 92 در کلاس حل شد.
تکلیف: 1) 5 کلمه ی سخت از درس فردوسی پیدا کنید و با آن ها جمله بسازید. 2) کلماتی که حرف (ع، ح، ز، س،ش) دارند را از درس فردوسی پیدا کنید و بنویسید. 3) فردا املای کلاسی از درس فردوسی داریم کار شود(دانش آموزانی که دفتر املای آن ها در منزل است فردا حتما اورده شود)

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت های ارتباطی« از زبان بدن درست استفاده کنیم » با بحث کلاسی، تمرین کلاسی و نمایش فیلم آ موزش داده شد .‌
تکلیف: دانش آ موز عزیز هنگام بیان احساس ، از زبان بدن خود استفاده کند.

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: جمع فرایندی عددهای سه رقمی تدریس شد، از همه ی دانش آموزان پرسش پای تخته انجام شد، صفحه ی 95 کتاب ریاضی فقط قسمت جمع های فرایندی در کلاس حل شد و چند سوال اضافه مربوط به جمع های فرآیندی در دفتر مشق کار شد، فردا مجدد جمع فرآیندی عددهای سه رقمی توضیح داده می شود و پرسیده می شود.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 140 نوشته شود.

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: فصل 10 علوم ، درون آشیانه ها صفحه ی 71 و 72و 73 توضیح داده شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: یک کلاغ ، چهل کلاغ روانخوانی شد و موضوع آن برای دانش آموزان توضیح داده شد.
تکلیف: کلمات سه حرفی و چهارحرفی را از درس فردوسی پیدا کنید و در دفتر مشق بنویسید.

نگارش دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: نگارش فصل فردوسی حل شد و این فصل به پایان رسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: