1401/08/24
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
2 جمع و 2 تفریق فرایندی به دلخواه در دفتر مشق نوشته شود.
علوم دوم
فرجی، لیلا
آزمایش علوم بادنما و فرفره و کار هر کدام در حیاط مدرسه نشان داده شد و انجام شد،، کتاب کار علوم علوی صفحه ی 48 حل شد.
تحقیق علوم درباره ی فصل ها (4 فصل بهار، تابستان، پاییز ،زمستان) همراه با نقاشی آن نوشته شود.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
املای پای تخته از همه ی درس ها گفته شد.
هدیههای آسمان دوم
فرجی، لیلا
جواب سوالات درس اول و دوم هدیه ها داده شد.
قرآن دوم
فرجی، لیلا
کتاب قران تا سوره ی ناس تدریس و هم خوانی شد، دانش آموزانی که سوره ی ناس را از حفظ بودند در کلاس خواندند.
کتاب قران داده شد، روانخوانی صفحه ی 20 و 21 کار شود.
هنر دوم
عطایی، الهه
ادامه کاردستی زرافه با رول دستمال کاغذی انجام شد (مرحله بدن و پاها)
سرود
شعبانی، هلیا
تمرین بخش اول ترانه ترن قشنگ من
سواد مالی
گوهریان، فاطمه
تدریس درس بانک و آشنایی با انواع با فضای بانکی
لطفا فعالیت منزل تا درس 7 تکمیل شود
یکی از لوگوهای بانک دلخواه انتخاب شود و به صورت کاردستی بر روی مقوا بریده شود و به کلاس آورده شود (فعالیت امتیازی)
آزمایشگاه
فرجی، لیلا
آزمایش علوم فصل زندگی ما و گردش زمین 2 مبحث بادنما و فرفره و کار هر کدام در حیاط مدرسه انجام شد.
1401/08/23
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
تفریق های فرایندی تدریس شد و در کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی علوی قسمت هایی که تفریق فرایندی داشت حل کردیم......
2 تفریق فرایندی در دفتر مشق نوشته شود.
علوم دوم
فرجی، لیلا
کتاب کار علوم علوی صفحه ی 46 و 47 در کلاس حل شد و درباره ی فصل گردش زمین 2 مجدد توضیح داده شد......
فارسی دوم
فرجی، لیلا
شعر ستاره با دست سازه های ستاره هم خوانی شد. روانخوانی درس چغندر پربرکت و بخوان و بیندیش پرسیده شد.
از درس خرس کوچولو و مدرسه ی خرگوش ها کلمه های مربوط به نشانه های انتهای کتاب فارسی که چسبیده شد را در همان کپی انتهای کتاب بنویسید.
ورزش دوم
صفایی، منصوره
نرمش ، آموزش پرش گربه
تمرین در منزل
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
دانش آموز توانمندم، از مهارت های " آداب و معاشرت" مهارت " ارتباط خوب" را با نمایش داستانی ، تعامل کلاسی ، یادگیری مفهوم دوست یابی، آموزش دیده است .
دختر گلم ، ارتباط دوستانه خود را برای مادر بیان کند .
1401/08/22
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 49 و صفحه ی 50 تا سوال 2 در کلاس حل شد.
دقیقه ها در ساعت پرسیده می شود حفظ شود......شاد و پیروز باشید عزیزانم.......
فارسی دوم
فرجی، لیلا
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 37 در کلاس حل شد ..........
روانخوانی درس تمیز باش و عزیز باش از همه ی بچه ها پرسیده شد.
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 38 حل شود.
1401/08/21
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
طرح سنجش استعداد ریاضی برگزار شد..........
کتاب ریاضی ادامه ی صفحه ی 29 و سوال اول و سوال دوم صفحه ی 30 فقط جمع های فرایندی و سوال 3 در کلاس حل شد. مجدد ساعت ها و جمع فدایندی توضیح داده شد و جمع فرآیندی در کلاس پرسیده شد.
2 جمع فرایندی به دلخواه در دفتر مشق نوشته شود.
علوم دوم
فرجی، لیلا
ادامه ی فصل 4 علوم، زندگی و گردش زمین 2 تدریس شد و موارد تدریس شده در کلاس پرسیده شد و کارت امتیاز داده شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
بخوان و بیندیش فارسی، تمیز باش و عزیز باش روانخوانی شد و روانخوانی آن در کلاس از همه ی دانش آموزان پرسیده شد.
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 36 حل شود.
کلماتی که حرف (ظ ،ط) دارند را از درس مدرسه ی خرگوش ها پیدا کنید و بنویسید.
2 بار از روی متن تمیز باش و عزیز باش برای پدر و مادر با صدای بلند بخوان دختر قشنگم.........شاد و سربلند باشید
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک و بازی کاپ گیم ریتمیک انجام شد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته توسط خود دانش آموزان انجام شد.
اتکیت میز غذاخوری تدریس شد.آشنایی با قاشق و چنگال و نحوه استفاده از انها و درست در دست گرفتن قاشق و چنگال با تک تک دانش آموزان تمرین شد و به وسیله ویدیو آموزشی آموزش داده شد. دانش آموزان توسط پاور پونیت با وسایل روی میز غذا خوری کارد ،قاشق، چنگال ، بشقاب ،نمکدان و فلفل پاش و رانر و دستمال سفره و... آشنا شدند. انواع بشقاب و قاشق و چنگال را دیدند و موارد مصرف آن را آموختند
1401/08/18
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
با تخته های داده شده جمع فرایندی و ساعت کار شد و از همه ی دانش آموران جمع فرایندی و ساعت پرسیده شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
املای کلاسی از درس مدرسه ی خرگوش ها در دفتر املا گفته شد و تصحیح شد و دفتر املا به بچه ها داده شد،
بچه هایی که شعر ستاره را حفظ بودند در کلاس خواندند.......
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 32 در کلاس حل شد.
طرح بیدپا در کلاس انجام شد.
زیبانویسی تا صفحه ی 13 کامل شد.......
کتاب داستان به همه ی دانش آموزان داده شد، کتاب داستان خوانده شود و خلاصه ی آن را تا هر چه قدر که می دادند و هرچقدر که فهمیدند در دفتر مشق بنویسند، ارمغان هفته شماره ی 4 و 7 حل شود........
دفترهای املا امضا شود و شنبه آورده شود.
نگارش دوم
فرجی، لیلا
کتاب نگارش درس مدرسه ی خرگوش ها در کلاس حل شد و نگارش این فصل به پایان رسید.
املا دوم
فرجی، لیلا
املای کلاسی از درس مدرسه ی خرگوش ها در دفتر املا گفته شد و تصحیح شد و به بچه ها داده شد.
رایانه
رضایی، انسیه
تمرین تایپ کردن با برنامه ورد ،
نوشتن نامه برای معلم خود انجام شد.