فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زهرا سالاریه

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 10 وصفحه ی 11 تا سر ساعت در کلاس حل شد.
تکلیف: از مامان دو عدد یک رقمی بپرس، حالا با آن ها هر چه می توانی عدد دو رقمی بساز....... 5 عدد دو رقمی بنویس و برای آن جدول ارزش مکانی بکش.....

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: درک مطلب های درس کتاب خانه ی کلاس ما تا سر واژه سازی حل شد...... روانخوانی درس کتاب خانه ی کلاس ما و مخالف از تمامی دانش اموزان پرسیده شد.
تکلیف: با 5 کلمه از درس کتاب خانه ی کلاس ما یک داستان تخیلی کوتاه بنویس..... از درس کتاب خانه ی کلاس ما کلمه هایی که ه چسبان و ه اخر تنها دارند نوشته و با 5 تای آن ها جمله بساز........(مدت زمان انجام تکلیف یک ساعت می باشد) موفق و سربلند باشید دخترای گلم، روزتون خوش

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی ریتمیک بوسیله چوبک و موزیک خونه مادر بزرگه انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: به دلیل برگزاری جشن جهانی کودک کلاس برگزار نشد.

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: در زنگ علوم بچه ها را به حیاط مدرسه بردیم و در باغچه ی مدرسه دانش آموزان همه چیز را مشاهده کردند و انواع برگ ها ، انواع ساقه های درختان و حشرات و ........را دیدند و وقتی به کلاس آمدند تک تک دانش آموزان تمام موارد ی که در حیاط دیدند را به صورت شفاهی بیان کردند.
تکلیف: آنچه در زنگ علوم در حیاط مدرسه مشاهده کردی را به صورت گزارش در دفتر مشق بنویس عزیزم(مدت زمان انجام تکلیف 15 دقیقه می باشد)

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: از روی متن درس کتاب خانه ی کلاس ما خوانده شد، زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد،هم معنی های آن گفته شد و در کتاب فارسی نوشته شد. مخالف تدریس شد و تمامی دانش آموزان از درس اول کتاب فارسی مخالف ها را گفتند . روانخوانی درس کتاب خانه ی کلاس ما از دانش آموزان پرسیده شد. درباره کتاب خانه ی کلاسی کلاسمان توضیح داده شد.
تکلیف: دوبار با صدای بلند از روی درس کتاب خانه ی کلاس ما برای پدر و مادر بخوان . 5 خط دیکته از درس ستایش در دفتر مشق نوشته شود. در دفتر مشق یک جدول بکش و از درس کتاب خانه ی کلاس ما کلمات 3 نقطه، 5 نقطه و بی نقطه . کلمات تشدید دار و نشانه های (س ،ش ، ط ،ظ) دارند را پیدا کن و بنویس .(مدت زمان انجام تکالیف یک ساعت می باشد)

سرود

مدرس: شعبانی، هلیا
فعالیت: آشنایی با مراحل کار در کلاس آوا

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: آشنایی کلی با سواد مالی و اسکناس ،کلیپ آموزشی پول

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: تاب ریاضی صفحه 7و8و9 در کلاس توضیح وحل شد
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه15 در منزل حل شود مدت زمان انجام تکلیف 30 دقیقه می باشد با تشکر از همه‌ی عزیزان روز خوش

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آموزش حرکت شمع

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مهارت همدلی و کمک کردن به دیگران آموزش داده شد. با داستان و بازی و تمرین های کتاب همکاری کردن در کلاس کار شد .

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: اعداد دیجیتال تدریس شد ، دخترای گل به همراه کارت اعداد و دست ورزی اعداد را ساختند .ساخت اعداد دورقمی با کارت از تمامی دانش اموزان پرسیده شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 11 و 12 در منزل نوشته شود. (مدت زمان انجام تکلیف 30 دقیقه می باشد) با تشکر از دخترای گلم ، روز خوش

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: روانخوانی درس ستایش پرسیده شد. کتاب نگارش تا صفحه ی 12 در کلاس حل شد.
تکلیف: از روی درس ستایش3 بار با صدای بلند برای پدر و مادر بخوان. 5 تا از نعمت های خدا را نام ببرید و درباره ی یکی از آنها نقاشی بکشید.(زمان انجام تکلیف 30 دقیقه می باشد)

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 2 و 3 در کلاس همراه با دست ورزی حل شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: درس ستایش روانخوانی شد.هم معنی های آن در کلاس گفته شد و در کتاب نوشته شد. کتاب نگارش صفحه ی 9 در کلاس حل شد.
تکلیف: روانخوانی درس ستایش در منزل تمرین شود، فردا پرسیده می شود، صفحه ی 9 کتاب نگارش کامل شود،( دانش آموزانی که امروز کتاب نگارش را همراه نداشتند این صفحه را در منزل کامل کنند) کلماتی که حرف(س، ش، ر ، ط، کلمات تشدید دار ) دارند را از درس ستایش پیدا کرده و در دفتر مشق نوشته شود.(مدت زمان انجام تکالیف 40 دقیقه می باشد) روز خوش موفق باشید عزیزانم

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: معارفه دانش آموزان از طریق بازی و آشنایی با کلاس ریتموگیم انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: فیلم آموزشی رفتار های صحیح و غلط در منزل و اداب معاشرت در منزل پخش شد. در مورد آداب سرکلاس نشستن اجازه گرفتن و نحوه معرفی خود توضیح داده شد. پرسش و پاسخ رفتار های صحیح و غلط انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: