1401/12/10
فارسی دوم
فرجی، لیلا
1) یک املای مادر به فرزند و فرزند به مادر از درس پرچم نوشته شود.
2) یک صفحه املا از درس 3 و 4 و 5 فارسی نوشته شود.
3) روانخوانی و مخالف و هم معنی های درس پرچم پرسیده می شود.
رایانه
رضایی، انسیه
با سلام و وقت بخیر
با کمک بازی با حروف تایپ کلمات و دروس تدریس شده تمرین و تکرار شد ، آموزش اضافه کردن عکس وتغیر اندازه آن انجام شد.
1401/12/09
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
3 جمع انتقالی به دلخواه در دفتر مشق بنویسید.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
با 7 کلمه ی سخت درس پرچم جمله بسازید.
هنر دوم
عطایی، الهه
به علت برگزاری اردو و آزمون کلاس هنر انجام نشد .
سواد مالی
گوهریان، فاطمه
تدریس درس لوگو
لطفا فعالیت منزل و لوگو کاردستی شده ،انجام شود
1401/12/08
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
5 جمع انتقالی در دفتر مشق نوشته شود.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
طرح سنجش فارسی برگزار شد.
1) از روی کلمات سخت درس پرچم نوشته شود.
2) هم معنی ها و مخالف های درس پرچم خوانده شود.
3) از روی درس پرچم دوبار با صدای بلند برای پدر و مادر خوانده شود.
ورزش دوم
صفایی، منصوره
نرمش ، برگزاری مسابقه ی حمل توپ پینگ پنگ با قاشق و تمرین پرتاب توپ داخل سبد
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
از مهارت های ارتباط موثر ، گفتگوی صحیح
را با تمرین کتاب و بحث کلاسی آموزش داده شد .
دختر گلم در ارتباط با والدین مهارت های گفتگوی صحیح( با رعایت نوبت صحبت کردن، با لحن درست صحبت کردن، تماس چشمی) را رعایت کند.د
1401/12/07
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
جمع انتقالی مجدد یادآوری شد و در دفتر مشق چند سوال انتقالی حل کردیم و پرسش پای تخته ای انجام شد.
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 152 حل شود.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
درس پرچم تدریس و روانخوانی شد، زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد، کلمات هم معنی و مخالف آن در کتاب فارسی نوشته شد.
کتاب کار علوی فارسی قسمت هم معنی ها و مخالف های درس ایران زیبا در کلاس حل شد.
کتاب فارسی دوره و مطالعه شود .
1401/12/06
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
کتاب ریاضی صفحه ی 102 در کلاس حل شد.
جمع انتقالی مجدد توضیح داده شد.
چند جمع انتقالی در دفتر مشق در کلاس نوشته شد و از دانش آموزان جمع انتقالی پرسیده شد.
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 150 و 151 حل شود.
علوم دوم
فرجی، لیلا
1) طرح سنجش علوم برگزار شد.
2) کتاب کار علوم علوی صفحه ی 109 و 110 و 111 در کلاس با پرسش از دانش آموزان نوشته شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
روانخوانی درس ایران زیبا از همه ی دانش آموزان پرسیده شد.
املای پای تخته ای از درس ایران زیبا در کلاس نوشته شد.
1) کلماتی که حرف ( ح، گ، ص، ع، ت، س، خ) را دارند از درس ایران زیبا پیدا کنید و بنویسید.
2) روانخوانی و هم معنی و مخالف های درس ایران زیبا مجدد پرسیده می شود ، حتما خوانده شود.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
وارم آپ موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته انجام شد. تدریس اتیکت مکالمه و اموزش چگونه شنونده ی خوبی باشیم(با دقت بشنویم،به گوینده نگاه کنیم،سوال بپرسی،و با قلبمان درک کنیم) به دانش اموزان داده شد شعر زیر تمرین و تکرار شد.
اگر بخوام بشم من /یه شنونده ی عالی/باید حواسم باشه/به 4 عضو اصلی/ با گوش با گوش میشنوم /با چشم با چشم میبینم/بعدش سوال میپرسم/تا با قلبم بفهمم