فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زهرا سالاریه

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام: در زنگ جزیره ی اعداد در روی ماز تهیه شده در وسط کلاس جمع و تفریق هایی نوشته شد و جواب جمع ها در جعبه قرار داده شد، دانش آموزان در گروه های دونفره می آمدند تا جواب جمع ها را از داخل جعبه پیدا کنند ، هر دانش آموزی که زودتر جواب را پیدا میکرد، برنده می شد، بدین ترتیب مسابقه ای هم برای سریع تر پیدا کردن جواب درست بین دانش آموزان برقرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام ، حرف Xx مرور شد . نوشتار ،صدا ، حرکت و مثال های chتمرین شد. و بازی مربوطه انجام شد.
تکلیف: دختران عزیزم، 2 مثال برای ch نوشته شود .

زنگ تفریح

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: در زنگ آشپز کوچولو با همکاری دانش آموزان ژله را درست کرده و تزیین کردیم و ژله های خوشمزه به همه ی دانش آموزان داده شد و میل کردند.

مهارت زندگی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: زبان زرافه با موضوع قلب زرافه ای (روابط موثر،مهارت خودآگاهی ) تدریس شد. با دانش آموزان در مورد علایق خود و ترغیب به دوست داشتن دیگران گفتگو شد و در آخر داخل قلب زرافه ای علایق خود را نقاشی کردند.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: در زنگ جزیره ی کلمات داستانی جذاب برای دانش آموزان خوانده شد، سپس پس از گوش کردن داستان ، درک مطلب کتاب از دانش آموزان پرسیده شد، سپس از همه ی دانش آموزان روانخوانی از کتاب داستان پرسیده شد.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام ، نوشتار ،صدا ،حرکت ،مثال های حرف Xx تمرین شد. Worksheet حرفXx انجام شد . بازی ساخت مثال برای حرف Xx انجام شد. کاربرگ بستنی انجام شد.
تکلیف: دختران عزیزم، از حرفXوx یک خط نوشته شود. یک مثال برای Xx نوشته شود.

خلاقیت

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: ادامه طراحی فانتزی روباه ؛ مرحله رنگ آمیزی با مدادرنگی انجام شد .

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: در زنگ جزیره ی دانش معلم کلاس را تاریک کرده و یک چراغ قوه و توپ و کره ی زمین را برداشته و چراغ قوه را یک بار به توپ و بار دیگر به کره ی زمین تاباندیم و پیدایش روز و شب را بدین وسیله به دانش آموزان نشان دادیم.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام: در زنگ جزیزه ی کلمات کلمه های مشابه در دو کارت با رنگ های مختلف نوشته شد و با گفتن کلمات دانش آموزان دو رنگ کارت با کلمه ی مشابه را پیدا کردند. همچنین در لیوان های کاغذی کلماتی نوشته شد و در روی کاغذ به هم ریخته ی همان کلمات نوشته شد ، آموزگار با خواندن کلمات ، دانش آموزان باید به هم ریخته ی آن کلمه ی خوانده شده را پیدا میکردند.

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، بازی های چابکی

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام، Alphabets با آهنگ مرور شد. حرف Yy نوشتار و صدا و حرکت و مثال ها تمرین شد. Worksheet حرف Yy کامل شد
تکلیف: دختران عزیزم، از حرف Y و y یک خط نوشته شود و یک مثال برای آن نوشته شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: