فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زهرا سالاریه

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 44 حل شود.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: طرح سنجش استعداد فارسی برگزار شد. بخوان و بیندیش تمیز باش و عزیز باش روانخوانی شد، روانخوانی آن از دانش آموزان پرسیده شد. کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 34 و 35 در کلاس نوشته شد.
تکلیف: با 5 کلمه ی سخت درس مدرسه ی خرگوش ها جمله بسازید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس پنجم ( پس انداز ) تدریس شد. کارتون مهندسان و قلک نمایش داده شد . داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد . کتاب داستان چه روزی قلکم را بشکنم معرفی شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس پنجم صفحه ی 43 و جمع بندی صفحه ی 44 کتاب سواد مالی انجام شود. $ دانش آموزان خوبم ، جلسه ی آینده فعالیت های درس 1 تا 5 کتاب ( تا پایان صفحه ی 44 ) بررسی خواهد شد و کارت امتیاز داده خواهد شد .$

زیبانویسی

مدرس: حسینی، مائده سادات
فعالیت: حرف و و اتصالات آن تدریس شد و تمرینات صفحه 18و19درکلاس انجام شد.
تکلیف: مشق منزل ندارند.

شطرنج

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: صفحه ی اول و دوم و سوم کاربرگ گام به گام شطرنج انجام شد .

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 42 و 43 در کلاس حل شد.
تکلیف: تمرین های کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 43 در منزل حل شود.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام: درس مدرسه ی خرگوش ها روانخوانی شد، زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد، روانخوانی آن از همه ی دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف: 1) از روی کلمات سخت درس مدرسه ی خرگوش ها نوشته شود. 2) فارسی از درس اول تا درس سوم حتما مطالعه شود. کتاب کار فارسی علوی و کتاب نگارش تحویل دانش آموزان داده شد.

نگارش دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: سوال 1 صفحه ی اول و دوم کتاب نگارش در کلاس نوشته شد.

قرآن دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب قرآن صفحه ی 20 و 21 ( سوره ی ناس) و 22 و 23 روانخوانی و هم خوانی شد، سوره ی ناس پرسیده شد.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: اجرای طرح سراسری مدارس علوی (تلفیق قصه و نقاشی )

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام: کتاب ریاضی صفحه ی 28 در کلاس با پرسش و پاسخ از همه ی دانش آموزان در کلاس حل شد.
تکلیف: روز دانش آموز بر همه ی دانش آموزان عزیز کلاسم مبارک........ به مناسبت روز دانش آموز امروز تکلیف نداریم...............

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: طرح سنجش استعداد درس علوم برگزار شد.کتاب علوم صفحه ی 34 و 35 و 36 تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: شعر ستاره روانخوانی و هم خوانی شد‌.

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
تکلیف: کتاب های علوم و کتاب کار علوم علوی تحویل دانش آموزان داده شد،برای روز شنبه از فصل 1 تا3 کتاب علوم حتما مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 30 در کلاس روانخوانی شد و به سوالات آن پاسخ داده شد.
تکلیف: 1) ارمغان شماره ی 5 حل شود و شنبه آورده شود. 2) کتاب کار فارسی علوی صفحه 29 در منزل نوشته شود. 3) اولیای عزیز جلسات فردی با اولیا در کیف دخترای گلم حتما چک شود.

املا دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام و عرض ادب و احترام: دفترهای املا تصحیح شد و تحویل دانش آموزان داده شد، لطفا دفترها امضا شود و از روی غلط های املایی نوشته شود و شنبه آورده شود.

مهارت زندگی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: مهارت های زندگی ( همدلی کردن با دیگران) همراه با حل تمیرینات کتاب و اجرای نمایش تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: سجودی، معصومه
فعالیت: با سلام بازی های حر کتی و ریتمیک دانش آموزان با اهداف تقویت دقت و توالی شنیداری ، افزایش دقت و توجه ، هماهنگی حر کتی و هماهنگی گروهی و تقویت مهارتهای حر کتی پایه شامل چرخیدن و پریدن انجام شد.بچه ها نرمش انجام دادند (تکرار الگوی مربی به صورت تک به تک و فردی ) ، انجام بازی ریتمیک و حرکتی با ابزار چوبک و حلقه

هوش و ریاضی

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: دو صفحه از کتاب ریاضی و هوش در کلاس حل شد.

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام: کتاب ریاضی صفحه ی 26 و 27 با پرسش و پاسخ در کلاس حل شد.

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: دو صفحه از کتاب علوم فصل 4 تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: صفحه ی 27 کتاب کار فارسی علوی قسمت املادان در کلاس با کمک دانش آموزان نوشته شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی تمرین های صفحه ی 27 و 28 در منزل نوشته شود.

املا دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: املا از درس خرس کوچولو گفته شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: درس چهارم هدیه ها در کلاس روانخوانی و تدریس شد و درباره ی این درس با دانش آموزان بحث و گفت وگو کردیم، سوالات آن در کلاس پاسخ داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: