1402/08/23
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
کتاب ریاضی صفحه ی 31 در کلاس حل شد، پرسش کلاسی انجام شد.جمع و تفریق فرآیندی با شکل توضیح داده شد و در دفتر مشق 2 سوال با شکل کار شد.
3 جمع و 3 تفریق فرآیندی در دفتر مشق به دلخواه نوشته شود.
علوم دوم
فرجی، لیلا
کتاب علوم فصل پنجم، پیام رمز را پیدا کن، صداها، تا صفحه ی 42 صداهای نازک و کلفت تدریس شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
هم معنی ها و مخالف های درس چوپان درست کار در کتاب کار علوی فارسی گفته شد و نوشته شد.
شعر احوال پرسی در کتاب فارسی هم خوانی شد.
درک مطلب های درس چوپان درست کار داخل کتاب فارسی نوشته شد.
روانخوانی درس چوپان درست کار ،پرسیده شد.
1) از روی کلمات 3 نقطه و 4 نقطه و 5 نقطه درس چوپان درست کار نوشته شود.
2) هم معنی های درس چوپان درست کار خوانده شود، فردا پرسیده می شود.
3) یک ضرب المثل از پدر و مادر همراه با معنی آن بپرسید و فردا در کلاس بخوانید.......
رایانه
ملائی، الهه سادات
روز پاییزی تون بخیر و نیکی ...
تغییر رنگ صفحه در نرم افزار word تدریس شد .
فعالیت کلاسی صفحه 42 تمرین و انجام شد.
1402/08/22
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
کتاب ریاضی صفحه ی 30 کامل حل شد، جمع و تفریق فرآیندی و تقریب ها مجدد در این صفحه توضیح داده شد و پرسش ریاضی انجام شد.
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 51 حل شود.
املا دوم
فرجی، لیلا
املای درس مدرسه ی خرگوش ها گفته شد و تصحیح شد، لطفا دفترهای املا امضا شود و از روی غلط های املایی نوشته شود.
زیبانویسی
حسینی، مائده سادات
ن مفرد تدریس شد،تکالیف صفحه 20و 21در کلاس انجام شد.
کسانی که تکالیف صفحه 21را در کلاس تکمیل نکرده بودند در منزل انجام دهند و مابقی تکلیف منزل ندارند.
1402/08/21
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
کتاب ریاضی تمرین های صفحه ی 30 سوال 1 ، جمع و تفریق فرآیندی با شکل حل شد، پرسش کلاسی از این مبحث انجام شد.
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 49 در کلاس حل شد.
کتاب کار علوی ریاضی صفحه ی 50 حل شود.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
با سلام و روزبخیر
درس چوپان درست کار تدریس شد، زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد.
روانخوانی آن توسط دانش آموزان خوانده شد، هم معنی های درس مدرسه ی خرگوش ها پرسیده شد.
1) یک املا از درس مدرسه ی خرگوش ها نوشته شود و تصحیح شود.
فردا املای کلاسی از درس مدرسه ی خرگوش ها داریم ، کار شود، بچه هایی که دفتر املایشان در منزل هست ، فردا آورده شود.
2) هم معنی های درس مدرسه ی خرگوش ها خوانده شود، فردا مجدد پرسیده می شود.
قرآن دوم
فرجی، لیلا
کتاب قرآن صفحه ی 24 و 25 و 26 و 27روانخوانی و هم خوانی شد، سوره ی فلق پرسیده شد ، تنوین (ان) تدریس شد......پرسش کلاسی انجام شد.
هنر دوم
عطایی، الهه
اجرای طرح سراسری مدارس علوی (تلفیق قصه و نقاشی )
مهارت اجتماعی
نجفی زنگنه، نگین
مهارت اجتماعی( اتیکت) با موضوع مکان عمومی (رفتار های صحیح در رستوران و فروشگاه) همراه با داستان،پرسش گروهی، اجرای نمایش آموزش داده شد.
دختران گلم برای هفته ی بعد در کاربری داده شده نقاشی داستان( توبی و فروشگاه) کشیده و همراه خود بیاورند.
1402/08/20
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
طرح سنجش استعداد ریاضی در کلاس برگزار شد.
کتاب ریاضی صفحه ی 29 در کلاس حل شد، مبحث جمع و تفریق فرآیندی با دست ورزی در کلاس توضیح داده شد.
رفع اشکال شد و پرسش از این مبحث انجام شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
1) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 37 در منزل نوشته شود.
2) روانخوانی و هم معنی و مخالف های درس مدرسه ی خرگوش ها خوانده شود ،مجدد پرسیده می شود....
3) کلمات 3 حرفی ، 4 حرفی و 5 حرفی از درس مدرسه ی خرگوش را پیدا کنید و بنویسید.....
نگارش دوم
فرجی، لیلا
نگارش درس مدرسه ی خرگوش ها در کلاس نوشته شد و به پایان رسید.
املا دوم
فرجی، لیلا
در کلاس بدون دیوار، املای بادکنکی از درس اول تا چهارم فارسی گفته شد......
ورزش دوم
صفایی، منصوره
نرمش ، برگزاری تست دارت
1402/08/17
علوم دوم
فرجی، لیلا
در زنگ علوم کلاس بدون دیوار در حیاط مدرسه انجام شد، دانش آموزان با کار فرفره و بادنما و جهت و سرعت باد آشنا شدند و بازی با فرفره را به صورت عملی با بچه ها انجام دادیم......
فارسی دوم
فرجی، لیلا
کتاب کار فارسی علوی ادامه ی صفحه ی 34 و 38 در کلاس نوشته شد.
1) ارمغان شماره ی 6 حل شود.
2)تمرین های کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 35 و 36 نوشته شود.
3) هم معنی های درس مدرسه ی خرگوش ها پرسیده می شود.
نگارش دوم
فرجی، لیلا
دو صفحه از کتاب نگارش درس مدرسه ی خرگوش ها در کلاس نوشته شد.
مهارت زندگی
نجفی زنگنه، نگین
مهارت زندگی با موضوع روابط بین فردی ( پذیرش ویژگی ها و تفاوت های فردی،احترام به ویژگیهای خود و دیگران ) در کلاس تدریس و همراه با فعالیت گروهی انجام شد.
بازی استراتژیک
سجودی، معصومه
با سلام
اهداف فعالیت های امروز تقویت مهارت های حرکتی پایه ( پریدن ، مارپیج رفتن ، به عقب راه رفتن ) ، هماهنگی چشم و دست ، افزایش دقت ، تمرکز و توجه ، رعایت نوبت و هماهنگی گروهی بود .
بچه ها با رعایت نوبت و در صف به صورت تک به تک فعالیت های مربوطه را انجام دادند.
هوش و ریاضی
فرجی، لیلا
یک صفحه از کتاب هوش و ریاضی قسمت الگوها را در کلاس حل کردیم.
آزمایشگاه
فرجی، لیلا
آزمایش علوم مبحث حرکت باد، بادنما و فرفره انجام شد.