فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زهرا سالاریه

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی ادامه ی صفحه ی 12 و صفحه ی 13 در کلاس با دست ورزی حل شد. پرسش کلاسی انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: درک مطلب های درس مسجد محله ی ما در کلاس نوشته شد. پرسش کلاسی از درک مطلب ها انجام شد.
تکلیف: 1) از روی کلمات سخت درس مسجد محله ی ما نوشته شود.(حداقل 10کلمه) 2) کلمات تشدید دار درس مسجد محله ی ما پیدا شود و در دفتر مشق نوشته شود. 3) روانخوانی درس مسجد محله ی ما در منزل خوانده شود، هم معنی ها و روانخوانی آن پرسیده می شود.

املا دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: املای درس کتاب خانه ی کلاس ما گفته شد، املاها تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد، لطفا دفتر املا امضا شود و از روی غلط های املایی در دفتر املا یک خط نوشته شود.

زیبانویسی

مدرس: حسینی، مائده سادات
فعالیت: تدریس صفحه 10در کلاس و انجام تکالیف آن.
تکلیف: صفحه 11 در منزل انجام شود.

شطرنج

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: ارائه کاربرگ اسب و وزیر و دوره ی حرکت مهره ها

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 12 تا سوال 2 در کلاس حل شد ، پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی فقط صفحه ی 25 حل شود، فعالیت های کلاسی در کلاس حل می شود.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: فارسی درس دوم، درس مسجد محله ی ما تدریس شد، زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد، هم معنی های آن در کلاس بالای درس نوشته شد.
تکلیف: 1) از کلمات سخت درس کتاب خانه ی کلاس ما نوشته شود. فردا املای دفتر زرد(املای کلاسی) از درس کتاب خانه ی کلاس ما داریم، کار شود، بچه هایی که دفتر املایشان در منزل هست فردا حتما حتما آورده شود.

قرآن دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام کتاب قرآن صفحه های 9 و 10 و 11 و 12 تدریس ، یادآوری ، روانخوانی و هم خوانی شد. پرسش کلاسی انجام شد.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: فعالیت طرح مدارس علوی (قصه گویی و نقاشی در مورد قصه خوانده شده)

مهارت اجتماعی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: مبحث دوم با موضوع کلمات جادویی دوره شد، آشنایی با سرفصل جدید حریم شخصی انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی ادامه ی صفحه ی 10 و صفحه ی 11 در کلاس با پرسش کلاسی حل شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیزم: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 10 و 14 در کلاس نوشته شد.
تکلیف: 1) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 13 در منزل نوشته شود. 2) کلمه هایی که نشانه های( ژ، ش، ع، ص، ی،س) را دارند از درس کتاب خانه ی کلاس ما پیدا کنید.

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، مسابقه ی حمل توپ به مناسبت هفته ی تربیت بدنی

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 9 حل شد و صفحه ی 10 تا سوال 3 حل شد.پرسش کلاسی انجام شد.

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب کار علوم علوی صفحه ی 10 نوشته شد، صفحه ی 18 سوال 1 و 2 و 3 آن نوشته شد، پرسش کلاسی انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 8 در کلاس نوشته شد.
تکلیف: 1) ارمغان شماره ی 2 نوشته شود و شنبه آورده شود. 2) کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 11 و 12 در منزل نوشته شود و شنبه آورده شود. دانش آموزانی که ارمغان شماره ی (1) را هنوز نیاوردند لطفا برای شنبه حتما آورده شود تا تصحیح شود. 3) هم معنی و روانخوانی درس کتاب خانه ی کلاس ما خوانده شود، شنبه می پرسم...... شاد و پیروز باشید عزیزانم

نگارش دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب نگارش به جز سوال 1 صفحه ی 18 بقیه ی سوالات به اتمام رسید و نگارش این فصل کامل شد.

مهارت زندگی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: درس جلسه ی گذشته دوره شد و درس جدید با موضوع همدلی( کمک کردن به دیگران ، محیط زیست) تدریس شد.

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 8 در کلاس حل شد. کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 19 در کلاس حل شد. پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 20 در منزل حل شود.

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام: 3صفحه از کتاب علوم فصل جدید در کلاس با مثال های مختلف تدریس شد.

نگارش دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 17 به جز سوال 1 در کلاس نوشته شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: هدیه ها درس دوم تدریس شد و به پرسش های آن پاسخ داده شد، از روی درس هم روانخوانی شد.

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: آشنایی و معارفه و گروه بندی با دانش آموزان انجام شد. مروری بر سال گذشته برنامه paint انجام شد . طبق پرسش و پاسخ با دانش آموزان ؛ دانش سال گذشته را تمرین کردند. ترسیم خطوط منظم و نامنظم و اشکال هندسی در برنامه paint تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: