1403/01/18
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
با سلام و روز بخیر :
کتاب ریاضی صفحه ی 118 و 119 و 120 ( مفهوم احتمال) تدریس شد و با دست ورزی توضیح داده شد و صفحات مذکور در کلاس حل شد.
علوم دوم
فرجی، لیلا
1) فصل 13 علوم تدریس شد و به پایان رسید...
2) کتاب کار علوم علوی صفحه ی 102 در کلاس نوشته شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
1) املا از درس نوروز نوشته شود.
2) با 10 کلمه ی سخت درس نوروز جمله بسازید....
نگارش دوم
فرجی، لیلا
دو صفحه از کتاب نگارش درس نوروز در کلاس با مشارکت دانش آموزان نوشته شد.
ورزش دوم
صفایی، منصوره
نرمش ، تست دارت و پرتاب توپ انجام شد .
1403/01/15
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
با سلام و احترام :
ریاضی در دفتر مشق و پای تخته نوشته شد و دوره شد....
ارمغان شماره ی 24 حل شود.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
روانخوانی عمو نوروز پرسیده شد.
مهارت زندگی
نجفی زنگنه، نگین
در کلاس امروز، کنترل خشم دوره شد و ادامه ی آن آموزش داده شد.
بازی استراتژیک
سجودی، معصومه
با سلام
به علت تاخیر در بازگشایی مدارس کلاس تشکیل نشد .
1403/01/14
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
با سلام و احترام :
سال جدید را خدمت همه ی شما عزیزان تبریک عرض می کنم، امیدوارم سالی پربار توام با موفقیت و خوشی را پیش رو داشته باشید........
امروز تکرار و تمرین مبحث انتقالی و فرآیندی انجام شد ، همه ی دانش آموزان پای تخته مباحث ذکر شده را حل کردند..
فارسی دوم
فرجی، لیلا
روانخوانی فارسی پرسیده شد ، دانش آموزان انشا درباره ی تعطیلات نوروز در کلاس نوشتند و خاطرات نوروز خود را تعریف کردند.
رایانه
ملائی، الهه سادات
باسلام و روز بخیر ...
سال نو مبارک ...
آشنایی با برنامه اسکرچ جونیور (محیط برنامه و ابزارهای آن : مروری برآموخته های سال پیشین) تدریس شد و تمریناتی در این مبحث جهت انجام پروژه های آتی انجام شد.
1402/12/23
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
با سلام و روزبخیر :
سوالات ریاضی دوره شد و در دفتر مشق کار شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
1) روانخوانی عمو نوروز پرسیده شد.
2) املای پای تخته از درس پرچم، ایران زیبا و فردوسی و هنرمند گفته شد ، در پایان دفترها توسط دانش آموزان تصحیح شد.
بازی استراتژیک
سجودی، معصومه
با سلام
اهداف بازی های امروز شامل تقویت کار تیمی افزایش روحیه گروهی ، افزایش سرعت عکس العمل بود .
1402/12/22
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
ریاضی مبحث کسر و انتقالی و ساعت دوره و پرسیده شد و در دفتر مشق نوشته شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
با سلام و احترام:
بخوان و بیندیش عمو نوروز در کلاس روانخوانی شد و روانخوانی آن از دانش آموزان پرسیده شد...
املای پای تخته در کلاس نوشته شد و توسط دانش آموزان تصحیح شد.