فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: لیلا رجبی

علوم اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام : در زنگ جزیره ی دانش ؛درباره ی غذای سالم و ناسالم بحث و گفت و گو شد و جهت ایجاد انگیزه و شادی ؛ دخترهای گلم خوراکی های مفید و غیر مفید را از هم جدا کردند و در باکس مورد نظر انداختند .

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: در زنگ جزیره ی کلمات؛ کتاب داستان لی لی لجباز خوانده شد و درباره لجبازی بحث و گفت و گو شد و همچنین شعر" راه مدرسه "از کتاب فارسی کلاس اول جهت حفظ کردن در کلاس همخوانی شد .

زنگ تفریح

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: در کلاس آشپز کوچولو ،دخترهای عزیزم با طرز تهیه دسر ژله آشنا شدند و با کمک دوستان خود یک ژله درست،تزیین و میل نمودند .

فارسی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام : خط زمینه و طرز صحیح مداد در دست گفتن با استفاده از ایجاد انگیزه های مختلف توضیح داده شد . دخترهای گلم برای تثبیت یادگیری با نوارهای رنگی خط فعالیت و خط استراحت را تکرار و تمرین کردند .

خلاقیت

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: کار با گل سفالگری ؛ ساخت صورتک انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: با سلام و احترام؛ موضوع درس در مورد تقویت مهارت خوب گوش دادن بود،دخترای قشنگم زرافه ای با گوش های کوچک اما با دقت فراوان کشیدن و دو نفر از دوستاشون در مورد درست گوش دادن برنامه اجرا کردن(یکی شعر خوند و دیگری کارهایی می‌کرد تا حواس همه پرت بشه)

ریاضی اول

مدرس: یاری، مینا
فعالیت: با سلام و احترام: اشکال هندسی با شعر و دستورزی تدریس شد و دخترهای گلم جهت تثبیت یادگیری با استفاده از چینه ، چوب خط و خمیربازی اشکال هندسی ساختند .

ورزش اول

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، بازی موش بدو گربه بدو

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب greeting با کمک بازی دوره شد. Do you like...? Yes, I do. No, I don't. تدریس و تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: