1402/09/21
فارسی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام: 1-نشانه ی ش تدریس و ترکیب شد.2-در دفتر مشق کلمات جدید دیکته گفته شد. 3-از روی متن، کلماتی که خوانده اند جهت تقویت روان خوانی دورکشی شد.
اولیای عزیز، روان خوانی کتاب فارسی علوی و ترکیب تمرین شود فردا پرسیده می شود. باتشکر
نگارش اول
یاری، مینا
کتاب نگارش، نشانه ی «ش» انجام شد.
اولیای عزیز، 1-دخترهای گلم سرمشق های زیرا در دفتر مشق بنویسند.(شب،آش ِ رشته،شیر،تراش ِ سبز، شانه ای،آتش، آب ِ شور،سیب ِ شیرین،ماشین ِ تمیز، نشان،) 2-یک املاءنوشته شود. 3-جدول ترکیب در دفتر مشق انجام شود. باتشکر
رایانه
ملائی، الهه سادات
با سلام ... روزگارتان سرشار از سلامتی و آرامش...
تلفیق زنگ هنر و رایانه : دانش آموزان با ایده گرفتن از ویدئو نمایش داده شده نقاشی زیبایی را در برنامه paint کشیدند.
مهارت اجتماعی
نجفی زنگنه، نگین
مرور درس جلسه ی گذشته ، پرسش و پاسخ همراه با پاورپوینت در مورد اتیکت مهمانی در شب یلدا(مهمان و میزبان خوب بودن) آموزش داده شد.
برای جلسه ی بعد دانش آموزان نقاشی و کاردستی voice level را اگر نکشیده اند ، تکمیل کنند و همراه خود بیاورند.
1402/09/20
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام:
اولیای عزیز، دخترهای گلم به سوالات 1 الی4 کتاب کار ریاضی علوی تم 12، پاسخ دهند.(کتاب ریاضی بعداز تکمیل تم 12به مدرسه بیاورند ) باتشکر
علوم اول
یاری، مینا
کتاب کار علوم علوی، فصل گیاهان انجام شد.
فارسی اول
یاری، مینا
روان خوانی از تمامی دانش آموزان پرسیده شد.
نگارش اول
یاری، مینا
بخش کردن کلمات در دفتر مشق تمرین شد و همچنین جهت ارزشیابی فارسی، در دفتر مشق املاء گفته شد.
اولیای عزیز، دخترهای گلم 10 خط املاء در دفتر مشق خود بنویسند. باتشکر
1402/09/19
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام:
مبحث کوچک تر بزرگتر مجدد مرور شد ومباحث تم 12 تدریس و فعالیت های مربوط به آن انجام شد.
دخترهای قشنگی که هفته گذشته کتاب نداشتند و یا روز گذشته غیبت داشتند، کتاب خود را تا صفحه ی 84 کامل کنند. باتشکر
فارسی اول
یاری، مینا
1-ای مستقل و اِ دوستی مرور شد. 2دیکته ی تخته ای جهت تکرار و تمرین در دفتر مشق گفته شد.
هنر اول
عطایی، الهه
برش انار با فوم اکلیلی و نقاشی طرح یلدایی
سواد مالی
ناطق، زهرا
درس 10 ( همراه بانک ) تدریس شد . داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
لطفا فعالیت منزل و جمع بندی صفحات 81 و 82 کتاب سواد مالی انجام شود.
*** جلسه آینده کتاب سواد مالی دانش آموزان تا پایان درس 10 ( تا پایان صفحه ی 82 ) بررسی خواهد شد و به کسانی که تمامی فعالیتها را کامل و صحیح انجام داده اند ، کارت امتیاز داده خواهد شد .***
1402/09/18
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام:
بزرگ تر و کوچک تر با استفاده از داستان
و دستورزی تدریس و فعالیت های مربوط به آن، در کتاب ریاضی آ. پ انجام شد.
فارسی اول
یاری، مینا
1-روان خوانی درس استخر و ارزشیابی جدول ترکیب، روان خوانی انجام شد. 2 اِ دوستی با استفاده از نمایش تدریس شد.
«با تشکر از سرکار خانم امین افشار، جهت تهیه ایجاد انگیزه ی نشانه ی ز»
نگارش اول
یاری، مینا
کتاب نگارش انجام شد. دخترهای گلی که کتاب نگارش خود را انجام نداده اند، در منزل دهند.
اولیای عزیز، 1-دخترهای گلم سرمشق های زیرا در دفتر مشق بنویسند. ایران ِ ما، دوست ِ سارا،برادرِ سارا، سبدِ سیب، زمین ِ سبز، مدادِ آبی، رود ِآب، مادر ِ من2-یک املاء بنویسند.
املا اول
یاری، مینا
دخترهای عزیزم، در دفتر املاء یک املاء نوشتند.
قرآن اول
یاری، مینا
پیام قرآنی و سوره عصر هم خوانی و از دانش آموزان پرسیده شد.
مهارت زندگی
نجفی زنگنه، نگین
در جلسه امروز دختران گلم ، درس جلسه ی گذشته با موضوع تلاش کردن را دوره کردند و شروع درس جدید با موضوع مراقبت از خود صورت گرفت.
1402/09/15
فارسی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام :
ای مستقل تدریس و جهت آشنایی اولیا اشاره ای به ه ربط شد. دخترهای گلم با کارت کلمات ، کلمات را خواندند و روان خوانی پرسیده شد .
1-اولیای عزیز دخترهای گلم با کارت کلمات و ترکیبات تمرین کنند . 2-روان خوانی خوانده شود .3- ارمغان هفته و کاربرگ بارگذاری شده انجام شود .4-عزیزان دلم در دفتر مشق خود هر شب املاء بنویسند. (ثبت روز و تاریخ فراموش نشود .) با تشکر
املا اول
یاری، مینا
اولیای عزیز ؛ شنبه تا نشانه ای در دفتر املاء ، املاء گفته می شود ؛ لطفا تمرین شود . با تشکر از همکاری شما عزیزان
بازی استراتژیک
سجودی، معصومه
با سلام
اهداف بازی امروز افزایش سرعت عکس العمل و افزایش دقت و توجه و هماهنگی حرکتی بود .
مهارت اجتماعی
نجفی زنگنه، نگین
در کلاس مهارتهای اجتماعی امروز ، کلاس جلسه قبل دوره شد و درس جدید با موضوع voice level آموزش داده شد ، دختران گلم در مورد مراحل صدا نقاشی یا کاردستی آماده کرده و جلسه ی بعد همراه خود بیاورند.