1402/08/03
فارسی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام :روان خوانی درس باران پرسیده و ببین و بگو انجام شد .
جشن آب برگزار شد
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
نگارش درس باران تکمیل و به چند سوال کتاب کار فارسی علوی پاسخ داده شده است .
تکلیف:
اولیای گرامی ؛ دخترهای گلم ، 1-کتاب فارسی علوی را تکمیل کنند .2-ارمغان هفته ی 5 و دفتر مشق تکمیل شود.
قرآن اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
پیام قرآنی درس 2 و سوره ی آن (سوره ی کوثر) همخوانی شد .
ورزش اول
مدرس:
صفایی، منصوره
فعالیت:
نرمش ، تمرین پرتاب توپ داخل سبد انجام شد
هوش و ریاضی
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
هوش هفته ی 5 انجام شد .
1402/08/02
فارسی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام:1- دومین نشانه ی الفبا، نشانه ی ب با استفاده از داستان و ایجاد انگیزه تدریس شد،از این پس دخترهای عزیزم می توانند بابا را بنویسند. 2- ترکیب کردن، بخش و صداکشی آموزش داده شد.
تکلیف:
اولیای عزیز، درس باران در منزل تمرین شود فردا پرسیده می شود. باتشکر
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
سرمشق های کتاب نگارش درس باران در کلاس انجام شد.
تکلیف:
اولیای عزیز، دفتر مشق کامل شود. با تشکر
رایانه
مدرس:
ملائی، الهه سادات
فعالیت:
جهت دوره و یادآوری دانش آموزان پوشه ای ساختند .
اشکال هندسی چهار گوش و خطوط خمیده تدریس شد و با استفاده از خلاقیت خود و تدریس این جلسه تمرین کلاسی( آسمانی با بادبادک) را کشیدند و تمرین داشتند.
مهارت اجتماعی
مدرس:
نجفی زنگنه، نگین
فعالیت:
ادامه ی مبحث کلمات جادویی (2 )همراه با بازی گروهی تدریس شد.
1402/08/01
ریاضی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام: 1-صفحه ی35 کار با ابزار با هدف یاد آوری گوشه و لبه تدریس و تم 5 به پایان رسید.2-دفتر شطرنجی صفحه ی 4 و 5 انجام شد.
تکلیف:
اولیای عزیز، دختر های گلم، کتاب کار ریاضی علوی تم 5 را انجام دهند. باتشکر
علوم اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
فیلم آموزشی فندق، با هدف تثبیت یادگیری فصل 1 در کلاس نمایش داده شد و فصل دوم علوم به صورت کلاس بدون دیوار (طرح cwow) تدریس شد.
فارسی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
1-روان خوانی درس 1 نشانه ی آ، از دانش آموزان پرسیده و بخش کردن، هم آغاز هم پایان و همچنین جمله سازی تمرین شد. 2-دخترهای عزیزم برای تصویر صفحه ی درس با هدف آمادگی جهت داستان نویسی و انشا داستان ساختند.
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
1-سوالات باقی مانده ی نگارش در کلاس انجام شد.2- کتاب کار فارسی علوی نشانه ی آ انجام شد.
املا اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
اولیای عزیز، لطفا بعد از رویت دعوت نامه، فردا پاکت نامه برگردانده و تحویل معلم داده شود. از همکاری شما سپاس گزاریم
شطرنج
مدرس:
صفایی، منصوره
فعالیت:
آموزش حرکت شاه با شعر و عکس
1402/07/30
ریاضی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام:
فعالیت های مربوط به الگوی ویترینی از تم 5 کتاب ریاضی آ. پ در کلاس انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
آغاز خواندن و نوشتن دخترهای دلبندم را به اولیای گرامی و دخترهای عزیزم تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
1- نشانه ی آ، با داستان و کلیپ شاد و مسابقه تدریس شد.
تکلیف:
اولیای گرامی؛ کتاب فارسی آ. پ به منزل فرستاده شده است، لطفا درس نشانه ی آ در منزل تمرین شود و فردا پرسیده می شود.
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
سر مشق های کتاب نگارش، درس اول نشانه آ، در کلاس انجام شد.
تکلیف:
اولیای عزیز، دخترهای گلم از روی متن چسبانده شده در دفتر مشق، نشانه ی آ را پیدا کنند و دور آن خط بکشند. (آ اول با مداد آبی و ا غیر اول مداد قرمز) با تشکر
هنر اول
مدرس:
عطایی، الهه
فعالیت:
اجرای طرح سراسری مدارس علوی (تلفیق نقاشی و قصه ) مرحله قصه خوانی و اتود
سواد مالی
مدرس:
ناطق، زهرا
فعالیت:
درس سوم ( نیاز و خواسته) تدریس شد . کارتون لوسی کفش نو می خواهد نمایش داده شد .کتاب داستان چی لازم دارم چی میخرم معرفی شد . فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل درس سوم صفحه ی 30 کتاب سواد مالی انجام شود.
1402/07/29
ریاضی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام : 1_الگو و ویترین الگو با استفاده از دستورزی تدریس و مفاهیم کم و زیاد شدن تمرین و فعالیت مربوط به ان انجام شد .2_صفحه ی 2 و 3 دفترشطرنجی انجام شد .
تکلیف:
اولیای عزیز ،تمامی ابزارهای ریاضی همه روزه همراه دانش آموزان باشد .
فارسی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
نگاره ی 10 با مشارکت دانش آموزان تدریس شد .
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
لوحه ی ح و ع تدریس و نگارش انجام شد .
تکلیف:
اولیای عزیز ،دخترهای گلم کتاب کار فارسی علوی ،نگاره ی 10 را انجام دهند . باتشکر
قرآن اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
سوره توحید و پیام قرآنی درس یک تکرار و تمرین شد .
مهارت زندگی
مدرس:
نجفی زنگنه، نگین
فعالیت:
تغذیه سالم(شناخت خوراکی های مقوی و غیر مقوی) همراه با بحث گروهی، شعرخوانی، انتخاب گزینه ی مناسب و نقاشی تدریس شد.