1403/02/02
ریاضی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام: در روز دوم دوره، مسئله دو مرحله ای با استفاده از محور و اندازه گیری مرور شد.
دخترهای گلم هر روز ماژیک وایت برد همراه داشته باشند. باتشکر
تکلیف:
اولیای گرامی؛ 2جمع و 2تفریق و یا تلفیق جمع و تفریق روی محور انجام شود.
علوم اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
فصل 3 علوم؛ سالم و شاداب باش مجدد تدریس شد.
فارسی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
ی میانجی مجدد تدریس و تمرین شد.
تکلیف:
اولیای گرامی؛ دخترهای گلم روان خوانی فارسی علوی و آ.پ نشانه ی ث راتمرین و برای املاء فردا آماده باشند.باتشکر
املا اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
از نشانه ی ح الی ظا در دفتر املاء، املاء گفته شد. لطفا املاء رویت و امضاء شود.
تکلیف:
اولیای گرامی؛ فردا از نشانه ی ث الی ظا املاء گفته خواهد شد، دخترهای گلم غلط های املایی خود را تمرین کنند. باتشکر
قرآن اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
سوره ی نصر جهت حفظ کردن، همخوانی شد.
هنر اول
مدرس:
عطایی، الهه
فعالیت:
ادامه کار با خمیر مجسمه سازی
سواد مالی
مدرس:
ناطق، زهرا
فعالیت:
درس 18 ( درآمد ) تدریس شد. داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد. کارتون درآمد خرسی نمایش داده شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد. کتاب داستان این هفته: کاش پولهایم را جمع می کردم
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل درس 18 انجام شود .
1403/02/01
ریاضی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
با سلام و احترام:
عدد نویسی و مسئله دو مرحله ای تکرار و تمرین شد.
تکلیف:
اولیای گرامی؛ دخترهای گلم عدد 11 الی 19 را به حروف و عدد بنویسند. و 5 نمونه مسئله دو مرحله ای تمرین شود. باتشکر
علوم اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
در اولین روز تکرار و تمرین؛ فصل 1 و 2 مجدد تدریس و پرسیده شد.
فارسی اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
روان خوانی فارسی علوی نشانه ی طا و ضاد تمرین شد.
تکلیف:
دخترهای گلم روان خوانی فارسی علوی و آموزش و پرورش را تمرین کنند.
فردا املاء خواهند داشت.
نگارش اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
اِ ربط و مرتب کنید مجدد تدریس و تمرین شد.
تکلیف:
فرشته های عزیزم یک املا جهت امادگی فردا بنویسند.
املا اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
از نشانه ی طا و ضاد یک املاء گفته شد.
قرآن اول
مدرس:
یاری، مینا
فعالیت:
درس اخر قرآن تدریس و سوره ی نصر جهت حفظ کردن همخوانی شد.
مهارت زندگی
مدرس:
نجفی زنگنه، نگین
فعالیت:
در کلاس امروز درباره مدیریت خشم پرسش و پاسخ صورت گرفت و دانش آموزان چراغ کنترل خشم را درست کردند.
تکلیف:
لطفا از دانش آموزان بخواهید ، چراغ کنترل خشم را برایتان توضیح دهند.