فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: گردآفرید 2

ریاضی چهارم

مدرس: میرباقری، زهرا سادت
فعالیت: 1. کلاس ریاضی‌دانان کوچک با تدریس مبحث الگو ها برگزار شد. 2.کارت الگو ها، حبوبات و چسب در اختیار دانش آموزان قرار گرفت. 3. دخترانم در گروه‌های خود با استفاده از حبوبات و چوب کبریت الگو های خود را روی کاغذ چسبانده و ادامه دادند .

فارسی چهارم

مدرس: میرباقری، زهرا سادت
فعالیت: 1. کلاس بازی با واژه ها با تدریس مبحث اجزای جمله برگزار شد. 2.کارت کلمات و اجزای جمله به همراه چسب در اختیار گروه ها قرار گرفت. 3. دخترانم در گروه‌های خود نمودار جملات را ساختند و اجزای جمله را مشخص کردند.

هنر چهارم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: طراحی طبیعت بیجان روی مقوا انجام شد .

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، مسابقه ی حمل حلقه با حرکت درازنشست انجام شد .

زنگ تفریح

مدرس: میرباقری، زهرا سادت
فعالیت: فعالیت 1. هنر شماره‌دوزی با هدف تقویت تخیل و خلاقیت، کاهش استرس و تقویت اعتماد به نفس در کلاس انجام شد. 2. پک نخ، سوزن و شابلون مورد نظر به دخترانم تحویل داده شد و عزیزانم با طرح مشخص شده را انجام دادند.

ریاضی چهارم

مدرس: میرباقری، زهرا سادت
فعالیت: دیباچه‌ی عشق و عاشقی باز شود/ دل‌ها همه آماده‌ی پرواز شود/ با بوی محرم الحرام تو حسین/ ایام عزا و غصه آغاز شود/ فرا رسیدن ماه محرم بر شما عزیزان تسلیت باد! آغاز فعالیت‌های پایگاه تابستانی را خدمت شما دختران عزیزم، تبریک عرض می‌نمایم. 1. کلاس ریاضی‌دانان کوچک با تدریس مبحث سفر به سرزمین هزاران برگزار شد. 2. دخترانم در گروه‌های خود با استفاده از صفحه‌ی ارزش مکانی، مهره و کارت اعداد، عدد شش رقمی ساختند و مرتبه ی هر رقم را مشخص کردند و عدد بدست آمده را به عدد و حروف نوشتند.

علوم چهارم

مدرس: میرباقری، زهرا سادت
فعالیت: 1. ابتدای کلاس، معارفه بین آموزگار و دانش‌آموزان صورت گرفت. 2. تدریس ابتدایی مبحث سلول با هدف آشنایی با سه قسمت اصلی سلول انجام شد. (دخترانم در گروه‌های خود، با استفاده از میکروسکوپ سلول‌های لایه‌ی نازک کاهو و پیاز و با استفاده از گوش‌پاک‌کن سلول بزاق دهان را مشاهده کردند.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: