فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با کتاب "ODI" صفحات 46-47در کلاس تدریس و تمرین شد. پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد. املا کلاسی گفته شد.
تکلیف: املا در منزل تمرین شود. از غلط های املایی در دفتر با توجه به تعدادی که در دفتر نوشته شده انجام داده شود. کتاب کار تا صفحه 45 تمرین و کامل شود. شعر چسبانده شده در کتاب تا جایی که مشخص شده تمرین و حفظ شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با کتاب "ODI" صفحه 45در کلاس تدریس و تمرین شد. پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد. املا کلاسی گفته شد.
تکلیف: املا در منزل تمرین شود. از غلط های املایی در دفتر با توجه به تعدادی که در دفتر نوشته شده انجام داده شود. روخوانی و املا برگه تحویل داده شده تمرین شود. کتاب کار صفحه 43 انجام داده شود. (تمرین مکالمه) متن هایی که بصورت کاربرگ در دفتر منگنه شده در منزل برای هفته آینده تمرین شود. یکشنبه هفته آینده تمرین مکالمه مانند متن ها انجام خواهد شد. یکشنبه از صفحات 20-21-30-31-40-41 املا کلاسی خواهید داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز مبحث "speaking" در کلاس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: طبق مکالمه هایی که در کلاس صورت گرفت در منزل لطفا معرفی کردن خود را تمرین کرده و فردا همه دانش آموزان بصورت فردی خودرا معرفی خواهند کرد. Hi. My name is Mobina. My last name is Esfahani. I'm 10. I have 1 brother and 1 sister. My sister's name is Maneli. My brother's name is Moein. My favourite color is pink. My favourite food is pizza. (تمرین مکالمه) متن هایی که بصورت کاربرگ در دفتر منگنه شده در منزل برای هفته آینده تمرین بسیار شود. یکشنبه هفته آینده همانند متن در کلاس تمرین و تکرار خواهیم کرد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: باسلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با چرخه تولید مثل و رشد قورباغه در کلاس تدریس و تمرین انجام شد. چرخه رشد و تولید مثل مرغ تکرار و دوره شد. پرسش کلاس انجام شد.
تکلیف: در ارتباط با چرخه رشد قورباغه در دفتر زبان نقاشی کشیده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با کتاب "ODI" صفحه 44در کلاس تدریس و تمرین شد. پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد. املا کلاسی گفته شد.
تکلیف: املا در منزل تمرین شود. از غلط های املایی در دفتر با توجه به تعدادی که در دفتر نوشته شده انجام داده شود. روخوانی و املا برگه تحویل داده شده تمرین شود. کتاب کار صفحه 42 انجام داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با کتاب "ODI" صفحه 43در کلاس تدریس و تمرین شد. پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد. املا کلاسی گفته شد.
تکلیف: املا در منزل تمرین شود. از غلط های املایی در دفتر با توجه به تعدادی که در دفتر نوشته شده انجام داده شود. روخوانی و املا برگه تحویل داده شده تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با اعدادی ترتیبی "اولین-دهمین"مجددا تمرین و تکرار شد. کاربرگ کلاسی داده و در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با مراحل رشد مرغ در کلاس تدریس و تمرین شد.
تکلیف: در ارتباط با چرخه رشد مرغ در دفتر زبان نقاشی کشیده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: