فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 12

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ریاضی در ارتباط با شمارش اعداد بصورت دسته های ده تایی در کلاس تمرین و تدریس شد.
تکلیف: لطفا فایل صدا دار شده را با دقت مشاهده و تمرین کنید. ترتیب شمارش اعداد بصورت صحیح بسیار مهم میباشد لطفا در منزل تمرین و حفظ شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز علوم در ارتباط با مبحث "light source" مجددا تمرین و تکرار شد. منابع مختلف نوری و تولید نور در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا جملات زیر در منزل تمرین و تکرار شود. A light source makes light. Is it a light source? Yes, it is. No, it isn't. The moon is not a light source.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف ir و لغات مربوطه مجددا تمرین و دوره شد. پرسش کلاسی بصورت شفاهی و روخوانی در کلاس انجام شد. املای کلاسی گفته شد.
تکلیف: لطفا از هر غلط املایی در دفتر 5 مرتبه نوشته شود. جملات زیر را در دفتر وارد کرده و از هر کدام 3 مرتبه نوشته شود. He has got a shirt. I have a sister. My first name is ..... Happy birthday to you.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ir و لغات مربوطه تمرین و تدریس شد. پرسش کلاسی بصورت شفاهی و روخوانی در کلاس انجام شد.
تکلیف: لغات زیر با دقت در منزل روخوانی و املا هریک تمرین شود و از هر کدام 5 مرتبه در دفتر نوشته شود. first,shirt,third,bird,thirteen,thirsty,girl and skirt جلسه آینده املا کلاسی از لغات "er,ir"خواهیم داشت. فایل صدا دار شده با دقت در منزل مشاهده و تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در ارتباط با ساعت خوانی"telling time" و جمع اعداد"making ten" با یکدیگر برای رسیدن به عدد 10 در کلاس مجددا تمرین و تکرار شد.
تکلیف: لطفا ساعت خوانی و نوشت اعداد و جمع اعداد در منزل بسیار تکرار و تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: مبحث light source مرور شد.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز er و لغات مربوطه مجددا در کلاس تمرین و تکرار شد. پرسش کلاسی بصورت شفاهی و روخوانی در کلاس انجام شد. لغات جدیدی در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا روخوانی لغات در منزل تمرین و تکرار شود. جلسه آینده از لغات er املا کلاسی گفته میشود. never,after,ever,under,better,sister,herself,perk,

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز er و لغات مربوطه تمرین و تدریس شد. پرسش کلاسی بصورت شفاهی و روخوانی در کلاس انجام شد.
تکلیف: لغات زیر با دقت در منزل روخوانی و املا هریک تمرین شود و از هر کدام 5 مرتبه در دفتر نوشته شود. winter/summer/letter/mister/water/herself/butter/better/never/sister جلسه آینده املا کلاسی خواهیم داشت
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: