1402/09/25
فارسی اول
اسد، نغمه
5کلمه به دلخواه نوشته و با آن جمله بسازید.یک املا 5 خطی بنویسید.
هنر اول
آقایی، مرجان
امروز در کلاس کاردستی انار یلدایی انجام شد.
1402/09/22
ریاضی اول
اسد، نغمه
کتاب ریاضی تم 4 مرور شد.کتاب کار ریاضی صفحه ی 88 و 89 حل شد.
کتاب ریاضی تم 5 مرور شود.کتاب کار ریاضی صفحه ی 90 حل شود.
علوم اول
اسد، نغمه
کتاب علوم صفحات 22 تا 25 مرور شد.
کتاب علوم صفحات 27 تا 29 مرور شود.
فارسی اول
اسد، نغمه
نشانه ی ( ش ) تدریس شد. صفحه ی 49 کتاب فارسی تمرین شد.بازی حساسیت شنیداری نشانه ی ( ش ) انجام شد.نشانه ی م مرور شد.
روان خوانی صفحه ی 49 کتاب فارسی تمرین شود.کتاب کار فارسی صفحه ی 92 حل شود. نشانه س مرور شود.
نگارش اول
اسد، نغمه
طرز صحیح نوشتن نشانه ی "ش " خصوصیات نوشتاری و جایگاه آن در کلمه آموزش داده شد.جدول دوستی را در دفتر مشق کشیدند و برای هر ترکیب یک مثال زدند و تمرین جمله سازی انجام شد.
دخترای گلم نقاشی نشانه ی « ش »را در دفتر نشانه کشیده و سپس یک خط از نشانه بنویسید. جدول دوستی را بکشید و برای همه ی ترکیب ها یک مثال بزنید.کلمات (سه شنبه،دانش آموز، دبستان ،شیرینی) را بخش وصدا کشی کنید و در دفتر نشانه بنویسید.جملات زیر را بخوانید و سپس بنویسید.سه شنبه روز دانش آموز بود.دانش آموزان با شادی به دبستان رسیدند.آرش دانش آموز با ادبی است.مداد تراش من بد می تراشد.مادر در آش رشته سبزی می ریزد.من امشب با ماشین به شیراز آمدم. من شیرینی با شربت دوست دارم. برادرم نوشابه اش را نوشید.
رایانه
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
صفحه کلید، تغییر زبان، تغییر نوع و اندازه فونت در نرم افزار نقاشی آموزش داده شد.
شطرنج
حاتمی، مهری
آموزش کیش تدریس شد
1402/09/21
ریاضی اول
اسد، نغمه
کتاب ریاضی تم 3مرور شد.کتاب ریاضی صفحات 85و 86تدریس شد.تمرین جمع ذهنی انجام شد.
کتاب ریاضی تم 4 مرور شود.کتاب کار ریاضی صفحه ی 87 حل شود.
علوم اول
اسد، نغمه
کتاب علوم صفحات 19 تا 21 مرور شد.
کتاب علوم صفحات 22تا 25 مرور شود.
فارسی اول
اسد، نغمه
نشانه ی اِ و د مرور شد. روان خوانی صفحه ی 99 کتاب کار فارسی تمرین شد.کتاب کار فارسی صفحات 86,88,89,90 و 91 حل شد.
نشانه ی م مرور شود. روان خوانی صفحه ی 99 کتاب کار فارسی مرور شود.
نگارش اول
اسد، نغمه
بازی تشخیص نشانه ی اِ انجام شد و دانش آموزان کلمات را در دفتر مشق نوشتند.
دیکته ی شب نوشته شود.جملات زیر را بخوانید و بنویسید.به نامِ ایزدِ دانا.ندا در سمنان است.او دیروز نامه ای به بابا در تبریز داد.نامه در اداره به دستِ بابا رسید.مادرِ ندا در بیمارستان است.او دیروز زود از بیمارستان آمده بود. بابا نامه را به مادر داد.امروز مادر نامه ای با سه بسته بادام به ندا در سمنان داد.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
صبوری کردن در سفر تدریس و ص 31 در کلاس کامل گردید.
1402/09/20
ریاضی اول
اسد، نغمه
کتاب کار ریاضی صفحات 83,85,86 حل شد .کتاب ریاضی تم 2 مرور شد.
کتاب ریاضی تم 3 مرور شود.
علوم اول
اسد، نغمه
کتاب علوم صفحه ی 15 تا 17مرور شد و صفحه ی 47 ،48 و 49 با نمایش انیمیشن تدریس شد.
کتاب علوم صفحات 19تا 21 مرور شود.
فارسی اول
اسد، نغمه
کلاس بدون دیوار برگزار شد.
نشانه ی اَ مرور شد.
نشانه ی د مرور شود.کتاب کار فارسی صفحه ی 85 حل شود.کلمه سازی کلمات زیر با کارت ترکیب انجام شود.( ساده، نرده، تازه، ستاره،روزه، موزه، دانه، مدرسه، بیمه، بوسه، روز نامه )
نگارش اول
اسد، نغمه
جملات زیر را بخوانید و سپس بنویسید.
به نام ایزد دانا.
زمستان سرد است.بادِ زمستان سوز دارد.این ماسه زبر نیست نرم است.آرزو دوستِ آزاده است.مادرِ سارا او را به موزه می برد.سارا سه مرتبه موزه را دیده است.سمانه با روزنامه آمد.این سبزی تازه نیست.بر دستِ مادر بوسه بزن.
املا اول
اسد، نغمه
املای ترکیبی گفته شد.
هوش و ریاضی
اسد، نغمه
کتاب کار هوش و ریاضی صفحات 13,14,15,16 و 17 حل شد.
1402/09/19
ریاضی اول
اسد، نغمه
کتاب ریاضی، تم 1 مرور شد.
کتاب ریاضی، تم 2 مرور شود.کتاب کار ریاضی صفحه ی 82 حل شود.
علوم اول
اسد، نغمه
کتاب علوم صفحات 10تا 13 مرور شد.
کتاب علوم صفحات 15 تا 17 مرور شود.
فارسی اول
اسد، نغمه
نشانه ی آ و ب مرور شد.
نشانه ی اَ مرور شود.کتاب کار فارسی صفحه ی 84 حل شود.کلمه سازی کلمات زیر با کارت ترکیب انجام شود.(اِداره،اِسم،ساده،رانَنده،نَرده،تَرانه، نامه،دَبِستان،زِمِستان)
نگارش اول
اسد، نغمه
جمله سازی و کلمه سازی از نشانه ی اِ تمرین شد.
جملات زیر را بخوانید و سپس بنویسید.
به نام ایزد دانا. اسمِ من آزاده است. مرسانا دوست ِ من است.در آسمانِ آبی ستاره ای زیبا دیدم.سودابه در بیمارستان بستری است.دامنِ سمانه سبز است. من برادرِ زری را دیدم.دیروز سه بسته آب نبات به دوستم دادم.
املا اول
اسد، نغمه
املای کلاسی گفته شد.
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
تدریس درس نهم و مرور درس هشتم و انجام فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
بازی بادی پرکاشن با مناسبت پاییز و با هدف نشستن و برخاستن ( در بخش استواری ) و چرخیدن غیر انتقالی و گام برداشتن به جلو و عقب و تغییر جهت رفتن راست و چپ ، شکل گرفت .
2 ) بازی با بشقاب رنگی ( پیش دستی یکبار مصرف ) با هدف شناسایی دست چپ و راست و تقویت مچ دست صورت پذیرفت .
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
ساختار کلی مکالمه بررسی شد و نکات خوب شنیدن آموزش داده شد و بررسی شد که چگونه میتوانیم یک شنونده ی خوب باشیم.
یک نقاشی کشیده شود و در آن نشان دهید که شنونده ی خوب چه ویژگی های دارد.