1404/08/20
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
کلاس بدون دیوار بازی آموزشی ( تلفیق ریاضی ، فارسی و علوم ) با همکاری دانش آموزان برگزار شد .
الگوی 3 تا 3 تا به روش نوشتن عبارت فارسی ، نوشتن جمع ، شمارش چند تا چندتا و کشیدن شکل تدریس شد .
کتابهای فردا: ارمغان شماره ی 8 ، دفتر تمرین ، کتاب درسی فارسی ، کتاب نگارش ، ( کتاب هدیه های آسمانی اگر در منزل هست)
علوم سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
ادامه نکات مهم درس چهارم علوم از کتاب کار صفحات 41 و 42 تدریس شد .
تمرینات کتاب کار علوم صفحات 42 و 43 با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
روخوانی از درس ششم انجام شد .
املا سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
املای تقریری درس پنجم فارسی ( بلدرچین و برزگر) در کلاس گفته شد .( اولیای گرامی لطفاً دفاتر املا را ملاحظه و امضا کنید)
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
تکلیف:
دانش آموزان پر تلاشم درسهای 5 و 6 هدیه های آسمانی از جزوه سوالات داده شده خوانده ، فردا پرسیده میشود.
استعداد فضایی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
آزمون مداد قرمز 1 ( استعداد فضایی) برگزار شد .
سواد مالی
مدرس:
علی آقایی، مریم سادات
فعالیت:
درس همراه بانک، با نمایش کلیپ کوتاه برای معرفی همراه بانک در موبایل و موارد استفاده آن تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس حل شد.
1404/08/19
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
مفهوم دسته و اعضای دسته در الگوی2 با نوشتن جمع و شمارش چند تا چندتا و عبارت فارسی گفته شد .
کتابهای فردا: دفتر املا ، دفتر ضرب ، کتاب کار علوم
تکلیف:
دختر نازنینم یک بار از خانواده ی 2( الگوی 2 تا 2 تا ) با کشیدن شکل ، نوشتن جمع و الگوی شمارش چندتا چندتا در دفتر ضرب نوشته شود .
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
آزمون مداد قرمز 1( فارسی ) برگزار شد .
روخوانی و روانخوانی از درس ششم ( فداکاران ) انجام و زیر کلمات مهم املایی خط کشیده شد.
تکلیف:
دختر عزیزم 7 خط املا از درس پنجم فارسی نوشته شود .
املا سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
تکلیف:
نازنینم فردا از درس پنجم فارسی املا گفته میشود ( دفتر املا حتما آورده شود)
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
درس هفتم مطالعات اجتماعی ( از بزرگترها قدر دانی کنیم ) تدریس شد .
تکلیف:
نازنینم شجره نامه ( درخت خانوادگی ) خانواده خود را به طور مرتب و زیبا در یک برگه ی A4 رسم کرده و جلسه آینده به کلاس آورده شود ( اگر عکس ندارید نقاشی بکشید )
هنر سوم
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
امروز هر کدام از دختران گلم یک جمله ی خلاقانه در مورد ( اگر زمین حرف میزد، می گفت :....) نوشتند که در کنار نقاشی های مسابقه ی دوسالانه ی هنر قرار گیرد.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه نحوه شماره گذاری اسلایدها در نرم افزار پاورپوینت آموزش داده شد؛ همچنین نحوه تغییر سایز، رنگ، فونت، هایلایت کردن و تغییر حالت متن در این نرم افزار نیز مرور شد.
1404/08/18
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
فصل دوم ریاضی با حل تمرین در کلاس دوره شد .
کتابهای فردا: کتاب درسی فارسی ، دفتر ضرب ، کتاب کار فارسی ( کتاب درسی مطالعات اجتماعی اگر در منزل هست)
علوم سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
تبدیل حالتهای مواد به یکدیگر از صفحه 40 تا 44( تبخیر ، میعان ، ذوب و انجماد ) با شعر از کتاب درسی علوم تدریس و به سوالات کتاب پاسخ داده شد .
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
درس های 1 و 2 فارسی در کلاس دوره شد .
تکلیف:
دانش آموزان عزیزم درسهای 1، 2 و 3 فارسی هم از کتاب درسی و هم از کتاب کار همه ی موارد با دقت خوانده شود ، فردا پرسیده میشود.( جعبه ی کلمات ، لغات املایی ، واژه آموزی ، بیاموز و بگو ، شعر حفظی ، نان شاعر شعر ها ، نام نویسندگان بخوان و بیندیش ، مفهوم مثل ، بند نویسی )
ورزش سوم
مدرس:
عابدین، مهری
فعالیت:
بهبود قدرت عضلانی در قالب بازی هدفمند آموزش داده شد.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف واو و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 14 و 15 نوشته شد.
تکلیف:
سرمشقهای داده شده، نوشته شود.
هوش و ریاضی
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
سوال 2 صفحه 20 و سوالات 1 و 2 صفحه 22 کتاب هوش ریاضی در کلاس انجام شد .
1404/08/17
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
تمرینات کتاب درسی ریاضی صفحات 39 تا 41 در کلاس انجام و فصل دوم به پایان رسید .
کتابهای فردا: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی ، کتاب درسی علوم( در کلاس گذاشته شده )، دفتر تمرین
علوم سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
آزمون مداد قرمز 1 علوم برگزار شد .
صفحات 34 تا 39 کتاب درسی علوم( حالت های ماده ) تدریس شد .
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
جعبه ی کلمات درس پنجم فارسی کامل شد .
تمرینات کتاب کار فارسی درس پنجم با همراهی دانش آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف:
دختر نازنینم املا دان صفحه 40 از کتاب کار فارسی در منزل انجام شود.
درسهای 1 و 2 فارسی هم از کتاب کار و هم از کتاب درسی به طور کامل همه ی موارد خوانده شود ( جعبه ی کلمات ، واژه آموزی ، بیاموز و بگو ، شعر حفظی ، نام شاعر شعر ها ، نام نویسنده بخوان و بیندیش ، مفهوم مثل ، تمرین بند بنویسی ، لغات املایی )
نگارش سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
نگارش درس پنجم فارسی در کلاس کامل شد.
دانش آموزانی که نگارش درس پنجم آنها ناقص است کامل کرده ، فردا به کلاس آورده شود .
قرآن سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
سوره حمد و بقره روخوانی و روانخوانی شد .
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
امروز دخترای قشنگم یاد گرفتند که احساسات مختلف (شادی، غم، خشم، ترس و نفرت و ...) را از هم تشخیص دهند . ارتباط بین فکر، احساس و رفتار را درک کنند . بدانند که مسئول احساسات و واکنشهای خودشان هستند و همینطور آموختند که میتوانند در موقعیتهای احساسی، رفتار مناسبی انتخاب کنند.
1404/08/14
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
بخشی از سوالات ریاضی و تمام سوالات علوم ارمغان شماره ی 7 به طور کامل در کلاس انجام شد.
کتاب کار ریاضی صفحات 52 ، 54، 55 و 56 با همراهی دانش آموزان در کلاس انجام شد.
کتابهای شنبه: کتاب درسی فارسی ، کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی علوم ( کتاب کار فارسی اگر در منزل هست)
تکلیف:
دانش آموزان عزیزم ارمغان شماره ی 7 به عنوان تکلیف آخر هفته در منزل انجام شود.( شنبه امضا شده به کلاس آورده شود).
علوم سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
تکلیف:
دانش آموزان عزیزم درسهای 1 ، 2 و 3 علوم هم از کتاب درسی و هم از کتاب کار علوم نکات مهم خوانده شود، شنبه پرسش میشود .
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
ببین و بگو و بیاموز و بگو ( زمان حال ) تدریس شد .
نمایش درس بلدرچین و برزگر با اجرای خوب دانش آموزان در کلاس اجرا شد .
نگارش سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
سوالات کتاب نگارش درس پنجم صفحات 32 ، 33 و صفحه 34 تا سوال 2 در کلاس انجام شد .
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
درس پنجم مرور شد .
درس ششم ( بانوی قهرمان ) تدریس و سوالات با همراهی دانش آموزان پاسخ داده شد .
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیهی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارتهای حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعتعمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانشآموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچهها دربارهی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه با مفهوم و چگونگی حریم شخصی در فضای مجازی آشنا شدیم.