1402/11/30
ریاضی ششم
چگینی، احترام
تمرین صفحه 100 و101 مبحث مساحت دایره حل شد.
صفحه 114 کتاب کار حل شود.
قرآن ششم
محمود زاده، لیلا
درس سیزدهم جلسه سوم تدریس شد . فایل صوتی سوره ممتحنه جهت روانخوانی در کلاس پخش شد.
1402/11/29
ریاضی ششم
چگینی، احترام
صفحه 98و99 و100 مبحث مساحت دایره تدریس شد.
کاردر کلاس صفحه 100 و تمرین های 101 حل شود.
علوم ششم
چگینی، احترام
تمرینات صفحه 92 و93 کتاب کار پاسخ داده شد.
درس 9 برای روز سه شنبه مطالعه شود پرسیده می شود.
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
شعر شیر خدا پرسیده شد.
مطالعات اجتماعی ششم
محمود زاده، لیلا
درسنامه درس دریا نعمت خدادادی مرور و مطالعه شد سپس دانش آموزان به سوالات مربوط به درس پاسخ دادند.
رباتیک
غلامی، فاطمه
ساخت ربات اتش نشان اتمام یافت
بازی استراتژیک
قمری، ندا
بازی صندلی دوستی و جابجایی به همراه بادی پرکاشن صورت گرفت که با تند و کند شدن موزیک همراه بود .
1402/11/28
ریاضی ششم
چگینی، احترام
صفحه96 و97 مبحث حجم حل شد.
صفحه 113 کتاب کار حل شود.
علوم ششم
چگینی، احترام
تمرینات صفحه 89 و90 و91 و92 حل شد.
درس 9 علوم مطالعه شود پرسیده می شود.
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
ارمغان هفته بیست و یکم با همکاری دانش آموزان تصحیح شد.
حکایت عمر گرانمایه نوشته شود .
هدیههای آسمان ششم
محمود زاده، لیلا
درس پانزدهم با همکاری دانش آموزان تدریس شد.
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
تدریس درس 18 و انجام فعالیت کلاسی و نمایش انیمیشن در کلاس انجام شد.
فعالیت منزل درس 18 انجام شود.
زیبانویسی
آقایی، مرجان
امروز در کلاس زیبانویسی نوشتن حروف( ح) و( ح) تدریس و تمرین شد..
1402/11/26
1402/11/25
ریاضی ششم
چگینی، احترام
صفحه 94و95و96 مبحث حجم تدریس شد.
صفحه 96 و97 حل شود.
ارمغان 19 حل شود.
علوم ششم
چگینی، احترام
درس 9 کتاب کارسفر انرژی تدریس شد.
ارمغان 19 حل شود.
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
طرح بیدپا ،داستان دوستی خرس ،برگزار شد .
ارمغان هفته بیست و یکم ( فارسی ،اجتماعی ،هدیه های آسمانی و قرآن) با دقت پاسخ داده شود.
مطالعات اجتماعی ششم
محمود زاده، لیلا
تدریس درس هجدهم ( دریا ها نعمت خداوند ) با همکاری دانش آموزان تکمیل شد.
درسنامه درس هجدهم از کتاب کار با دقت مطالعه شود.
رایانه
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
پروژه ساخت ساعت عقربه دار در اسکرچ آموزش و در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
در مورد معلولیت های جسمانی و ذهنی صحبت شد و اطلاعات مربوط به برخی از شایع ترین انواع آنها بیان شد و نحوه رفتار درست بر خورد با معلولین تدریس شد و ضرورت توجه به اتیکت مربوط به تعامل با معلولین بررسی شد