1402/08/06
ریاضی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحه 29 کتاب ریاضی حل شد.
صفحه 33 کتاب کار ریاضی حل شود.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 31 تا 33 کتاب کار علوم حل شد.
درس سوم علوم (انرژی، نیاز هر روز ما) از کتاب درسی مورد پرسش شفاهی قرار گرفت.
صفحات 23 تا 25 کتاب کار علوم مطالعه شود.
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
تدریس درس پنجم سود و زیان و نمایش انیمیشن و انجام فعالیت کلاسی و منزل در کلاس انجام شد.
زیبانویسی
آقایی، مرجان
امروز در کلاس درس پنجم زیبا نویسی نوشتن حرف( ر خنجری و شمشیری) تدریس و تمرین شد.
1402/08/03
ریاضی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 25، 27 و 28 کتاب ریاضی با هدف آشنایی با حل مسئله از طریق رسم شکل و حل مسئلهی سادهتر و شناخت بیشتر اعداد مخلوط (روی محور، شکل، ساعت و ...) حل شد.
صفحه 32 کتاب کار ریاضی حل شود.
بخش ریاضی ارمغان شماره 5 حل شود.
املا چهارم
کاوه، مطهره
املای درس چهارم «ارزش علم» گفته شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
کاوه، مطهره
درس پنجم صفحه 24 و 25 تدریس شد و کتاب کار اجتماعی درس چهارم در کلاس حل شد و درسنامه درس چهارم در کلاس خوانده شد.
ارمغان هفته پنجم به جز بخش هدیه آسمانی حل شود.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
صحبت راجع به لزوم عذرخواهی و تاثیر آن_ صحبت راجع به تاثیر کلام و رفتار بر افراد دیگر _ آموزش تفاوت بین واکنش و پاسخ به موقعیت های ناخوشایند و بررسی نتایج هر یک از آنها، نحوه صحیح برخورد با چالش آموزش داده شد.
نحوه واکنش و پاسخ در یک موقعیت فرضی را به صورت نقاشی، قصه، کلاژ و... نشان دهند.
1402/08/02
ریاضی چهارم
تقی زاده، معصومه
تدریس فصل دوم ریاضی (کسر) آغاز گردید و صفحات 24 تا 26 کتاب ریاضی با هدف آشنایی با مهارت حل مسئله از طریق رسم شکل و حل مسئله ی ساده تر و هم چنین آشنایی با کسرها با شکل های متصل و منفصل حل شد.
صفحه 31 کتاب کار ریاضی حل شود.
فارسی چهارم
کاوه، مطهره
املا پاتخته ای گفته شد.
کتاب فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
کاوه، مطهره
کتاب کار اجتماعی فردا آورده شود. درس 5 پیش خوانی شود.
هنر چهارم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس نقاشی داستانی کشیده و طراحی شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
وارم آپ به منظور آمادگی بدنی و تغییر جهت ها و گردش خون و جابجایی غیر انتقالی صورت گرفت .
بازی چوبک و کاپ گیم و حلقه چابکی ( ترکیبی ) با هدف : تقویت دونیم کره ی مغز و هماهنگی عصب و عضله ، چابکی و سرعت عمل ، مهارت دست ورزی و هماهنگی چشم و دست ، انجام گرفت .
بازی با چوبک و لیوان هم به شکل ترکیبی متناسب با موزیک انجام شد .
بازی حرکتی و جابجایی انتقالی ،نگهبان موزه هم صورت گرفت .
آزمایشگاه
تقی زاده، معصومه
دانش آموزان در حیاط دبستان حضور پیدا کردند و فعالیت های مربوط به درس 3 علوم (انرژی نیاز هر روز ما)، را با هدف یادگیری از طریق آزمایش انجام دادند.
1402/08/01
ریاضی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 22، 23، 24 و 26 کتاب کار ریاضی با هدف تکرار و تمرین مبحث های ماشین ورودی و خروجی و میلیون حل شد.
فارسی چهارم
کاوه، مطهره
معنی و همخانواده کلمات درس 4 تدریس شد و مسابقه روانخوانی برگزار شد.
از هر کدام از کلمات مهم املایی درس 4 دوبار در انتهای دفتر املا رونویسی شود. دفتر املا امضا و آورده شود کتاب کار فارسی نیز آورده شود.
نگارش چهارم
کاوه، مطهره
بندنویسی با جمله موضوع تمرین شد و دانشآموزان نوشتههای خود را در کلاس خواندند.
قرآن چهارم
کاوه، مطهره
پرسش کلاسی انجام شد و جلسه دوم درس 2 تدریس شد.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
در راستای مهارت مدیریت استرس ، جرات مندی و مهارت نه گفتن همچنین تاثیر ورزش در مدیریت استرس تدریس و صفحات 14و 15 و 16 در کلاس کامل شد.
کتاب ها تا پایان جلسه 5 ملاحظه شد.
1402/07/30
ریاضی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 21 (مرور فصل اول کتاب ریاضی) و 22 (معما و سرگرمی و فرهنگ خواندن) با هدف ارتقاء فرهنگ خواندن و تکرار و تمرین فصل اول حل شد.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 23 و 24 کتاب علوم تدریس شد.
فارسی چهارم
کاوه، مطهره
مروری بر درس های 2 و 3 صورت گرفت. قافیه و ردیف تمرین شد و کلمات مهم املایی درس 4 هایلایت شد.
دفتر های املا و برگه های پرسش درس 2 و 3 توسط والدین امضا و فردا آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
کاوه، مطهره
درس 3 و 4 مطالعه شود فردا پرسیده می شود. یادآوری: تکلیف نقاشی کلاس درس از بالا فراموش نشود.
ورزش چهارم
عابدین، مهری
تمرینات چابکی،تکرار پنجه زدن در والیبال(بازی های گروهی:طناب زدن وسطی،بد مینتون)آموزش داده شد.
رباتیک
غلامی، فاطمه
مرور برمفاهیم جلسه گذشته
ایجاد بارش فکری در دانش آموزان با طرح سوال های زیر وگفت گو راجع به آن و آموزش آنها
-چرا اجسام حرکت می کنند؟
-چرا اجسام می ایستند
-نیرو چیست؟چه کاری انجام میدهند؟
-انواع اشکال نیرو ؟
-حرکت تا بینهایت و فراتر ازآن چگونه اتفاق می افتد؟
-آشنایی با ربات تینی وداستان سراییی توسط دانش آموزان
نیرو با چه حرفی نشان می دهند؟ چرا؟
- چه چیزهایی باعث حرکت اجسام میرشوند؟
-داستان نیوتن
-کشف نیوتن
قوانین نیوتن