1404/07/30
ریاضی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
صفحه 20 و21 کتاب ریاضی حل شد.
تکلیف:
دروس مشخص شده در ارمغان شماره 5 را مطالعه کنید و سپس کامل کنید.اولیاء گرامی پس از تکمیل،ملاحظه و امضاء نمایید.
فصل اول ریاضی را مطالعه و تمرین کنید،روز شنبه آزمون کتبی فصل اول ریاضی برگزار می شود.
فارسی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
طرح سوادخوانداری(گنجینه شماره 2) انجام شد.
املا چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
دیکته آبنباتی از درس اول تا سوم انجام شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
درس اول تا چهارم اجتماعی دردقالب بازی سرعتی پرسش کلاسی انجام شد.
متن اطلاعاتی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
کتاب های مورد نیاز برای روز شنبه:
ریاضی/کتاب کار ریاضی/فارسی/هدیه
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه، درباره عذرخواهی کردن و موقعیتهایی که در آن نیاز به گفتن کلمات «ببخشید» و «معذرت میخوام» وجود دارد، گفتوگو کردیم. سپس با تفاوت میان پاسخ دادن و واکنش نشان دادن در موقعیت ها آشنا شدیم و در ادامه، یک فعالیت با کارت های موقعیت، برای درک بهتر این مفاهیم انجام دادیم.
آزمایشگاه
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
آزمایش های تبدیل انرژی درس دوم علوم انجام شد.
1404/07/29
ریاضی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
صفحه 19 و20کتاب ریاضی حل شد.
علوم چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
صفحه 25 و 26 کتاب کار علومتدریس شد.
فارسی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
صفحات 27 تا 31 کتاب کار فارسی حل شد.
تکلیف:
صفحه 32 تا 34 کتاب کار فارسی کامل شود و همراه خود بیاورید.
املا چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
تکلیف:
دفتر دیکته را همراه خود بیاورید.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
تکلیف:
درس اول تا درس چهارم کتاب کار اجتماعی مطالعه شود.به صورت کتبی یا شفاهی پرسش می شود.
روی برگه a4 نقشه کلاس یا اتاق خود را با استفاده از خط کش رسم کنید.
متن اطلاعاتی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
**** دانش آموزان عزیز****
کتاب های مورد نیاز فردا:
کتاب فارسی/کتاب کار فارسی/کتاب علوم/دفتر دیکته/کتاب کار اجتماعی
سواد مالی
مدرس:
علی آقایی، مریم سادات
فعالیت:
امروز به معرفی مفاهیم اولیه سود و زیان در کسب و کار پرداختیم. هدف این بود که دانشآموزان درک کنند که چرا افراد کسب و کار راه میاندازند و چه زمانی موفق میشوند. مفاهیم کلیدی آموخته شده: 1. هزینه (مخارج): پولی که برای ساخت یا خرید یک کالا باید پرداخت شود. 2. فروش (درآمد): پولی که در ازای فروش آن کالا به دست میآید. 3. سود: حالتی که پول فروش بیشتر از پول هزینه شده باشد (موفقیت در کسب و کار). 4. زیان: حالتی که پول هزینه شده بیشتر از پول فروش باشد (ضرر کردن).
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف ر مرغی و ر خنجری، تدریس شد. کتاب خطاطشو، صفحات 12 و 13 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.
تکلیف:
کتاب خطاطشو، صفحات 14 و 15 نوشته شود. سرمشقهای داده شده، نوشته شود و همراه عزیزان باشد. کتاب خطتحریری، صفحات 21 و 22 نوشته شود.
1404/07/28
ریاضی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
صفحه 27 و28 کتاب کار ریاضی حل شد.
تکلیف:
صفحات 20 و 21 کتاب ریاضی حل شود.
علوم چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
صفحه 24 و 25 کتاب کار علوم تدریس شد.
فارسی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
تکلیف:
صفحه 30 کتاب کارفارسی را کامل کنید.
نگارش چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
درس سومنگارش ،راز نشانه ها کامل شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
درس چهارم اجتماعی(نقشه محله ما) تدریس شد.
متن اطلاعاتی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
*****دانش آموزان عزیزم*****
کتاب هایی که فردا باید همراهتان باشد:
ریاضی/کتاب کار فارسی
نیازی به آوردن کتاب فارسی وعلوم نیست.
کتاب کار علوم در مدرسه است.
هنر چهارم
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
اتودهای نقاشی بر روی ورق های اصلی مسابقه دوسالانه هنر اجرا شد .
تکلیف:
جلسه ی آینده رنگ آمیزی نقاشی ها انجام میشود. لطفا اگر دانش آموزان مدادرنگی و ماژیک رنگی در مدرسه ندارند ، همراه خود بیاورند.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه دخترهای قشنگم با اسپرایت، کاراکتر یا شکلک و انواع راه های افزودن یا ایجاد آن آشنا شدند، تنظیمات مربوط به آن و نحوه تغییر کاراکترها نیز آموزش داده شد؛ همچنین در این جلسه آشنایی با پس زمینه و راه های ایجاد و نحوه تغییر آن نیز آموزش داده شد.
تکلیف:
حتما نرم افزار اسکرچ نصب شود و دخترهای عزیزم در خانه تمرین داشته باشند.
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
بازی ریتمیک با چوبک و حلقه: این بازی تقویت درک ریتم و شمارش موسیقایی کودک با اجرای الگوهای «1-2-3-4» و «1-2 / 1-2-3» مفهوم ضرب، الگو و تغییر ریتم را بهصورت شنیداری و حرکتی تجربه میکند. هماهنگی شنیداری - حرکتی همزمانی حرکات دست با ریتم موسیقی باعث هماهنگی دقیق بین گوش و بدن میشود. افزایش تمرکز و توجه شنیداری گوش دادن به تغییرات ریتم و تشخیص نام رنگها باعث دقت و تمرکز بیشتر کودک میشود. پرورش حافظهی ریتمیک و توالی حرکات کودک توالی حرکات و ریتمها را به خاطر میسپارد و به شکل منظم تکرار میکند. تقویت مهارتهای گروهی و اجتماعی همکاری در گروهها، رعایت نوبت و تعویض جای رنگها حس تعامل و نظم اجتماعی را افزایش میدهد. رشد مهارتهای حرکتی ظریف و درشت زدن چوبکها، حرکت در حلقهها و حفظ تعادل موجب تقویت عضلات کوچک و بزرگ بدن میشود. افزایش انعطاف ذهنی و واکنش سریع تغییر ناگهانی ریتم یا فراخوان رنگ تمرینی برای تصمیمگیری سریع و انعطاف ذهنی کودک است. ایجاد نشاط، هیجان و تخلیهی انرژی سالم حرکت و موسیقی شاد باعث نشاط، انرژی مثبت و تخلیهی هیجانات کودکان میشود. تقویت اعتماد به نفس و جسارت حرکتی اجرای درست حرکات در جمع باعث افزایش خودباوری و احساس موفقیت میگردد. بازی ریتمیک و حرکتی با پاراشوت ( چتر)
تمرین صبحگاه آبان ماه انجام شد.
1404/07/27
علوم چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
انیمیشن هایی جهت آمادگی دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای شروع درس سوم پخش شد.
صفحات 22 تا 24 کتاب کارعلوم تدریس شد.
نگارش چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
تکلیف:
درس سوم نگارش کامل شود.فردا کتاب نگارش را همراه خود بیاورید.
قرآن چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
صفحات 10 تا 12 کتاب قرآن تدریس و روخوانی آن تمرین شد.
متن اطلاعاتی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
****دخترهای عزیزم، کتاب نگارش را فردا همراه خود بیاورید.
کتاب کار ریاضی/کار اجتماعی/کارعلوم در مدرسه است.نیازی به آوردن کتاب ریاضی و کتاب فارسی نیست.
استعداد فضایی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
صفحات 10 و 11 و12 کتاب استعداد فضایی حل شد.
1404/07/26
ریاضی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
کار در کلاس صفحه 17 و صفحه 18 کتاب ریاضی حل شد.صفحه 25 و سوال 1 و2 صفحه 26 کتاب کار ریاضی حل شد.
تکلیف:
سوال 3و4 صفحه 26 و صفحات 27 و 28 کتاب کار ریاضی حل شود.کتاب کار ریاضی را همراه خود بیاورید.نیازی به کتاب ریاضی نیست.
علوم چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
برگه آزمون درس اول علوم تصحیح شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.اولیاء گرامی لطفا ملاحظه و امضاء بفرمایید.فردا دانش آموزان همراه خود بیاورند.
تکلیف:
کتاب کار علوم را همراه خود بیاورید.
فارسی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
شعر حفظ روباه و زاغ به صورت کتبی پرسش شد.
صندلی صمیمیت با قصه گویی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف:
موضوع کلی(فصل پاییز) را به سه موضوع کوچک تقسیمکنیدو یک انشاء در سه بند بنویسید.
موضوعات کوچک را اول هر بند بنویسید.قوانین بندنویسی را رعایت کنید.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
درس چهارم هدیه تدریس شد.
متن اطلاعاتی چهارم
مدرس:
آرمند، زهرا
فعالیت:
***دانش آموزان عزیزم،کتاب هایی که فردا باید همراه خود داشته باشید:
کتاب کار ریاضی/کتاب کارعلوم
رباتیک
مدرس:
حسن پور، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام
ساخت اشکال هندسی و معرفی المانها نحوه بستن پیچ و مهره آموزش داده شد.
تکلیف:
تکلیفی داده نشد.
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
امروز با دخترای قشنگم گفتوگوی منطقی را مرور کردیم و همینطور درک تفاوت بین گفتوگوی احساسی و گفتوگوی منطقی ، تقویت همدلی و درک طرف مقابل ، جملههای کلیدی ارتباط محترمانه ، تشخیص گفتوگوی منطقی از غیرمنطقی ، گوش دادن و رعایت نوبت در گفتوگو را آموختیم .
تکلیف:
لطفا تکلیف جلسه قبل را تکمیل و جلسه آینده تحویل دهید.