1402/08/27
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
کتاب درسی صفحه 33با مشارکت دانش آموزان حل شد.
کتاب کار ریاضی صفحات 50 و 55با مشارکت دانش آموزان حل شد.
کتاب کار صفحات 56 و 57 حل شود.
علوم دوم
خاکسار، اکرم
انمیشن مربوط به فصل 4 پخش شد و مطالب درس 4 مرور شد.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
درس پنجم چوپان درستکار روخوانی و لغات مهم درس خط کشیده شد.
روخوانی از درس جدید انجام شود.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحات 37و38 فقط سوال یک با خط زیبا و خوانا با مداد قرمز و مشکی با رعایت علائم نگارشی نوشته شود.
1402/08/24
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
صفحه 32 جمع و تفریق در جدول اعداد (به روش بالن ) مجدد تدریس شد و کامل کن پایین صفحه مربوط به ساعت و دقیقه تدریس و تمرینات آن حل شد.
دخترم جمع عدد 75+29 و تفریق عدد 98- 53 را در دفتر تکلیف بنویس و به روش فر آیندی حل کن . با مهر ساعت 3ساعت در دفتر تکلیف بزن و ساعت صبحانه وناهار و شام را بکش و ساعت و دقیقه آن را بنویس.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
مرور حریم شخصی افراد انجام شد و رفتار های صحیح و ناصحیح در مکان عمومی (آسانسور) به همراه علت هرکدام بررسی شد.
نقاشی یک مورد از رفتارهای صحیح و ناصحیح بررسی شده در آسانسور کشیده شود و در صورت دلخواه عکس آن در پرتال بارگذاری شود یا برای جلسه بعد آورده شود.
1402/08/23
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
صفحه 32 کتاب درسی با هدف آموزش جمع و تفریق فرآیندی اعداد دو رقمی در جدول اعداد به( روش خلاق بالن ) تا ابتدای کامل کن تدریس و تمرینات آن حل شد.
نمونه سوالات جمع و تفریق فرآیندی به روش چکشی و شمارش رو به جلو و روبه عقب در دفتر تکلیف نوشته و رفع اشکال شد.
دانش آموزان عزیز ، لطفاً جهت یادگیری هر چه بهتر جمع و تفریق های فرآیندی که( یکی های آن از عدد 10 بیشتر است برای شمارش رو به عقب و رو به جلو یعنی روش ذهنی شمارش عدد از (1 تا 99 ) و بالعکس (99 تا 1) را تمرین کنید. روز چهارشنبه پرسیده می شود.
دختران گلم برای روز 4شنبه آزمونک از جمع و تفریق فرآیندی و تقریب داریم. لطفاً تکرار و تمرین کنید و آمادگی داشته باشید.
علوم دوم
خاکسار، اکرم
نحوه کار کردن با ابزار بادسنج و بادنما با دست سازه های دانش آموزان نمایش داده شد.
کارت امتیاز برای دانش آموزانی که این دست سازه را آورده بودند در نظر گرفته شد.
دانش آموزانی که فرفره و بادنما را نیاورده بودند، هنوز فرصت دارند و زمانی که بیاورند، امتیاز دریافت خواهند کرد.
املا دوم
خاکسار، اکرم
یک صفحه املا از لغات مهم درس مدرسه خرگوش ها همراه با کلمات تنوین دار مثل:
لطفاً ،مثلاً، فوراً ،اصلاً،غالباً،معمولاً، با مداد رنگی در دفتر تکلیف بنویسید.
هنر دوم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس نقاشی داستانی تکمیل و رنگ آمیزی شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
بازی ترکیبی چوبک و حلقه چابکی با هدف مهارت جابجایی انتقالی و دویدن و تغییر جهت و هماهنگی عصب و عضله صورت گرفت . بازی کاپ گیم و چوبک و بادی پرکاشن هم انجام شد .
1402/08/22
علوم دوم
خاکسار، اکرم
سوالات آزمایش صفحه 31 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده و نتیجه آن داخل کتاب علوم نوشته شد.
بادنما و فرفره برای سه شنبه 23 آبان بسازید و کارت امتیاز دریافت کنید .
نمونه آن در صفحه 34 کتاب درسی میباشد.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
کتاب کار صفحات 35 و 36 و 37 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
کتاب کار صفحه 34 و صفحه 36سوال 4 نوشته شود.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
کتاب نگارش داخل کلاس می باشد.
رایانه
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
نحوه انتخاب کلمه، پاراگراف، کل متن و تایپ حروف ن و ی آموزش داده شد.
1402/08/21
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
نمونه سوالات مربوط به تفریق فرآیندی در دفتر تکلیف حل و رفع اشکال شد.
صفحه 30 کتاب درسی کامل حل شود.( برای سوال یک که باید شکل بکشید، اگر نیاز بود در کتاب برگه بچسبانید و در برگه پاسخ دهید) .
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
بخوان و بیندیش (تمیز باش ،عزیز باش) تدریس و درک و دریافت آن با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
خلاصه داستان چغندر پر برکت را با توجه به نمایش که اجرا شد در برگه a4 بنویسید و نقاشی آن را کشیده و رنگ آمیزی کنید.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
نگارش صفحه 34 سوال 2 با مشارکت دانش آموزان نوشته شد.
نگارش صفحات 34 و 35 کامل شود .
هدیههای آسمان دوم
خاکسار، اکرم
نحوه ترتیب وضو گرفتن پرسش شد و دانش آموزانی که پاسخ صحیح دادند کارت امتیاز دریافت کردند و بقیه دانش آموزان تکرار و تمرین داشته باشند تا به خوبی یاد بگیرند.
هدیه از درس 1 تا 4 پرسش شد.
ورزش دوم
عابدین، مهری
بازی دایره و پرش با هدف پریدن ،چابکی،سرعت عکس العمل، نشاط و هیجان آموزش داده شد.
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
درس هفتم خدمات بانک تدریس و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
معرفی یک نمونه مکان عمومی (رستوران) و بررسی رفتار های صحیح و ناصحیح در این مکان به همراه نمایش انجام شد.
لطفا نقاشی رفتارهای صحیح یا ناصحیح در رستوران کشیده شود و عکس در صورت دلخواه در پرتال بارگذاری شود.