1402/08/13
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
امروز 13 آبان روز دانش آموز
بچه هایی که دنیاشون با دنیای ما بزرگترا
خیلی فرق می کنه
بچه هایی کوچیک با رویاهای بزرگ
بچههایی با شور و شوق زیاد
که تپش قلب شون نفس میده به زندگی
به ادامه راه به ساختن آینده بهتر
**روز دانش آموز مبارک**
هنر دوم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس نقاشی دلخواه کشیده و نقاشی داستانی رنگ آمیزی شد.
1402/08/10
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
نمونه سوال ساخت اعداد دو رقمی به روش درختی در دفتر تکلیف حل و رفع اشکال شد.
فعالیت کلاسی صفحه 42و44و 45 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
مسابقه آقا و خانم ریاضی برگزار شد.
پیک ارمغان شماره 6حل شود.
علوم دوم
خاکسار، اکرم
نکات مهم فصل سوم خط کشی و فعالیت کلاسی صفحات 26 تا 29 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
مطالب مهم ، فعالیت ها (فصل اول تا سوم) کتاب درسی و کار علوم مطالعه شود. دانش آموزان برای روز شنبه آمادگی کامل داشته باشند.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحه 30 با خط زیبا نوشته شود.
املا دوم
خاکسار، اکرم
املا خلاق از لغات بدون نقطه درس خرس کوچولو ( با هدف تقویت حافظه دیداری و تمرکز )در دفتر املا گفته شد.
قرآن دوم
خاکسار، اکرم
صفحات 16 تا 18 تدریس شد .
دختران گلم صفحات 16 تا 18 به صورت بخش بخش خوانده شود .
پیام قرآنی صفحه 18 را در برگه a4 بنویس و نقاشی آن را بکش و رنگ آمیزی کن و به کلاس بیاور.
شطرنج
حاتمی، مهری
آموزش حرکت پیاده و ترفیع آن آموزش داده شد.
1402/08/09
علوم دوم
خاکسار، اکرم
درس 1 تا 3 پرسش صورت گرفت .
سوالات مربوط به آزمایش های فصل سوم در کتاب درسی پاسخ داده شد.
آزمایش صفحه 28 کتاب درسی انجام و تا روز شنبه به کلاس آورده شود و کارت امتیاز بگیرید.
املا دوم
خاکسار، اکرم
فردا املا از کلمات درس سوم (آنهایی که نقطه ندارد) گفته می شود؛ مثل: «آمد، که»
دخترم درس خرس کوچولو را با دقت بخوان هر جا کلمه بدون نقطه دیدی در دفتر بنویس.
مثل : که- در راه_
زیبانویسی
آقایی، مرجان
امروز در کلاس زیبانویسی نوشتن حروف( د چسبان) تدریس تمرین شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
آپ بمنظور استفاده از صفحات رشدی بدن ،ساجیتال فرونتال ، هوریزنتال انجام شد. در بخشی از وارم آپ ، کراس اوور انجام گرفت . 2) بازی با کلاه ،بمنظور رهبری و اطاعت از رهبر و خلاقیت کودک انجام شد .
هوش و ریاضی
خاکسار، اکرم
صفحات 13و 14 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
1402/08/08
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
صفحه 27کتاب ،با هدف ( الگو سازی با روش های مختلف، معرفی دقیقه در ساعت با استفاده از الگو ی 5تا5تا) تدریس و تمرینات آن حل شد. توضیحات در مورد ساعت داده شد و تمرین آن جلسه آینده تکمیل می شود.
دانش آموزان جلسه آینده ساعت آموزشی همراه خود داشته باشند.
کتاب درسی در کلاس می باشد.
دخترم در دفتر تکلیف این سوال را نوشته و پاسخ بدهید1- همه عدد های 2رقمی را بنویس که رقمهای یکان آن ( 5 و 1 ) و رقم دهگان آن ( 9 و 4 ) باشد ؟باشه باید از روش درختی حل کنید
کتاب کار علوی صفحه 40 همراه با فعالیت عملکردی حل شود.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
کتاب کار صفحات 27و 28 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
املا دان صفحه 27 در کتاب کار نوشته شود.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
کتاب نگارش داخل کلاس می باشد.
املا دوم
خاکسار، اکرم
املا از درس خرس کوچولو همراه با لغات هم معنی و مخالف در دفتر املا گفته شد.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
نشان دادن واکنش مناسب به دیگران ( همدلی )تدریس و صفحات 16 و 17 در کلاس کامل شد.
رایانه
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
تغییر سایز، رنگ، فونت و قلم، ترازبندی متن، حاشیه گذاری صفحات و تغییر رنگ صفحه آموزش داده شد.
آزمایشگاه
خاکسار، اکرم
آزمایش صفحات 24 و 25 کتاب درسی در حیاط و آزمایشگاه انجام شد.
1402/08/07
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
شعر ستاره همراه با انیمیشن تدریس شد.
دخترم شعر ستاره را باید حفظ کنید حالا اگر دانش آموزی تا روز سه شنبه حفظ و خواند کارت امتیاز دریافت خواهد کرد.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحه 29 با خط زیبا و خوانا با مداد قرمز و مشکی کامل شود.
املا دوم
خاکسار، اکرم
کلماتی که با پسوند (بی )ترکیب می شود را در دفتر مشق بنویس و با آن جمله بسازید. فردا املا ، هم معنی و مخالف درس خرس کوچولو گرفته می شود.
هدیههای آسمان دوم
خاکسار، اکرم
هدیه درس 5 وضو می گیرم قسمت اول تدریس شد.
دخترم مراحل وضو را به ترتیب انجام بده تا به مرور یاد بگیری.
ورزش دوم
عابدین، مهری
زدن توپ به زمین و گرفتن آن،راه رفتن به همراه توپ آموزش داده شد.
بازی آزاد (علی بابا )
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
تدریس درس پنجم پس انداز و نمایش انیمیشن و انجام فعالیت کلاسی و منزل در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
خواندن خلاصه کتاب «چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟» و صحبت راجع به مفاهیم آموخته شده از داستان_ کشیدن نقاشی در مورد داستان و برداشت خود از آن
داستان و مفهومی که از آن برداشت کرده اند را برای والدین تعریف کنند.