1404/07/05
ریاضی دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
صفحات 4 و 5 کتاب درسی با هدف: (آشنایی با مدل دیگر رسم الخط اعداد 2،4،5،6 ، یاد آوری دسته های یکی و ده تایی ، شمارش و نوشتن ده تا ده تا به عدد و حروف) در کتاب همراه با دست ورزی انجام شد.اولیا ی عزیز برای فردا یکشنبه کارت اعداد( 0 تا 9) برای دست ورزی و ساخت اعداد دو رقمی همراه دانش آموز باشد.
تکلیف:
کتاب درسی ریاضی در کلاس می باشد.
علوم دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
فصل اول ( زنگ علوم )با هدف : آشنایی با طبیعت و محیط اطراف ، آشنایی با حواس 5 گانه و استفاده از حواس 5 گانه برای مشاهده و آشنایی با اهمیت یادداشت برداری از مشاهدات خود تدریس شد. فیلم آموزشی مربوطه نمایش داده شد.
تکلیف:
برای آزمایش علوم فردا دفترچه یادداشت و مداد( در صورت دلخواه و داشتن ذره بین اجباری نیست
در مدرسه موجود می باشد.)
همراه آورده شود.کتاب درسی علوم در کلاس می باشد.
فارسی دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
مبحث نگاه کن و بگو ،درست و نادرست درس کتابخانه ی کلاس ما با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد پرسش روخوانی درس ستایش ،کتابخانه ی کلاس ما انجام شد.
تکلیف:
دختر نازنین روخوانی از درس ستایش و کتابخانه ی کلاس ما فراموش نشود .دختر پر تلاش از لغات درس کتابخانه ی کلاس ما یکبار با خط زیبا و خوانا با مداد مشکی و قرمز در دفتر تکلیف بنویس.
نگارش دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
تکلیف:
صفحه 11 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.
ورزش دوم
مدرس:
عابدین، مهری
تکلیف:
طرز صحیح ایستادن راه رفتن و دویدن آموزش داده شد.
هوش و ریاضی
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
صفحه 6 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
1404/07/02
ریاضی دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
تمرینات کتاب کار صفحات 10 و 11 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
فارسی دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
کتابخانه ی کلاس ما تدریس شد. لغات مهم درس خط کشیده شد.
تکلیف:
دختر پر تلاشم از روی درس اول کتابخانه ی کلاس ما روخوانی شود.
نگارش دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
تکلیف:
صفحات 9 و 10 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.
املا دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
املا دوره ای به روش (حافظه ای )در دفتر تکلیف نوشته شد.
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
لطفاً دانش آموزانی که ابزار و وسایل خواسته شده را نیاورده اند. تا روز شنبه حتماً آورده شود. والدین گرامی :کتاب (درسی، کار،ارمغان هفته، برنامه هفتگی) دانش آموزان تحویل داده شده است. لطفاً روی تمامی کتاب ها اسامی دانش آموزان چسبانده شود. نکته: ارمغان هفته دارای شماره می باشد. حتماً از قبل، شماره مورد نظر جهت حل دانش آموزان اعلام خواهد شد.
تکلیف:
پیک ارمغان شماره یک با دقت حل وحتما توسط والدین امضا شود نام و نام خانوادگی نوشته و شنبه به کلاس آورده شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
سلام و عرض ادب
ضمن تبریک سال تحصیلی جدید
آشنایی و معرفی کلاس
بازی های ریتیمک با حلقه ریتم و گیم ( تقویت شنوایی و سرعت عمل_ تقویت هماهنگی عصب و عضله)
بازی حرکتی با حلقه و کاپ گیم ( تقویت سرعت و چابکی و عبور مارپیچ ) انجام شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
امروز با همکاری هم به معرفی اتیکت و قوانین کلاسمان پرداختیم.
سپس با یک بازی گروهی خودمان را به هم معرفی کردیم.
1404/07/01
ریاضی دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
فصل اول صفحه آغازین و صفحه ی 2 کتاب درسی با مفهوم عدد و شمارش اشیا و اشکال توضیح داده و تدریس همراه با دست ورزی انجام و تمرینات آن حل شد .
تکلیف:
فعالیت صفحه ی 3 کتاب درسی کامل حل شود.
فارسی دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
درس (ستایش) تدریس شد . زیر کلمات مهم املایی (کلمات مهم قرمز ، کلمات تشدید دار آبی) خط کشیده شد.
تکلیف:
دختر نازنینم از درس ستایش روخوانی فراموش نشود.
متن ادبی دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
آغاز سال تحصیلی نو را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است به تمامی اولیا ارجمند و فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت تبریک می گوییم و از خداوند منان برای تمامی خانواده ها توفیق روز افزون همراه با شکوفایی و سربلندی مسئلت داریم. اولیا گرامی : امید است در سال تحصیلی جدید در کنار هم و دست در دست هم با عزمی جدی و شوری مضاعف برای رشد و ارتقای آموزشی و پرورشی نسل آینده ایران عزیز کوشا باشیم. آموزگار: خانم خاکسار
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
خاکسار، اکرم
فعالیت:
با سلام و عرض ادب خدمت شما
معارفه آموزگار و دانش آموزان انجام شد.کتاب ها معرفی شد و روش تدریس و انتظارات آموزگار شرح داده شد.
تکلیف:
لطفاً تمام و سایل خواسته شده برچسب نام زده و به کلاس آورده شود.
کتاب دانش آموز ان طبق برنامه هفتگی که تحویل داده شد آورده شود.
سواد مالی
مدرس:
علی آقایی، مریم سادات
فعالیت:
در رابطه با ارزش پول انجام شد
پول واقعی نشان داده شد ارزش پول ها مقایسه شد
دانش آموزان در رابطه با پس انداز صحبت کردند.