فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 2

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: قند پهلو: داستان صوتی ( قطار پرنده) برای دانش آموزان پخش و درک مطلب (پرسش و پاسخ از دانش آموزان درباره ی موضوع قصه و نتیجه گیری آن ها) انجام شد. شعر های (سال اول دبستان) جهت مشاعره و درک بهتر از نحوه مشاعره برای دانش آموزان خوانده شد.

زنگ تفریح

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: نرمش و گرم کردن _تکرار و تمرین زنجیره_تمرین تعادل _تمرین برای هماهنگی عصب و عضله_سرد کردن و تمرین انعطاف پذیری کار شد.

زنگ تفریح

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: اردوی هیومن پارک برگزار شد.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: بازی (ماز جمع و تفریق اعداد) جهت یادآوری عملیات جمع و تفریق اعداد به صورت مسابقه بین دانش آموزان انجام شد. سوال 1 کاربرگ مربوط به تفریق انجام شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درباره ی دلایل پیدایش شب و روز با دانش آموزان گفت و گو شد. بازی (کلمه و اعداد را پیدا کن) جهت یادآوری علت پیدایش شب و روز با دانش آموزان انجام شد.

خلاقیت

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز نقاشی مزرعه تکنیک آبرنگ انجام شد.
تکلیف: دختران گلم حتما وسایل مورد استفاده جلسه بعد از قبیل. مقوا فابریانو اندازهA4 و آبرنگ همراه داشته باشید

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: بازی (کارت های کلمات استثنا و حروف چند شکلی به هم ریخته) جهت (یادآوری حروف استثنا و حروف چندشکلی) به صورت مسابقه ای انجام و برنده ها اعلام شد. کاربرگ های نشانه ها توسط دانش آموزان انجام و تصحیح شد.

زنگ تفریح

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: دسر موز(ژله موز) با همکاری دانش آموزان ، درست شد.

مهارت زندگی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: نقاشی دوست داشتنی های زرافه ای من در راستای مهارت خودآگاهی و روابط موثر توسط دانش آموزان کشیده شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: قند پهلو: داستان صوتی خرگوش عجیب و بزرگ برای دانش آموزان پخش و درک مطلب (پرسش و پاسخ از دانش آموزان درباره ی موضوع قصه و نتیجه گیری آن ها) انجام شد. نحوه مشاعره برای دانش آموزان توضیح داده شد . شعر راه مدرسه همراه با دانش آموزان خوانده شد.

ورزش دوم

مدرس: کاظمی، محدثه
فعالیت: نرمش و گرم کردن انجام شد.آموزش حرکات ریتمیک برای هماهنگی عصب و عضلات انجام شد.سرد کردن و حرکات کششی کار شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: