فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 2

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 37 «سوال 1 تا 4» ،صفحه 38 «سوال 3 ، 4» ، صفحه 39 «سوال 6 ، 8 ، 9 ، 10» با مشارکت دانش آموزان حل شد.
تکلیف: ارمغان شماره 5 حل کرده و روز شنبه همراه خود آورد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 27 ، 28 ، 29 کتاب کار علوم با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: کتاب کار علوم دانش آموزان تحویل داده شد، لطفاً «نکات هایلایت شده» درس سوم مطالعه شود. روز شنبه پرسش کلاسی داریم. لطفاً کتاب کار علوم روز شنبه آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: روخوانی درس «خرس کوچولو» از تمامی دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف: دخترهای گلم ،شعر «ستاره» را حفظ کرده تا برای روز شنبه آمادگی کامل داشته باشید.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: دفتر املای دانش آموزان تحویل داده شد، لطفاً مشاهده و امضا شود. دخترهای عزیزم، در صورتی که غلط داشته اید، از روی غلط ها بنویسید.
تکلیف: یک صفحه املا از درس سوم«خرس کوچولو» به صورت جمله ای نوشته و تصحیح شود.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: کاربرگ مربوط به «الگوی عدد ، ساخت اعداد با کارت و رقم ، حل مسئله » به دانش آموزان تحویل داده شد. لطفاً توسط دانش آموزان حل کرده و روز شنبه آورده شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: قاسمی، فرزانه
فعالیت: در این جلسه، پس از مرور مطالب جلسه قبل درباره «حریم شخصی»، با استفاده از روش بارش فکری و نمایش عروسکی، به بررسی موارد تکمیلی در این زمینه پرداختیم. پس از تثبیت مفاهیم، به هر یک از دانش‌آموزان «نشانِ حریم شخصی» اهدا شد تا آن را رنگ‌آمیزی کنند.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس سوم «زندگی ما و گردش زمین» به صورت کامل تدریس و نکات مهم در کتاب کار خط کشیده شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 20 ، 22 کتاب کار با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: درس سوم «خرس کوچولو» روخوانی شود، فردا پرسش کلاسی از روخوانی درس سوم انجام خواهد شد. شعر«ستاره» تا «شنبه هفته آینده» حفظ شود‌.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: تمرین های صفحه 30 کتاب نگارش با خط خوانا و استفاده از مداد قرمز نوشته شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: از کلمات مهم درس سوم «خرس کوچولو» املا گفته شد.

هنر دوم

مدرس: موسوی، راضیه سادات
فعالیت: اتودهای نقاشی بر روی ورق های اصلی مسابقه دوسالانه هنر اجرا شد .
تکلیف: جلسه ی آینده رنگ آمیزی نقاشی ها انجام می‌شود. لطفا اگر دانش آموزان مدادرنگی و ماژیک رنگی در مدرسه ندارند ، همراه خود بیاورند.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف د و اتصالاتش، آموزش داده شد. تکالیف تصحیح شد. کتاب خطاط‌شو، صفحات 10 و 11، نوشته شد.
تکلیف: کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 12 نوشته شود. سرمشق‌های داده شده، نوشته شود.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 22 ، 23 کتاب درسی ریاضی با مشارکت دانش آموزان حل شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: بیاموز و بگو «علائم نگارشی» درس سوم تدریس و «حالا تو بگو» صفحه با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: «سوال 1 ، 2» صفحه 28 توسط دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 28 کامل شود، تمرین صفحه 29 انجام شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: املا از کلمات مهم درس سوم « خرس کوچولو» نوشته و تصحیح شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس سوم «خاطره ی ماه» تدریس شد. فعالیت های کتاب با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

ورزش دوم

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: حرکت نیمکت در ژیمناستیک آموزش داده شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه درس جلسه گذشته یعنی نحوه ذخیره کردن فایل word مرور شد و نحوه ایجاد پوشه، تغییر نام و حذف آن نیز آموزش داده شد، همچنین دخترهای عزیزم تمرین صفحه 26 کتاب را به صورت گروهی انجام دادند.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 21 کتاب درسی با هدف «آشنایی با شکل های مختلف دسته بندی ، آشنایی با جمع و تفریق ستونی» با مشارکت دانش آموزان حل شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 19 ، 20 «سوال 5 ، 6» کتاب کار فارسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: تمرین های صفحه 27 با خط خوانا و استفاده از مداد قرمز نوشته شود.

قرآن دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: دانش آموزانی از روی آیات صفحه 14 ، 15 بعد از اشاره معلم خواندند.درس سوم، صفحه 16 «سوره حمد» با هدف «آموزش توانایی خواندن حرف «ک» در آیات » تدریس شد.

مهارت زندگی

مدرس: محمودی، شبنم
فعالیت: امروز دخترای قشنگم با انواع خوراکی‌ها (میوه ، سبزی ، لبنیات ، فست‌فود و...) و همینطور تفاوت بین عادات غذایی خوب و بد آشنا شدند . توانایی انتخاب خوراکی‌های سالم در وعده‌های غذایی و رفتار صحیح هنگام غذا خوردن را آموختند.
تکلیف: نقاشی دختری رو بکش که خوراکی‌های سالم و ناسالم میخوره و هفته آینده برام بیار.

شطرنج

مدرس: کشه فراهانی، سعیده
فعالیت: آموزش مهره رخ و حرکت مهره آموزش مهره فیل و حرکت مهره حل صفحه 5و 6 حل شد.
تکلیف: دانش آموزانی که کتاب تهیه نکردند حتما باید کتاب تهیه کنند و جلسه آینده کتاب همراه داشته باشند و ص 5 و 6 حل شود

آزمایشگاه

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: آزمایش مربوط به درس سوم «زندگی ما و گردش زمین» با هدف آشنایی با «چگونگی پیدایش شب و روز» ، «دماسنج و کاربرد آن» انجام شد.
تکلیف: فایل مربوط به انجام آزمایش بارگذاری شده است.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 20 کتاب درسی با هدف آموزش «جمع و تفریق ده تایی» همراه با دست ورزی با مشارکت دانش آموزان حل شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: بخش اول درس سوم «زندگی ما و گردش زمین 1» تدریس و انیمیشن های مربوط به این درس برای دانش آموزان پخش شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: واژه سازی «بی + کلمه» درس سوم «خرس کوچولو» تدریس و «حالا تو بگو» صفحه 19 کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: کاربرگ پیشوند «هم ، با ، بی» با مشارکت دانش آموزان انجام شد. کاربرگ مربوطه بارگذاری شده است.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: سوال 3 صفحه 26 ، 28 کتاب نگارش با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 26 کتاب نگارش با خط خوانا و استفاده از مداد قرمز نوشته شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: یک صفحه املا به صورت «جمله ای» از درس دوم «مسجد محله ی ما» گرفته شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: فیلم مربوط به «املا لی لی» در پرتال بارگذاری شده است.

سواد مالی

مدرس: علی آقایی، مریم سادات
فعالیت: در جلسه اخیر، ما به معرفی دنیای جذاب بانک و کارهایی که انجام می‌دهند پرداختیم. هدف اصلی این بود که بانک را به عنوان یک دوست مفید و امن برای نگهداری پول معرفی کنیم. آنچه آموختیم: 1. بانک چیست؟ بانک محلی است که پول‌های ما را به صورت امن نگه می‌دارد. 2. خدمات اصلی: ما دو کار اصلی بانک را یاد گرفتیم: پس‌انداز کردن (گذاشتن پول): وقتی پول‌هایمان را برای آینده در بانک می‌گذاریم. برداشت کردن: وقتی به پولمان نیاز داریم و آن را از بانک می‌گیریم. 3. بانکدار: فردی که مسئولیت نگهداری و مراقبت از پول‌ها را بر عهده دارد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: