1402/11/24
ریاضی پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
مبحث ضرب کسرها به طور کامل تدریس گردید و به سوالات صفحه 98 تا پایان کاردرکلاس صفحه 100 پاسخ داده شد.
تکلیف:
تمرین های صفحه 100 و 101 از کتاب ریاضی پاسخ داده شود.می توانید سوالات مبحث اعداد اعشاری در کتاب کار را پاسخ دهید.
متن اطلاعاتی پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
برنامه روز چهارشنبه:پیک ارمغان شماره 20،کتاب ریاضی ،کتاب کار ریاضی،کتاب علوم.
بازی استراتژیک
مدرس:
قمری، ندا
فعالیت:
بازی ریتمیک دونفره و حرکتی و بادی پرکاشن انجام گرفت .
بازی ریتمیک دوستی با ابزار چوبک انجام شد .
بازی حلقه چابکی و تعامل دوستی ،و در جهت عقب و جلو رفتن انجام گرفت .
1402/11/23
ریاضی پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
مبحث ضرب کسرها تدریس گردید و دو روش از روشهای محاسبه آن در کلاس تمرین گردید.
تکلیف:
سوالات صفحه 98 و تا پایان کاردر کلاس صفحه 99 پاسخ داده شود."نیازی به پاسخ دادن فعالیت صفحه 99 نیست"
فارسی پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
محتوای مربوط به شعر بال در بال پرستوها در کلاس به نمایش درآمد و در نهایت ارزیابی از این شعر انجام شد.
قرآن پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
درس نهم از کتاب قرآن تدریس گردید و قواعد مربوط به التقا ساکنین مرور گردید.
تکلیف:
دست ورزی مربوط به صفحه 74 آماده شود.
متن اطلاعاتی پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
برنامه روز سه شنبه:کتاب ریاضی،کتاب هوش و استعداد.کتاب اجتماعی.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
ابزارهای متن در فتوشاپ آموزش داده شد.
1402/11/21
متن اطلاعاتی پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
جشن 22بهمن برگزار شد.
1402/11/18
متن اطلاعاتی پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
تکلیف:
برای روز دوشنبه شعر بال در بال پرستوها حفظ شده باشد.
1402/11/17
ریاضی پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
سوالات مبحث جمع اعداد اعشاری تا پایان صفحه 95پاسخ داده شد.
تکلیف:
برای روز چهارشنبه سوالات مبحث تفریق صفحه 96و97 پاسخ داده شود.
متن اطلاعاتی پنجم
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
برنامه روز چهارشنبه،کتاب ریاضی و پیک ارمغان 19
مهارت زندگی
مدرس:
فرهمند، الهام
فعالیت:
چرخه تصمیم گیری و جمع آوری اطلاعات در تصمیم گیری تدریس و صفحات 38تا 41 در کلاس کامل گردید.
آزمایشگاه
مدرس:
بنی مصطفی، صدیقه
فعالیت:
در این جلسه دانش آموزان با استفاده از کاغذ A4،دو سطح شیب دار با زاویه های مختلف ساختندو سپس با سطح شیب دارهای خود،دو پیچ مجزا ساختند.در این جلسه دانش آموزان آموختند؛پیچ نوعی سطح شیب دار است و هر چه فاصله ی شیارهای آن بیشتر باشد،انجام کار با آن سخت تر است.