فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: تدریس صفحه 92 کتاب odi تمرین روی خلاصه نویسی داستان
تکلیف: زبان آموزان لطفا از کتاب کار صفحه 86 انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: تدریس صفحه 91 انجام شد
تکلیف: لطفا از کتاب کار صفحه 85 انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: تدریس صفحه 90 انجام شد. در کلاس جملات مربوط به کلمات نوشته شد.
تکلیف: زبان آموزان لطفا از کتاب کار صفحه 84 انجام شود. همچنین کسانی که در آزمون کمریج شرکت کردند توجه داشته باشند یکشنبه 26 فروردین تا چهارشنبه 29 فروردین آزمون speakingتوسط سوپروایزر شعبه از داوطلبین آزمون شبیه ساز کمبریج گرفته می شود. فایل نمونه آزمون اینجا قرار داده شده است.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: تدریس صفحه 89 از کتاب ODI تدریس گرامر used to/ didn't ues to اطلاعیه مرحله نیمه نهایی مسابقات Spelling Bee با سلام و احترام اولیای گرامی، لیست لغات مرحله نیمه نهایی به پیوست ارسال می گردد. لطفا موارد زیر،در اجرای این مرحله لحاظ گردد. مرحله نیمه نهایی روز شنبه مورخ 25 فروردین ماه در شعبه برگزار گردد. دانش اموزانی که در 25 فروردین غایب می شوند از مسابقه حذف می شوند. مسابقه ما بین دانش آموزان دارای سطح یکسان برگزار گردد. داور این مسابقه، سوپروایزر شعبه می باشد. تعداد نفرات برنده در هر سطح در این مرحله یک نفر می باشد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز لطفا از کتاب کار صفحه 83 انجام شود. همچنین 10 عدد جمله با گرامر تدریس شده نوشته شود 5 تا مثبت و 5 تا منفی

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: تدریس درس 8 صفحه 88 از کتاب ODI
تکلیف: زبان آموزان عزیز لطفا تمرین 2 از کتاب صفحه 88 را گوش داده و جملات آن را در دفتر نوشته. از کتاب کار صفحه 82 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: