فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: صفحه 42 کتاب متاسفانه بعلت قطعی ارتباط نصفه موند جلسه آینده کامل میکنیم
تکلیف: زبان آموزان عزیز لطفا یه متن درمورد مدرسه مورد علاقتون داخل دفتر بنویسید و برای من ارسال کنید همچنین از کتاب کار صفحه 36 انجام شود مهلت ارسال تکالیف تا ساعت 21 امشب میباشد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: صفحه 41 از کتاب تدریس شد. زبان آموزان عزیز اگر سایت چک بفرمایید اطلاعیه مسابقه برای روزنامه دیواری و داستان نویسی مشاهده میکنید که در صورت تمایل میتوانید با انتخاب داستان نویسی و یا روزنامه دیواری به زبان انگیسی در این مسابقه شرکت کنید و آثارتون تا تاریخ 4 بهمن به مدرسه تحویل دهید.
تکلیف: زبان آموزان عزیز لطفا از کتاب کار صفحه 35 انجام شود. کاربرگ الصاق شده را چک بفرمایید و بین دو داستان 1 و 2 یکی را انتخاب کرده و storyboard خود را بسازید. داستان داخل دفتر نوشته شود و همراه تکالیف برای بنده در پرتال تا ساعت 22 ارسال شود. زبان آموزانی که برای ارسال تکالیف مشکل دارند و نمیدانند نحوه ارسال به چه صورتی میباشد لطفا با مدرسه تماس گرفته و از خانم حسن پور راهنمایی لازم دریافت کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: صفحه 40 همراه با فعالیت جذاب و همچنین بازی حدس کلمه تدریس شد.
تکلیف: لطفا 5 جمله با افعال کمکی به انتخاب خودتون به شکل منفی ساخته همچنین از کتاب کار صفحه 34 انجام شود. حتما تکالیف تا ساعت 21 در پرتال قرار داده شود. زبان اموزانی که تکالیف دیروز نفرستادند حتما امروز ارسال کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: صفحه 39 کتاب تدریس شد مرور لغات درس 3 داشتیم
تکلیف: لطفا برای قسمت 16 صفحه 39 کتاب دانش آموز سوالات انجام شود همچنین از کتاب کار صفحه 33 انجام شود و تکالیف تا ساعت 21 داخل پرتال گذاشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهری، ناهید
فعالیت: از کتاب صفحه 38 تدریس شد.
تکلیف: از کتاب کار صفحه 31 تمرین 10 و صفحه 32 کامل حل شود. همچنین متن درس صفحه 38 تمرین شود تست روخوانی گرفته میشود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: