فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: آفتاب گردان 1

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: عدد نویسی در جدول ارزش مکانی تدریس شد.
تکلیف: از عدد 230تا 300 _(پنج تا پنج ) با رقم و حروف بنویسید . قسمت کار در کلاس صفحه 65 کتاب ریاضی کامل شود.

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: روانخوانی درس زیارت در کلاس انجام شد .
تکلیف: ارمغان شماره 14 پاسخ داده شود.برای شنبه خوب علوم خوانده شود

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف میم و اتصالاتش، اموزش داده شد.
تکلیف: کتاب خطاط‌شو، صفحات 32 و 33 نوشته شود.

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: حذف راه های نا مطلوب تدریس شد. ساخت عدد سه رقمی با کارت اعداد مرور شد.
تکلیف: از عدد 190 تا 210 با رقم و حروف نوشته شود . سوال 2 و کامل کن در صفحه ی 63 کتاب ریاضی پاسخ داده شود.

علوم دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: درس 7 علوم مرور شد.
تکلیف: درس 8 را با دقت مطالعه کنید و یک وسیله ی کاربردی خلاقانه بسازید.

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: بخوان و بیندیش ..کی بود کی بود ؟ روانخوانی شد .
تکلیف: داستان را با دقت مطالعه کنید و ایستگاه اندیشه را پاسخ دهید .

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: تغییر سایز کاغذ، تعیین جهت کاغذ و ایجاد شماره صفحه در ورد آموزش داده شد.

شطرنج

مدرس: نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت: رفع اشکال دفتر تمرین
تکلیف: لطفا لطفا لطفا مطالب گفته شده در منزل تمرین شود

علوم دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: درس هفتم علوم در کلاس مرور شد.

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب خوانی صفحه 59 در کلاس توسط دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: از درس 8و9 فارسی املا تمرین شود فردا املا داریم .

ورزش دوم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، انجام حرکات کششی و نرمشی و درجا،شروع تست پرش طول برای مسابقات بین شعب علوی آغاز گردید.

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در کلاس به تدریس درس جدید با موضوع نکات مهم اتیکت مکالمه پرداخته شد. در این جلسه، به این موضوع پرداخته شد که در موقعیت‌ها، مکان‌ها و زمان‌های مختلف چگونه باید به‌درستی و محترمانه صحبت کرد تا ارتباطی مؤثر و مناسب برقرار شود.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز، لطفاً یک نقاشی با موضوع «درجه‌های مختلف صدا» مانند صدای کتابخانه، صدای معمولی و غیره تهیه کنید و آن را در روز دوشنبه آینده همراه خود بیاورید.

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: ساخت عدد های سه رقمی در کلاس آموزش داده شد.

قرآن دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: در کلاس امروز روان خوانی تنوین ها تمرین شد.
فعالیت: سلام و عرض ادب،برنامه مطالعاتی ای برای دانش آموزان تنظیم شده است.در پوشه املا بارگذاری شده است.لطفا دانش آموزان طبق برنامه مطالعاتی مطالعه داشته باشند.باتشکر

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: در کلاس ریاضی،کتاب امروز تا پایان سوال 3 صفحه ی 96 پاسخ داده شد. خواندن و نوشتن عدد 3 رقمی تمرین و تکرار شد. ساعت تمرین و تکرار شد.
تکلیف: در منزل ده ساعت رو به جلو و عقب تمرین شود. ***به عنوان مثال :ساعت 6و ربع است ،عقربه ی دقیقه شمار بیست دقیقه به جلو حرکت کند ساعت چند می شود؟

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب کار فارسی تا پایان درس از همه مهربان تر پاسخ داده شد . واژه آموزی و بیاموز و بگو تمرین شد. صفحه ی 69 داستان بخوان و بیندیش تدریس شد.
تکلیف: روانخوانی از ص 61 در منزل انجام شود . و کتاب خوانی 59 دو داستان به دلخواه مطالعه شود و فردا در کلاس برای دوستانش تعریف کند.

املا دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم. به مناسبت شب یلدا، مجموعه‌ای از فعالیت‌های آموزشی-حرکتی با محوریت متل‌های ایرانی، بادی پرکاشن، شعر یلدایی برای دانش‌آموزان اجرا شد. در این برنامه، متل «خورشید خانم آفتاب کن» به صورت گروهی و ریتمیک اجرا شد. بادی پرکاشن (پا، دست و برای گروه سنی بالاتر بشکن) به منظور افزایش تمرکز، هماهنگی حرکتی و نشاط دانش‌آموزان کار شد. اهداف فعالیت: آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، آیین‌ها و سنت‌های ایرانی به‌ویژه شب یلدا. تقویت توجه شنیداری، دقت و تمرکز از طریق گوش دادن فعال. تقویت حافظه شنیداری و توانایی به‌خاطر سپردن شعر. افزایش هماهنگی حرکتی و تعادل از طریق بادی پرکاشن (حرکات دست، پا و بشکن) تقویت مهارت‌های ریتم، نظم حرکتی و هماهنگی صدا و حرکت. افزایش مشارکت، تعامل اجتماعی و کار گروهی ایجاد نشاط، اعتمادبه‌نفس و تجربه‌ی یادگیری لذت‌بخش در فضای آموزشی. ایجاد ارتباط میان مناسبت‌های فرهنگی و یادگیری فعال. افزایش حافظه شنیداری.

هوش و ریاضی

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: سوالات کتاب هوش در کلاس پاسخ داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: