1404/09/26
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تا پابان صفحه ی 84 پاسخ داده شد.
کتاب ریاضی تا خلاق باش ص 61 تدریس شد .
تکلیف:
ارمغان شماره 13 پاسخ داده شود.
کتاب کار ص 92و 85 پاسخ داده شود.
گسترده نویسی مانند نمونه در دفتر مشق تمرین و تکرار شود.
علوم دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار علوم تا پایان درس 7 پاسخ داده شد .
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار فارسی تا پایان درس هفتم پاسخ داده
شد.
تکلیف:
درس جدید زیارت مطالعه شود.
یک صفحه املا از درس جدید بنویسید.
متن ادبی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
گنجینه ی شماره 5 مطالعه شد.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف قاف و اتصالاتش، اموزش داده شد. تکالیف تصحیح شد. کتاب خطاطشو، صفحات 30 و 31 نوشته شد.
1404/09/25
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحه 59 تدریس شد.
عدد نویسی سه رقمی در جدول ارزش مکانی تدریس شد.
تکلیف:
**دانش آموزان حتما ساعت های آموزشی را فردا به مدرسه بیاورند.
**کتاب کار ریاضی صفحه 90 و 91 پاسخ دهید.
فردا کتاب های کار همراه دانش آموز باشد.
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
درس جدید زیارت تدریس شد.
روانخوانی درس جدید فراموش نشود .
ده کلمه ی مهم املایی از درس انتخاب کنید و بنویسید.
تکلیف:
کتاب کار ص 60و 61 پاسخ دهید و فردا همراه دانش آموز باشد.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
رسم جدول و تایپ حروف ح، خ و ص در نرم افزار ورد آموزش داده شد.
شطرنج
مدرس:
نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت:
رفع اشکال و حل دفتر تمرین
تکلیف:
لطفا در خانه بازی شطرنج تمرین شود
در مورد اینکه بچه هادفتر تمرین را تا چه صفحه ای حل کنن چون سطح شطرنج بچه ها یکسان نیست هر دانش آموز تا صفحه ای که آموزش دیده حل میکنه و به همین دلیل نمیتوانم یک صفحه ی یکسان را مشخص کنم ولی لطفا نکات آموزش داده شده حتما در منزل تکرار و یاد آوری شود
دانش آموز مطلب را در کلاس کاملا یاد گرفته ولی هفته ی بعد که درس رو می پرسم چیزی یادشون نیست و متاسفانه این موضوع جلوی پیشرفت بچه ها رو میگیرد و اجازه ی جلو رفتن بهشون نمی دهد با هم همکاری کنیم تا اتفاقهای خوب برای بچه هامون بیافته با تشکر از لطف و توجه شما والدین بزرگوار و دلسوز
1404/09/24
علوم دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
درس 7 ،سوخت تا پایان ص59 تدریس شد.
تکلیف:
ص59کتاب علوم و صفحه ی 55و 56 کتاب کار علوم پاسخ داده شود.
چهارشنبه از درس 6و7 پرسش علوم داریم .
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
تکلیف:
شعر مثل یک رنگین کمان را با دقت بخوانید و حفظ کنید .
داستان مورچه اشک ریزان و حکایت خوش اخلاقی را
با دقت مطالعه کنید و سپس 20 کلمه انتخاب کرده و مخالف آن را بتویسید .
مانند کوچک # بزرگ
ناراحت #خوشحال
ورزش دوم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، درجا،بازی های هدفمند گروهی برگزار شد،سرد کردن در پایان کلاس.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس، به آموزش نکات مهمانی رفتن و رعایت آداب مربوط به آن پرداخته شد. در این راستا، نکات جدیدی به دانشآموزان آموزش داده شد و درباره پیامدها و عواقب اشتباهات ناشی از رعایت نکردن این نکات در مهمانی نیز گفتگو صورت گرفت.
تکلیف:
از دانشآموزان خواسته شد نکات آموزشدادهشده را برای اعضای خانواده خود توضیح دهند تا خانوادهها نیز بهطور کامل با این مطالب آشنا شده و آنها را بهخوبی درک کنند.
با تشکر
1404/09/23
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
ارزش پول و سکه تدریس شد.
کتاب ریاضی تا پایان تمرین ص 58 کامل شد.
تکلیف:
مانند تمرین صفحه 58 کتاب ریاضی ،پنج تمرین در دفتر بنویسید.
در منزل تبدیل واحد تمرین شود.
به عنوان مثال یک سکه ی 100ریالی تبدیل به 10 سکه ی 10 ریالی می شود.
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
حکایت همکاری و شعر مثل یک رنگین کمان تدریس شد.
تکلیف:
از روی حکایت همکاری با دقت مطالعه کنید و یک مرتبه بنویسید .
املا دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
دانش آموزان از درس از همه مهربان تر املا نوشتند.
هنر دوم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
دانش آموزان با استفاده از مداد رنگی و کاربرگ ویژه ی این این مناسبت به دنیای رنگ ها و قصه های یلدا سفر کردند .
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس دهم و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس دهم انجام شود.
1404/09/22
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
در کلاس امروز دانش آموزان با عدد 100 آشنا شدند .
و مرور فصل سوم پاسخ داده شد.
تکلیف:
کتاب کار صفحه ی 78 سوال آخر و ص83 پاسخ داده شود.
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار تا پایان ص 59 پاسخ داده شد.
تکلیف:
درس 7و 8 روانخوانی شود ،سپس کلماتی که نشانه ی (ص*ض*ط*ظ) دارند نوشته شود و با 5 تای آن جمله بسازید.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم. امروز بازی آدمبرفی ریتمیک (نقاشی خلاق همراه با موسیقی و حرکت) با دانش آموزان کار شد. شرح فعالیت: در ابتدای کلاس، آدمبرفی با استفاده از اشکال دایرهای ترسیم شد تا مهارت حرکتی ظریف بچه ها و توانایی رسم دایره تقویت شود. سپس توضیح داده شد که جزئیات اضافهشده مربوط به فکر معلم است و هر شخص میتواند با خلاقیت خود جزئیات دلخواهش را به نقاشی اضافه کند. در ادامه، تمرین بادیپرکاشن 4 ضربی (پا، پا، دست، دست) انجام شد و مدادرنگیها روی میز قرار گرفت. با پخش موسیقی بیکلام با ریتم 4 تایی (بخشهای آرام و تند)، دانش آموزان باید در قسمتهای تند موسیقی با سرعت آدمبرفی را رنگآمیزی کنند و در قسمتهای آرام موسیقی، مدادها را زمین گذاشته و بادیپرکاشن را اجرا کنند. تا پایان آهنگ، رنگآمیزی باید با دقت و سرعت مناسب به پایان میرسید. اهداف آموزشی: تقویت مهارتهای حرکتی ظریف دست و کنترل مداد. افزایش تمرکز و دقت شنیداری. هماهنگی چشم، دست و گوش. پرورش خلاقیت و اعتمادبهنفس. افزایش سرعت عمل و تصمیمگیری. آشنایی با ریتم 4 ضربی. مهارتهای تقویتشده: مهارت حرکتی ظریف.تمرکز و توجه.هماهنگی حرکتی.درک ریتم و موسیقی و خلاقیت فردی.کنترل سرعت و هیجان.