1404/07/30
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
مبحث جمع و تفریق با مسابقه ی امتیازی تکرار و تمرین شد .
تکلیف:
ارمغان شماره ی 5 پاسخ داده شود.
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس 3 تدریس و فعالیت های آن در کتاب کار پاسخ داده شد .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی درس و جملات پرسشی نوشته شده در خانه توسط دخترانم در کلاس امروز خوانده و مورد بررسی قرار گرفت .
تکلیف:
املا از درس فراموش نشود.
ورزش دوم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، انعطافی، درجا،دو،بازی های شاد و مفرح هدفمند بصورت گروهی برگزار شد.سرد کردن در انتهای کلاس.
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس، دربارهی زمان مناسب غذا خوردن و اینکه در وعدهی ناهار چه خوراکیهایی باید مصرف شود گفتگو شد. همچنین به دانشآموزان توضیح داده شد که چه مواد غذایی برای بدن مفید و سالم هستند و رعایت تعادل در تغذیه تا چه اندازه در حفظ سلامت نقش دارد.
تکلیف:
از دانشآموزان خواسته شد تا صفحهی 17 کتاب را در منزل با همکاری مادر خود تکمیل کنند و در روز شنبه، کتاب را به مدرسه آورده و در جای همیشگی خود قرار دهند.
آزمایشگاه
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
آزمایش مربوط به درس سه انجام شد .
( اندازه گیری دما با دماسنج)
1404/07/29
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب کار ریاضی مربوط به فصل اول بطور کامل پاسخ داده شد .
تکلیف:
عددی دو رقمی بنویس که رقم یکانش هفت و رقم دهگانش شش باشد .
عددی دو رقمی بنویس که رقم یکانش هشت و رقم دهگانش شش تا از یکانش کمتر است .
7. محمد بیست و هفت عکس دارد . چهارده تای آن ها رنگی و بقیه سیاه و سفید هستند. محمد چند عکس سیاه و سفید دارد ؟ ( با شکل )
حاصل را به دست بیاور.
4+10+40+5+5
6+10+20+40+2+2
عدد هایی را با هم جمع کن که حاصلش ( جوابش ) هشت شود : مثل 3+5
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
بیاموز و بگو درس تدریس ( نقطه و علامت سوال )
حالا تو بگو توسط دخترانم انجام شد .
تکلیف:
کتاب خوانی درس خرس کوچولو در خانه انجام شود .
سی کلمه ی سخت املایی نوشته و با پنج تای آنها جمله سازی شود . ( جمله ی پرسشی )
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 29 و 30 در کتاب نگارش پاسخ داده شد .
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
ترازبندی، حاشیه گذاری و تغییر رنگ صفحه در نرم افزار ورد آموزش داده شد.
هوش و ریاضی
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 12 و 13 در کتاب هوش توسط دخترانم پاسخ داده شد .
1404/07/28
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
فصل یک کتاب ریاضی بطور کامل تدریس و فعالیت های آن پاسخ داده شد .
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس 3 علوم تدریس شد .
تکلیف:
نقاشی خورشید و ماه فراموش نشود.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
نگاه کن و بگو ، درست و نادرست توسط دخترانم انجام و واژه سازی درس خرس کوچولو تدریس و حالا تو بگو با پرسش کلاسی پاسخ داده شد .
تکلیف:
4 مرتبه از روی درس کوچولو روانخوانی شود .
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 28 در کتاب نگارش با پرسش کلاسی پاسخ داده شد .
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس 3 پرسیده ، درس 4 ( مهربانتر ازمادر ) تدریس و فعالیت های کامل و مورد بررسی قرار گرفت .
تکلیف:
یک نقاشی با دو گل زیبا کشیده و در کنارش دو جمله ی زیبا برای پدرو مادرت بنویس .
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس چهارم خرید مشارکتی و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس چهارم انجام شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
امروز دربارهی رعایت رفتارها و آداب اجتماعی در محیطهای عمومی گفتوگو شد. همچنین در مورد مکانهای عمومی و نکاتی که باید در این مکانها رعایت شود، بحث و تبادلنظر صورت گرفت.
تکلیف:
اولیای گرامی، لطفاً با همفکری و گفتوگو با فرزند خود، نام چند مکان عمومی را برای او بیان فرمایید؛ بهعنوان نمونه: پاساژ تیراژه.
1404/07/27
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی اول مرور فصل اول پاسخ داده شد .
سوال 8 صفحه ی 26 در کتاب کار ریاضی با روش دست ورزی پاسخ داده شد .
تکلیف:
چهار عدد بعدی شمارش 4 تا 4 تا را با رسم شکل بنویس.
، ، ، ، 8 ، 4
در الگوی 6 تا 6تا عدد پنجم چند می شود؟
الگوی عددی زیر را ادامه بده .
6 ، 4 ، 2 ، ، ، ، 16 ، 8 ، 4
دو ساعت بکش و ساعت های 6 و 9 را روی آنها نشان بده .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی درس خرس کوچولو توسط دخترانم انجام ، فلش کارت های نوشته شده خوانده شد .
تکلیف:
دختر با خلاقم؛
برای آخرین بار از روی درس کتاب خانه ی کلاس ما برای خانواده بخوان.
سه کلمه با «هم» بنویس و با آن ها جمله بساز.
هم+.............. :
هم+............... :
هم+............... :
دور کلماتی که می توانی (ای مستقل ) اضافه کنی ،خط بکش و یک بار آن ها را با (ای) بنویس.
کوه - نماینده - سیاه - سن - مجله - نوشته - کلاه - روزنامه - تازه - مدرسه - گروه ... با کلمات زیر جمله بسازید .
کثیف...
استراحت...
میکروب...
کلمات دو نقطه ای درس خرس کوچولو را پیدا کنید و بنویسید .
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
نگارش صفحه ی 26 با پرسش کلاسی پاسخ داده شد.
املا دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
املا درس خرس کوچولو از روی فلش کارت های نوشته شده گرفته شد .
قرآن دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
سوره ی فلق پرسیده و
بصورت گروهی روانخوانی شد .
صفحه ی 12 و 13 در کلاس تمرین شد .
تکلیف:
دختران گلم سوره ی فلق حفظ شود .
هنر دوم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
امروز کاغذهای اصلی برای مسابقه نقاشی به دانشآموزان عزیز تحویل داده شد.
آنها با شور و اشتیاق، اتودهای اولیهی طرحهای خود را با موضوع "زباله "آغاز کردند.
آغاز یک مسیر خلاقانه و پر از رنگ و تجربه ، در کنار هم.
1404/07/26
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
ریاضی در کتاب کار تا پایان صفحه ی 31 با پرسش کلاسی پاسخ داده شد .
دست ورزی مبحث چندتاچندتا انجام شد .
سوال یک مرور فصل پاسخ داده شد.
تکلیف:
جمع دوقلو تکرارو تمرین شود.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس خرس کوچولو تدریس و جعبه ی کلمات در کتاب کار فارسی پاسخ داده شد .
روانخوانی از صفحه ی 25 کتاب کار فارسی توسط دخترانم انجام شد.
تکلیف:
چهار مرتبه از روی درس روانخوانی شود و ده فلش کارت تهیه و داخل آنها کلمات مهم درس خرس کوچولو نوشته شود .
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
قسمتی از املا نویسی درس خرس کوچولو در کتاب نگارش نوشته شد .
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
گنجینه ی شماره دو روانخوانی و به سوالات آن پاسخ داده شد .
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
تکالیف تصحیح شد. حرف د، اموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 10 و 11، نوشته شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر اولیا محترم
شرح بازی:
بچهها در گروههای دو نفره مقابل هم میایستند. ابتدا همراه با آهنگ، درجا میزنند. سپس در یک حرکت هماهنگ، جای خود را با دوست روبرو عوض میکنند. با تغییر ریتم آهنگ، دو ضربه روی پای خود و سه ضربه به دست دوست مقابل میزنند. در مرحله آخر، دست هم را میگیرند و با هم بهطور هماهنگ تکان میخورند.
اهداف آموزشی و تربیتی بازی:
1.تقویت مهارتهای شنیداری و توجه به ریتم.
2-توسعه هماهنگی حرکتی و تعادل.
3-آموزش کار گروهی و همکاری.
4-افزایش تمرکز و دقت.
5-تقویت ارتباط غیرکلامی و تعامل اجتماعی.
6-ایجاد شادی و انگیزه در یادگیری.