فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: بنفشه 1

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات 40 و 41 حل شد.
تکلیف: ارمغان 11 کامل حل شود‌.

علوم چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: کتاب کار فصل پنجم کامل حل شد.
تکلیف: فصل پنجم کامل مطالعه شود.

ورزش چهارم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: سلام و عرض ادب ،روز مادر را به تمامی مادرهای گلم تبریک عرض می نمایم ،ورزش امروز در خصوص بزرگ داشت روز مادر برگزار شد.در ادامه تمرین و تکرار طناب های آموزش داده شده انجام شد.

رباتیک

مدرس: بهرام بیگی پور، میترا
فعالیت: ادامه ساخت آسیاب

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف لام و اتصالاتش، اموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، صفحات 32 و 33 نوشته شد.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: ضرب تکنیکی تدریس شد. فعالیت صفحه ی 52 حل گردید. دست ورزی روش های ضرب انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 52 و 53 کتاب پایه حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: روانخوانی درس هفتم و درست و نادرست همراه با درک مطلب درس حل شد.
تکلیف: از روی درس هفتم کلمات 4 نقطه ای نوشته شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تدریس درس نهم مطالعات انجام شد.
تکلیف: فعالیت های درس برای روز شنبه حل شود. درس کامل مطالعه شود.

متن ادبی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: ارزیابی متن ادبی انجام شد.

متن اطلاعاتی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: ارزیابی متن اطلاعاتی انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: ثمری، مینا
فعالیت: آموزش کاردستی

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تمرین صفحه ی 51 کتاب پایه ریاضی حل شد.
تکلیف: 5 ضرب دو رقم در دو رقمی بنویسید و به دو صورت مساحتی و فرآیندی نوشته شود.

علوم چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تکمیل فعالیت های فصل پنجم علوم کتاب پایه انجام شد. کتاب کار فصل چهارم کامل و فصل پنجم تا صفحه ی 50 حل شد.
تکلیف: فصل پنجم کامل مطالعه شود.

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در کلاس، درس جدید با موضوع مهارت حل مسئله در زمان استرس آموزش داده شد. در این جلسه، دانش‌آموزان با روش‌های مختلف حل مسئله آشنا شدند و آموختند که در شرایط پراسترس چگونه می‌توانند از این روش‌ها استفاده کنند. همچنین درباره این موضوع گفت‌وگو شد که در مواقع نیاز، از چه افرادی می‌توانند کمک بگیرند تا تصمیم‌های بهتر و درست‌تری اتخاذ کنند.
تکلیف: همچنین از دانش‌آموزان خواسته شد در هنگام استرس، از روش‌های منطقی بهره ببرند و از تصمیم‌های آنی و هیجانی پرهیز کنند.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: بلوک های تغییر جلوه، ظاهر و پنهان و به لایه رفتن در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: دوره ی ضرب فرآیندی و مساحتی انجام شد. تمرین صفحه ی 50 کتاب پایه و کار در کلاس صفحه ی 51 سوال 1 حل گردید.
تکلیف: صفحات 60 و 61 کتاب کار ریاضی حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: پرسش کلاسی از درس پنجم و ششم انجام شد. روانخوانی درس ششم و شعر باران صورت گرفت. تمرینات کتاب کار درس پنجم کامل حل شد.
تکلیف: خوانش و پردازش صفحه ی 52 کامل انجام شود. صفحه ی 57 کتاب پایه فارسی از درس آرش کمان گیر را نوشته و علایم نگارشی آن را با رنگ دیگری بگذارید.

قرآن چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: روان خوانی آیات قرآنی صفحات 35 و 36 در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترای گلم لطفا در خانه به دقت روان خوانی را انجام دهید.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تدریس روش فرآیندی در ضرب دورقم در دو رقم انجام شد. صفحه ی 49 کتاب پایه حل شد.
تکلیف: فعالیت صفحه 50 و کل صفحه ی51 کتاب پایه حل شود.

علوم چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: قسمت دوم فصل پنجم علوم تدریس شد.
تکلیف: فصل پنجم کامل مطالعه شود. فعالیت امتیازی 1-در سه لیوان کاغذی، شیشه ای و فلزی چای بریزید و تحقیق کنید در کدام از لیوان ها چای زودتر سرد می شود؟ 2- در مورد فلاسک تحقیق کنید و بگویید چرا در فلاسک چای به مدت طولانی گرم می ماند.

فارسی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: صفحه ی 55 و 54 کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: صفحات 60 و 61 کتاب فارسی حل شود. هم معنی و متضاد و هم خانواده درس 5 و 6 خوانده شود. معنی شعر درس 5 خوانده شود. فردا پرسش کلاسی خواهیم داشت.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: سفر هیجانی ما به اعماق اقیانوس. در این فعالیت، کودکان با خواندن شعر با احساسات مختلف (شاد، غمگین، خواب‌آلود و ...) آشنا شدند، و تمرین کردند که چگونه احساسات را با صدا و حالت چهره بیان کنند. سپس با دیدن تصاویر اعماق دریا، وارد یک بازی نمادین شدیم و بچه‌ها با موسیقی، مثل ماهی‌ها آزادانه حرکت کردند. بعد با تکنیک تقارن و برش کاغذ، با انگشتان، یک ماهی ساختیم و دوباره همراه موسیقی به نقش ماهی برگشتیم و داستانی مثل «فرار از کوسه» و تخیل سازی ادامه پیدا کرد. در پایان هم رنگ‌آمیزی ( در صورت دوست داشتن بچه ها) و خداحافظی داشتیم. اهداف فعالیت : تقویت هوش هیجانی: شناخت و بیان احساسات. تقویت زبان و بیان: تغییر لحن و خواندن شعر. خلاقیت و تخیل: ورود به فضای فرضی اقیانوس و نقش‌آفرینی. مهارت‌های حرکتی: حرکات آزاد هماهنگ با موسیقی. مهارت‌های هنری: ساخت ماهی با تقارن و برش کاغذ با انگشتان. تعامل اجتماعی: همکاری و بازی گروهی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: