1404/08/27
ریاضی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
ادامه مبحث کسرهای مساوی تدریس و صفحه ی 36 کتابپایه حل شد.
تکلیف:
تمرینات صفحه ی 37 کامل حل شود.
نکات بخش پذیری کامل حفظ شود.
فارسی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
واژه نامه درک مطلب درس پنجم کامل شد.
بخوان و بیندیش و نمایش پروانه مغرور در کلاس انجام شد.
تکلیف:
تمرینات کتاب کار فارسی درس پنجم کامل شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
تمرینات کتاب کار درس هفتم کامل حل شد.
تکلیف:
درس کامل مطالعه شود.
هنر چهارم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
این هفته، کلاسهای ما پر از رنگ، خلاقیت و لبخند بود!
دانشآموزان عزیزمان با استفاده از خمیر کلی مگنتهای یخچالی ساختند، آثار کوچکی که با عشق، ذوق و دستان هنرمندشان شکل گرفتند.
1404/08/26
ریاضی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
سوالات ریاضی ارمغان 7 حل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
5 کسر بنویسید و برای هر کدام دو کسر مساوی بنویسید.
علوم چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
فعالیت های فصل چهارم کامل حل شد و فصل دوره شد.
تکلیف:
فصل چهارم کامل مطالعه شود.
فارسی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
تکلیف:
از درس پنجم کلمات 4 حرفی را بنویسید.
قرآن چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
درس پنجم کامل تدریس شد.
تکلیف:
روانخوانی در منزل انجام شود.
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس، درس جدیدی با موضوع برنامهریزی در زمان استرس تدریس شد. در این جلسه، با گفتوگو و تبادل نظر، به اهمیت برنامهریزی برای فعالیتهای روزانه و نیز پیامدهای نبودِ برنامهریزی مناسب پرداخته شد.
تکلیف:
دانشآموزانی که بهدلیل غیبت در جلسات مهارتهای زندگی حضور نداشتهاند، لطفاً صفحات 22 و 23، 20 و 21، 14 و 16، 19، 15 و 12 را بررسی کنند. در صورتی که فعالیتها و تکالیف مربوطه را تکمیل نکردهاند، امروز در منزل آنها را کامل نمایند و فردا به همراه خود به مدرسه بیاورند.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
کد گفتن از قسمت بلوک های ظاهر در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
سوالات منتخب در کلاس توضیح و حل شد.
1404/08/25
ریاضی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
تمرینات صفحات 34 و 35 کتاب پایه حل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
صفحات 40 و 41کتاب کار حل شود.
املا چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
املای تلفیقی فارسی و ریاضی از درس پنجم در کلاس انجام شد.
تکلیف:
دخترای گل، دانش آموزانی که دفتر املا همراه نداشتند حتما املای خود را وارد دفتر املا کنند.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
مرور درس هشتم انجام شد.
تکلیف:
فعالیت های درس تا انتهای درس هشتم کامل شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس،به توضیح و تکرار تزیین دستمال سفره پرداخته شد و دانش آموزان با تکرار و تمرین توانستند به صورت فردی مدل آموزش داده شده را انجام دهند.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز، برای ارزیابی درس «اتیکت و مهارتهای زندگی» آمادگی لازم را داشته باشند. ارزیابی از مطالب و دروس تدریسشده در طول سال تحصیلی انجام خواهد شد. همچنین تأکید میشود تمامی دانشآموزان موظف هستند کتاب مهارتهای زندگی خود را به همراه داشته باشند یا آن را در کلاس نگهداری کنند.
شایان ذکر است که کتابهای دانشآموزان باید تا بخشهای تدریسشده، دارای فعالیتهای کامل و تکمیلشده باشند.
آزمایشگاه
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
مدارهای ساده ، متوالی و موازی دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت. اجسام رسانا و نارسانای الکتریکی توسط مدار مورد آزمایش قرار گرفت.
تکلیف:
تشکر از دانش آموزانی که فعال و کوشا هستند و در فعالیت های امتیازی شرکت می کنند.
1404/08/24
ریاضی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
قسمت اول مبحث کسرهای مساوی تدریس شد.
ارزیابی ریاضی انجام شد.
تکلیف:
سوال 1 صفحه ی 34 کتاب پایه حل شود.
فارسی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
واژه نامه ی درس پنجم تدریس و روانخوانی درس انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار صفحات 48 و 49 حل شود.
نگارش چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
نگارش درس پنجم تا صفحه ی 33 در کلاس حل شد.
تکلیف:
دانش آموزان حتما کتاب نگارش خود را تکمیل کنید ممنون.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
فعالیت:
مطالعات درس هفتم کامل تدریس و فعالیت های درس حل شد.
تکلیف:
لطفا درس هفتم مطالعه شود.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
طهماسبی، مریم
تکلیف:
فعالیت های کتاب هدیه تا درسی که داده شده حتما باید برای فردا کامل باشد.
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس هشتم عرضه ،تقاضا، قیمت توسط دانش آموز و فعالیت کلاسی و پرسش کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس هشتم انجام شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم.بازی امروز بدین صورت است که دانشآموزان در یک فعالیت ریتمیک و گروهی با نام «ضربآهنگ پنجضربی» شرکت کردند. در این بازی، بچهها با شمارش 1-2 / 1-2-3، ابتدا دو ضرب را با پای راست و چپ اجرا کردند و سپس سه ضرب بعدی را با کاغذی که در دست راست داشتند روی کاغذ با دست دیگر نواختند. ترکیب این ضربها صدای منظم و زیبایی ایجاد کرد و بچهها با انرژی زیاد همراه با آهنگ آن را تکرار کردند فعالیت از حالت صف شروع شد، سپس به شکل «قطار حرکتی» ادامه یافت و در پایان در قالب یک دایره گروهی اجرا شد تا هماهنگی و مشارکت بیشتر شود. اهداف آموزشی:تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی (پای راست/چپ + ضرب دستی). تمرین توجه، دقت شنیداری و شمارش. افزایش هماهنگی چشم-دست و مهارتهای حرکتی درشت و ظریف. تقویت همکاری گروهی و پیروی از الگو. تقویت اعتمادبهنفس، جرأت ابراز و شادی جمعی. آشنایی با الگوهای موسیقایی ساده برای رشد هوش موسیقایی.
آزمایشگاه
مدرس:
طهماسبی، مریم
تکلیف:
دخترای گلی که مدارهاشون رو آماده کردند فردا به مدرسه بیاورند.