فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: بنفشه 1

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: کتاب کار مبحث میلیون کامل حل و رفع اشکال شد.

علوم چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: ارزیابی فصل 1و 2و 3 علوم انجام شد.
تکلیف: برای روز شنبه فصل های 1و 2 و3 خیلی خیلی خیلی خوب مطالعه شود.

ورزش چهارم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، درجا،دو،تمرین و تکرار طناب قیچی تک ضرب و دو ضرب،زیگزاگ راست و چپ و عقب و جلو به شکل تک ضرب و دو ضرب صورت گرفت.سرد کردن پایان کلاس.

رباتیک

مدرس: بهرام بیگی پور، میترا
فعالیت: ادامه ساخت گیره

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ( ر ) خنجری و شمشیری، دوره شد. حرف م، اموزش داده شد.کتاب خطاط‌شو، صفحات 20 و 21 نوشته شد.

فارسی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: درس چهارم ارزش علم روانخوانی و درست و نادرست و درک مطلب نوشته شد.

نگارش چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: صفحه ی 18 و 24 حل و توضیح داده شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: درس ششم تدریس شد.و فعالیت های کتاب پایه حل شد.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: تمرینات کتاب کار صفحات 22 الی 24 در کلاس کامل حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: صفحات 27 و 28 کتاب کار ریاضی حل شود.

علوم چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: فعالیت های فصل سوم کتاب پایه در کلاس حل شد. قسمت اول فصل چهار تدریس شد.
تکلیف: فصل چهارم تا ابتدای مدارهای موازی و متوالی مطالعه شود. روز چهارشنبه ارزیابی از سه فصل اول علوم انجام می شود.

فارسی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
تکلیف: تمرینات صفحات 33 و 34 کتاب کار فارسی حل شود.

قرآن چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: صفحات 11 تا 14 در کلاس تدریس شد.
تکلیف: لطفا روانخوانی در منزل انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: سلام و درود خدمت شما، امروز در کلاس، درباره‌ی تأثیر تغذیه بر استرس و همچنین نقش آن در رشد استخوان‌ها و عضلات، توضیح و گفت‌وگو صورت گرفت. سپس با همفکری و مشارکت دانش‌آموزان، مواد غذایی سالم شناسایی و نام‌برده شد.
تکلیف: همچنین از دانش‌آموزان خواسته شد همواره در زندگی، از خوراکی‌های سالم مانند میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنند تا عضلات و استخوان‌های آنان به‌خوبی رشد کرده و سلامت جسمی‌شان حفظ شود.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: محور مختصات و رفتن به مکان تصادفی در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: صفحه ی 29 کتاب پایه حل شد. تدریس عدد مخلوط ساعت انجام گردید.
تکلیف: فردا حتما کتاب پایه و کتاب کار ریاضی به مدرسه آورده شود. صفحه ی 24 و 26 کتاب کار حل شود.

علوم چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
تکلیف: فعالیت های فصل سوم نوشته شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: درس پنجم و ششم هدیه ها تدریس شد.
تکلیف: فعالیت های هر دو درس برای هفته ی آینده کامل شود. هر دو درس مطالعه شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام امروز در کلاس، به تکرار و تمرین تزیین دستمال سفره و یادگیری مدل جدید پرداخته شد. با انجام چندین نوبت تمرین و پخش فیلم آموزشی، اکثر دانش‌آموزان توانستند مدل جدید را به‌خوبی فراگیرند. در جلسه‌ی آینده نیز ابتدا مدل قبلی مرور خواهد شد و سپس آموزش مدل جدید مجدداً ادامه می‌یابد.
تکلیف: لطفاً در جلسه‌ی آینده، یک عدد دستمال‌سفره‌ی کاغذی به‌منظور تکرار و تمرین آموزش تزیین دستمال‌سفره، همراه خود داشته باشند.

آزمایشگاه

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: آزمایش انرژی باد و آب جاری انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی مبحث عدد مخلوط حل شد. کتاب ریاضی حل صفحه 29 تا سر سوال 4حل شد .

فارسی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: صفحه 31 و 32 قسمت تمرین کتاب کار فارسی حل شد .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: طهماسبی، مریم
فعالیت: درس پنجم پرسیده شد.

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس ششم توسط دانش آموز و فعالیت کلاسی و نمایش انیمیشن در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس ششم انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم. امروز بازی «برج کاپ‌ها» یا برج لیوان ها با بچه ها بازی شد. اهداف آموزشی و تربیتی فعالیت عبارتند از: 1. تقویت هماهنگی چشم و دست 2. توسعه مهارت‌های حرکتی و ریتمیک 3. پرورش کار گروهی و همکاری 4. افزایش تمرکز و دقت 5. تقویت اعتماد به‌نفس و روحیه رقابت سالم. در این بازی بچه ها با انگیزه و انرژی بالا شرکت کردند و در دو گروه قرار گرفتند و با خواندن ریتم 5 ضربی عقب/جلو/دست /دست /دست ضرب ها را اجرا کردند سپس با بیان کلمه لیوان جا به جا به نوبت هر کسی لیوان را برداشته و بر روی لیوان قبلی قرار میدهد و برج کم کم شکل میگیرد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: