1404/08/28
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
ارمغان شماره 8 انجام داده شود و حتما شنبه آورده شود .
شنبه آزمون ریاضی از ابتدای فصل اول تا انتها ی فصل اول به صورت کامل مطالعه و تمرین شود .
رباتیک
مدرس:
بهرام بیگی پور، میترا
فعالیت:
بچه ها اردو بودن
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
اتصالات حرف م، اموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 24 و 25 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.
1404/08/27
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تا صفحه 43 کتاب کار حل شد .
تکلیف:
صفحه ی 45 کتاب کار سوال 1 تا 4 با دقت حل شود .
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
3 بار از هر کدام از لغات مهم درس 5 را در دفتر مشق بنویسید سپس صفحه 48 کتاب کار را حل کنید .
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
درس ششم تدریس شد .
تکلیف:
صفحه ی 48 مطالعه و با توجه به آن صفحه 49 را پاسخ دهید .
هنر چهارم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
این هفته، کلاسهای ما پر از رنگ، خلاقیت و لبخند بود!
دانشآموزان عزیزمان با استفاده از خمیر کلی مگنتهای یخچالی ساختند، آثار کوچکی که با عشق، ذوق و دستان هنرمندشان شکل گرفتند.
1404/08/26
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
کتاب ریاضی تا سوال 1 صفحه 35 حل شد .
علوم چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
درس 4 تدریس شد .
تکلیف:
درس 4 مطالعه شود .
در دفتر مشق جدول دو ستونی رسانا و نارسانا کشیده شود و در هر کدام 6 مورد نوشته شود.
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
صفحه 40 و 41 و 42 کتاب کار فارسی در منزل حل شود .
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس، درس جدیدی با موضوع برنامهریزی در زمان استرس تدریس شد. در این جلسه، با گفتوگو و تبادل نظر، به اهمیت برنامهریزی برای فعالیتهای روزانه و نیز پیامدهای نبودِ برنامهریزی مناسب پرداخته شد.»
تکلیف:
دانشآموزانی که بهدلیل غیبت در جلسات مهارتهای زندگی حضور نداشتهاند، لطفاً صفحات 22 و 23، 20 و 21، 14 و 16، 19، 15 و 12 را بررسی کنند. در صورتی که فعالیتها و تکالیف مربوطه را تکمیل نکردهاند، امروز در منزل آنها را کامل نمایند و فردا به همراه خود به مدرسه بیاورند.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
کد گفتن از قسمت بلوک های ظاهر در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد.
1404/08/25
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تدریس کسر های مساوی
تکلیف:
صفحه 42 کتاب کار از سوال 4 تا سوال 11 حل شود ..
علوم چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
ارمغان 8 شنبه هفته آینده آورده شود .
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تدریس درس 5
تکلیف:
ابتدا متن درس 5 مطالعه شود سپس کتاب بسته و در دفتر مشق خلاصه ای به صورت 10 خط از آنچه فهمیده و به یاد دارند را با خودکار بنویسید.
نقاشی مربوط به آن را بکشید .
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تا صفحه 22 سوال 7 حل شد .
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس،به توضیح و تکرار تزیین دستمال سفره پرداخته شد و دانش آموزان با تکرار و تمرین توانستند به صورت فردی مدل آموزش داده شده را انجام دهند.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز، برای ارزیابی درس «اتیکت و مهارتهای زندگی» آمادگی لازم را داشته باشند. ارزیابی از مطالب و دروس تدریسشده در طول سال تحصیلی انجام خواهد شد. همچنین تأکید میشود تمامی دانشآموزان موظف هستند کتاب مهارتهای زندگی خود را به همراه داشته باشند یا آن را در کلاس نگهداری کنند.
شایان ذکر است که کتابهای دانشآموزان باید تا بخشهای تدریسشده، دارای فعالیتهای کامل و تکمیلشده باشند.
1404/08/24
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
کتاب کار ریاضی صفحات 40 و41 و41 حل شود
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس هفتم نیاز و خواسته توسط دانش آموز و فعالیت کلاسی و پرسش کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس هفتم انجام شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم.بازی امروز بدین صورت است که دانشآموزان در یک فعالیت ریتمیک و گروهی با نام «ضربآهنگ پنجضربی» شرکت کردند. در این بازی، بچهها با شمارش 1-2 / 1-2-3، ابتدا دو ضرب را با پای راست و چپ اجرا کردند و سپس سه ضرب بعدی را با کاغذی که در دست راست داشتند روی کاغذ با دست دیگر نواختند. ترکیب این ضربها صدای منظم و زیبایی ایجاد کرد و بچهها با انرژی زیاد همراه با آهنگ آن را تکرار کردند فعالیت از حالت صف شروع شد، سپس به شکل «قطار حرکتی» ادامه یافت و در پایان در قالب یک دایره گروهی اجرا شد تا هماهنگی و مشارکت بیشتر شود. اهداف آموزشی:تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی (پای راست/چپ + ضرب دستی). تمرین توجه، دقت شنیداری و شمارش. افزایش هماهنگی چشم-دست و مهارتهای حرکتی درشت و ظریف. تقویت همکاری گروهی و پیروی از الگو. تقویت اعتمادبهنفس، جرأت ابراز و شادی جمعی. آشنایی با الگوهای موسیقایی ساده برای رشد هوش موسیقایی.