فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: بنفشه 2

ریاضی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
تکلیف: ارمغان شماره 5 حل شود . فقط قسمت هدیه ها حل نشود .

ورزش چهارم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، انعطافی، درجا تمرین و تکرار طناب تک ضرب ،دوضرب ،زیگزاگ تک و دوضرب،آموزش طناب جلو و عقب هم بصورت تک ضرب هم دو ضرب آموزش داده شد.سرد کردن در انتهای کلاس.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف (ر) شمشیری، حرف(ر) مرغی و خنجری، آموزش داده شد. تکالیف تصحیح شد. کتاب خطاط‌شو، صفحات 12، 13 و 14 نوشته شد.

ریاضی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: تا صفحه 18 کتاب کار ریاضی حل شد .
تکلیف: صفحه 19 کتاب کار ریاضی و صفحه 20 سوال 11 بسیار ، بسیار با دقت حل شود .

فارسی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: کتاب کار فارسی تا پایان درس دوم حل شد .

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
تکلیف: صفحه 29 کتاب حل شود .

هنر چهارم

مدرس: ثمری، مینا
فعالیت: امروز، رنگ‌آمیزی نقاشی‌های انرژی تجدیدپذیر آغاز شد.آموزش رنگ آمیزی به دانش آموزان داده شد . هر رنگ، نمادی از امید، آگاهی و تعهد به حفظ زمین است. با هم، خورشید را روشن‌تر، باد را پرتوان‌تر و طبیعت را زنده‌تر می‌کنیم. پیشنهادهای تکمیلی برای رنگ‌آمیزی - مثلاً خورشید با زرد و نارنجی، توربین‌های بادی با سفید و آبی، درختان با سبزهای متنوع.

ریاضی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
تکلیف: دو عدد نه رقمی دو عدد هشت رقمی دو عدد هفت رقمی به دلخواه مادر یا پدر نوشته شود . و دانش آموز به فارسی بنویسد . برای مثال : 6745056 را بنویسد و دانش آموز به فارسی آن را بنویسد .

فارسی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: در دفتر مشق ده تا از کلمات دارای معنی لغت انتخاب شود و با آن جمله ساخته شود .

نگارش چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
تکلیف: صفحه 17 و 18 نگارش انجام شود .

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: امروز درباره‌ی مهارت «نه گفتن»، اهمیت آن در زندگی و تأثیرش بر روابط فردی و اجتماعی، به‌ویژه در محیط مدرسه، گفت‌وگو شد. همچنین، در مورد نتایج به‌کارگیری این مهارت و پیامدهای ناتوانی در نه گفتن، بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.
تکلیف: به‌عنوان تکلیف، لطفاً تمامی دانش‌آموزان صفحه‌ی 15، بخش «تکلیف» کتاب را با دقت حل کرده و تکمیل نمایند.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: بلوک های پرچم، حرکت کن، چرخش، صبر کن و برای همیشه در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: صفحه 19 و 20 و 21 کتاب درسی کامل شد و تمرین عدد نویسی میلیون انجام شد .

علوم چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
تکلیف: درس اول و دوم به طور کامل از روی کتاب درسی مطالعه شود . پرسش کلاسی از این دو درس فردا انجام میشود .

املا چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: املا درس دوم به روش بازی مافیا انجام شد .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: درس 5 تا صفحه 25 تدریس شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: امروز در کلاس چهارم، درباره‌ی آداب صحیح نشستن، نحوه‌ی قرار گرفتن پاها هنگام نشستن، شیوه‌ی قرار دادن دست‌ها بر روی پاها و نوع نگاه کردن در زمان صحبت مخاطب، گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.
تکلیف: از دانش‌آموزان خواسته شد تا طرز صحیح نشستن را در خانه برای اعضای خانواده‌ی خود آموزش دهند. لطفاً تمامی دانش‌آموزان، یک دفتر مشق 40 یا 60 برگ برای دروس «مهارت» و «اتیکت» همراه خود داشته باشند. این دفتر برای هر دو کلاس مشترک بوده و تهیه‌ی یک دفتر کافی است. از همکاری و توجه شما سپاسگزارم. لطفاً دانش‌آموزان در جلسه‌ی آینده‌ی درس «اتیکت»، یک دستمال سفره‌ی کاغذی همراه خود داشته باشند. در این جلسه، آموزش و تمرین مربوط به تزیین دستمال سفره برگزار خواهد شد.

ریاضی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: تا صفحه 18 کتاب درسی در کلاس حل شد .

نگارش چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: درس کوچ پرستوها تا سوال 2 در کلاس حل شد .
تکلیف: صفحه 15 و 16 کتاب نگارش حل شود .

املا چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
تکلیف: از درس کوچ پرستوها فردا املا گفته میشود .

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس سوم درآمد و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس سوم انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا محترم شرح بازی: بچه‌ها در گروه‌های دو نفره مقابل هم می‌ایستند. ابتدا همراه با آهنگ، درجا می‌زنند. سپس در یک حرکت هماهنگ، جای خود را با دوست روبرو عوض می‌کنند. با تغییر ریتم آهنگ، دو ضربه روی پای خود و سه ضربه به دست دوست مقابل می‌زنند. در مرحله آخر، دست هم را می‌گیرند و با هم به‌طور هماهنگ تکان می‌خورند. اهداف آموزشی و تربیتی بازی: 1.تقویت مهارت‌های شنیداری و توجه به ریتم. 2-توسعه هماهنگی حرکتی و تعادل. 3-آموزش کار گروهی و همکاری. 4-افزایش تمرکز و دقت. 5-تقویت ارتباط غیرکلامی و تعامل اجتماعی. 6-ایجاد شادی و انگیزه در یادگیری.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: