فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 3

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهربانی ها *** کلاس امروز به صورت آنلاین و باحضور 4 دانش آموز تشکیل شد ، فیلم آموزشی هفت سین با هدف تشخیص نشانه « س » و « ص » بارگذاری شد و با دختران گلم گفت و گو و ننتیجه گیری انجام شد .
تکلیف: دخترقشنگم هر شب چند خط املا بنویس و یک جمع و تفریق چندعبارتی را تمرین و حل کن .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ دیکته تا نشانه " چ " کار شد . ( دختر درس خوان حتما در خانه دو صفحه املا تا نشانه " ژ " بنویس و تمرین کن . و در پرتال برای خانم معلم بفرست . )
تکلیف: برای فردا ، جشن نوروز حتما برش نثر شاهنامه خوانی تمرین شود و دختران گلم شال گردن یا شال مناسب همراه داشته باشند .( ترتیب ورود گل دختران روی سِن و چیدمان قرار گرفتن آن ها نوشته شده و به صورت فایل بارگذاری شده است حتما بررسی و به دانش آموز یادآوری و تاکید شود . " سپاس از همراهی شما عزیزان " )

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** صفحات 122 تا 131 کتاب کار علوم علوی مربوط به فصل 12 « از خانه تا مدرسه » کار و انجام شد.(قسمت های رنگ آمیزی و نقاشی کامل شود .)
تکلیف: دختر قشنگم ؛ برای جشن نوروز روز دوشنبه مورخ 22 اسفند ، کلاس ما اجرای شاهنامه خوانی داریم پس برش نثر قسمت خودت را خیلی خوب تمرین کن و حتما شال برای بستن کمر همراه خودت باش. فردا حتما برای تمرین شاهنامه خوانی در مدرسه حضور داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ املا تا نشانه « اُ استثنا » گفته شد. (متن املایی که به دختران حضوری گفته شده بار گذاری شده است لطفا در منزل دیکته گفته و کار شود .) _ تا ظهر نقاشی هفت سین و بازی کار و انجام شد .
تکلیف: عزیز دلم ؛ املا تا نشانه چهارشکلی « ه ه ه ه » بنویس و خیلی خوب تمرین کن تا حرفه ای شوی و حتما در پرتال برای خانم معلم بفرست.

رایانه

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: با ارزوی شروع سالی پر خیر و برکت لطفا پروژه شماره 6 و 5 حل شود و برای بنده فرستاده شود.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** ریاضی به ما یاد می دهد تا عشق و محبت را درک کنیم و با محاسبه درست با مهر و انصاف تعامل داشته باشیم .
تکلیف: ریاضیدان کوچک ، دخترعزیز من : نمونه مساله فایل شده را وارد دفتر مشق ریاضی ات کن و با دقت و حوصله حل کن و انجام بده .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** اگر فقط ذهن را آموزش دهیم بی آنکه قلب را آموزش داده باشیم ، گویی هیچ آموزشی نداده ایم .
تکلیف: کاربرگ فایل شده پرینت گرفته شود و خوش خط و مرتب نوشته و انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: