فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 3

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خداوند جان و خرد *** _ ارزشیابی توصیفی فارسی شامل نگارش ، املا ، انشا انجام شد .
تکلیف: دختر قشنگم ؛ متن شعر جشن الفبا را که تمرین و حفظ کرده ایم را روی برگه A4 تزیین شده بنویس و تا روز شنبه به خانم معلم خود تحویل بده .

مهارت زندگی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: به جهت یادآوری ، خوراکیهای مضر و مفید مرور و توسط دانش آموزان کشیده شد‌. آموزش مسافرت انگشتی برای دانش آموزان غایب مجدد توضیح داده شد.
فعالیت: با سلام درس فارسی را خوب خوب مطالعه کنید.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خداوند جان و خرد *** _ شمع سازی با هدف مراحل ساخت شمع و شناخت اجزای سازنده آن و تفاوت آن با ساخت چراغ های مدرن و اجزای تشکیل دهنده آن ها و همچنین تفاوت راحتی استفاده آن ها ، انجام دادیم. ویک روز شاد و پرخاطره را ثبت خاطره کردیم. _ ارزشیابی ورزش انجام شد .
تکلیف: دختر زرنگم برای فردا درس فارسی را خیلی خوب مطالعه داشته باش. (# املا " نوشتن صحیح کلمات یا پرکردن قسمت خالی کلمه با نشانه درست . " # انشا " نوشتن داستان درمورد تصویرخواسته شده ، جمله سازی ، ادامه دادن جملات نیمه . # فارسی " مرتب کردن جمله به هم ریخته ، وصل کردن کلمات مرتبط به هم ، هم معنی و مخالف کلمات . )

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: فعالیت منزل درس 19 با همکاری دانش آموزان بررسی شد. درس 20 ( بیمه ) تدریس شد. فعالیت کلاسی و جمع بندی درس 20 با مشارکت دانش آموزان انجام شد. کتاب های دانش آموزان چک شد .
تکلیف: فعالیت کلاسی و منزل درس 20 و جمع بندی انتهای کتاب
فعالیت: با سلام لطفا دختران عزیزمان فردا لباس ورشی بپوشند.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خداوند جان و خرد *** _ دختران گلم علوم را خوب خوانده بودند و نتیجه مطالعه شان و زحت معلمشان امروز درخشان شد و ارزیابی توصیفی خیلی خوبی داشتند. _ کلاس بدون دیوار تلفیق با شنبه های شادبرگزار شد ، کتاب قصه خوانی هدفمند انجام دادیم و دختران گلم نتیجه و پند قصه را در جمع مطرح کرده و به همکلاس ها و معلم شان ارائه دادند .
تکلیف: دختر قشنگم ، فردا تعدادی شمع همراه خودت بیاور تا آزمایش مرتبط به فصل آخر علوم را همراه با شادی و بازی انجام دهیم. « رنگ شمع مهم نیست ، به علت استفاده از " نخ نسوز داخل آن " ترجیحا قدِ شمع بلند و حتما با نخ سالم باشد »

رایانه

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: پروژه با موضوع ازاد انجام شد.
تکلیف: لطفا تکرار و تمرین شود .

بازی استراتژیک

مدرس: اکبری، نشاط
فعالیت: یک بازیِ کاپ گیم (بازیِ همراه با لیوان) انجام شده که در راستای کراس میدلاین (عبور از خط میانی بدن) و هماهنگیِ نیمکره ی چپ و راست بوده است .
فعالیت: با سلام برای روز شنبه درس علوم را خوب خوب مطالعه کنید.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی ببر تکنیک آزاد انجام شد
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی ببر تکنیک آزاد انجام شد وسایل لازم جلسه بعد مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خداوند جان و خرد *** _ صفحه 163 تا 168 ( پایان کتاب ) کتاب کار علوم علوی کار و انجام شد . _ املا تا نشانه " ظ " گرفته شد . _ برنامه مروری تمرین و کار شد : درس 19 و 20 فارسی + تم 22 و 23 ریاضی + فصل 13 علوم
تکلیف: دختر قشنگم ، فردا املا از کل فارسی داریم، خوب تمرین کن تا تلاش شما درخشان باشد ( فقط جملات و کلمات مهم کتاب فارسی " امین و آزاده " گرفته می شود .) ««« برای فردا دفتر املا و دفتر مشق ریاضی را همراه خودت بیاور »»»
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: