فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 3

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** در محیط آزمایشگاه صفحات 48 و 49 کتاب کار علوم علوی مربوط به قسمت آزمایش فصل 4 ، به صورت گروهی و کارتیمی با روش دیدار پوستر و درک مفاهیم ،کار و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « ر » تدریس شد . _ صفحه 40 کتاب فارسی درس داده شد وتمرین و کار شد. _ صفحه 8 جزوه روان خوانی پرسش و کار شد.
تکلیف: _ سرمشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و با دقت و حوصله انجام بده. _ صفحه 9 جزوه روان خوانی را خوب تمرین کن.

نگارش اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهر *** صفحات 49 و 50 کتاب نگارش کار و انجام شد.
تکلیف: دختر گلم صفحه 51 کتاب نگارش را انجام بده

ورزش اول

مدرس: یعقوبی، ناهید
فعالیت: گرم کردن با حرکات ایروبیک و موزیک و حرکات ایستا و پویا اجرای دوی سرعت تمرین مهارت پرش جفت پا روی استپ تمرین مهارت پرش پا باز روی استپ تمرین مهارت پرش جفت پا از روی مانع(استپ)

سرود

مدرس: طلوع میرزاده نوید، الهام
فعالیت: آموزش اشعار بزم و زمستان بصورت متصل با یلدا

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** صفحات 49 تا 51 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 7 انجام و کار شد .
تکلیف: _ نمونه سوال فایل شده را وارد دفتر مشق ریاضی کن و با دقت و حوصله انجام بده.

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** صفحات 40 تا 47 کتاب کار علوم علوی مربوط به درس 4 ( دنیای جانوران ) کار و انجام شد .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** صفحات 67 تا 69 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه « ت » کار و انجام شد .
تکلیف: _ نمونه سرمشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و با دقت و حوصله انجام بده. _ صفحه 8 جزوه روان خوانی را خوبِ خوب تمرین کن و بخوان.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس، نقاشی خانه قارچی تکنیک ازاد انجام شد
تکلیف: امروز در کلاس، نقاشی خانه قارچی تکنیک ازاد انجام شد در منزل تکمیل گردد همراه داشته باشید وشایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید عزیزان لطفا ماژیک حتما تهیه شود

مهارت زندگی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: بهداشت فردی ( شستن دست، حمام کردن و پوشش مرتب ) تدریس و ص21 در کلاس کامل گردید.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** صفحات 46 تا 48 کتاب ریاضی زنبوری ، مربوط به تم 7 تدریس و کار شد.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « ت » تدریس شد . _ صفحات 38 و 38کتاب فارسی کار و انجام شد. _ یادبود انگیزشی « تل » به دختران درس خوان داده شد. _ روان خوانی پرسیده و لحاظ شد .
تکلیف: دختر قشنگم ، _ نمونه سرمشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و با دقت وحوصله انجام بده . _ صفحه 7 جزوه روان خوانی خوب کار و تمرین شود.

نگارش اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهر *** صفحات 46 و 47 کتاب نگارش کار و تمرین شد .
تکلیف: عزیزدلم ، صفحه 48 کتاب نگارش را با دقت و مرتب انجام بده . دختر گلم یادت باشد موقع نوشتن حتما بخوان و بنویس تا موفق باشی.

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: فردا املا تا نشانه « م » گفته میشود دختران گلم تمرین کنند و ترکیب ها و کلمات یادگرفته تا این نشانه را مرور کنند تا فردا در املا درخشان باشند.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: کتاب سواد مالی تحویل داده شد. فعالیتهای کتاب تا حدودی انجام شد.
تکلیف: فعالیتهای کلاسی و منزل از درس اول تا پایان درس ششم در کتاب تکمیل شود

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ صفحه 47 کتاب ریاضی علوی مربوط به تمرین مفهوم قرینه کار و انجام شد. _ صفحات 43 تا 45 کتاب ریاضی زنبوری مربوط به تم 7 ، تدریس و کار شد . _ سنجش مداد قرمز 1 ، ریاضی انجام و لحاظ شد.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** صفحه 66 کتاب کار فارسی علوی مربوط به تمرین جمله سازی با نشانه « او ، و » انجام و کار شد . « جهت هماهنگی جشن نشانه ها ، به اطلاع می رسانم در این هفته نشانه ( ت ) ، ( ر ) تدریس میشود . »
تکلیف: دختر قشنگم ، با کلمات / آمَد ، داد ، بادام ، سَبَد / جمله زیبا و با معنی بساز و خوش خط و مرتب در دفتر مشق فارسی ات بنویس.

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای بخشنده *** املا تا نشانه ( د ) گفته شد .

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** _ درس سوم ، صفحه 30 و 31 تدریس شد . _ لوحه 3 ، صفحه 32 ،سوره عصر تمرین و کارشد .
تکلیف: در پناه خدا و قرآن سلامت و شادباشی عزیز دلم

رایانه

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: ساختن پوشه: ابتدا در فضای خالی میز کار راست کلیک کرده و گزینهnewرا زده و folder را انتخاب می کنیم . ذخیره کردن نقاشی: از سربرگ fileگزینه saveو سپس میگوییم که نقاشی کجا ذخیره شود و نام آن را می نویسیم و سیو می کنیم .مطالب بالا تدریس شد.
تکلیف: لطفا حتما مطالب بالا کار شود.

بازی استراتژیک

مدرس: اکبری، نشاط
فعالیت: وارم آپ +بازی چوبک در این بخش مهارت های حرکتی پایه ی دانش آموزان تقویت میگردد و بازی ترکیبی از مهارت های جابجایی ، حرکتی و دستکاری میباشد و در طی بازی تمامی این قوا در دانش آموزان تقویت میگردد . همچنین درک و تمییز شنیداری به واسطه ی اجرای کد هایی مشخص در بخش های مشخصی از آهنگ حاصل میشود . همچنین سبب ایجاد ارتباط بین سلول های عصبی و مغز دانش آموز میگردد و در طی این ارتباطات نورونی ، هوشیاری و خودآگاهی ، رشد زبانی ، خلاقیت و قدرت حل مسئله ی دانش آموز به میزان قابل توجهی بهبود می یابد .

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ عدد نویسی 15 تا 20 تدریس شدو کشیدن تعداد درست چوب خط مربوط به آن ها درس داده شد . _ شمارش 20 تا 30 آموزش داده شد و شمارش معکوس 30 تا 20 کار و تمرین شد.
تکلیف: اعداد 20 را 30 را به ترتیب بشمار و سپس به صورت معکوس بگو و خوب تمرین کن . ( پک شماره 7 ارمغان هفته هفته تحویل دختران گلم داده شد ، با دقت حل کنند و شنبه تحویل معلم بدهند .)

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** دانش آموزان عزیز تعدادی جانور را بازدید کردند ،و با هدف شناخت ملموس تفاوت شکل / اندازه / نوع رشد و تغذیه آن ها وارد آزمایشگاه شدند . ماکت حیوان را بررسی کردند و مفهوم جاندار و بی جان را به خوبی درک کردند.
تکلیف: سپاس از دختران نازنینم که حیوان خانگی با خود آورده بودند و داشته ها وتجربه هایشان با همکلاسی شان به اشتراک گذاشتند.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** صفحات 63 تا 65 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه « او ، و » کار و انجام شد .
تکلیف: عزیزدلم ، نمونه سرمشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و با دقت و حوصلهانجام بده . ( عزیز دلم یادت باشد موقع نوشتن بخوانی و بنویسی تا موفق باشی )

مهارت اجتماعی

مدرس: هدایتی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان امروز در کلاس فعالیت های داخل اتیکت که جلسات قبل یاد گرفته بودند و به کار بردند را بازگو کردند.وسایل میز را شناختند طرز استفاده صحیح از قاشق و چنگال را یاد گرفتند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: