فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 3

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: اصلاحیه کاربرگ تمرینی ریاضی در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است. تم 1 تا 12 را تمرین کن تا روز شنبه با آمادگی کامل در کلاس حاضر شوی.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مفهوم جمع شانه ای تدریس شد . _ صفحه 44 تا 49 کتاب هوش کار و انجام شد .
تکلیف: دختر قشنگم ، _ نمونه سرمشق فایل شده وارد دفتر مشق ریاضی شود و با دقت و حوصله انجام شود . _ پک شماره 17 ارمغان هفته انجام شود .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** صفحه 147 و 148 کتاب کار فارسی علوی مربوط به درک مطلب نشانه « ف » کار و انجام شد .
تکلیف: دختر قشنگم ، _ نمونه جدول فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و خودت خوب فکر کن و انجام بده . _ مشق خلاق فرفره ا ی : به این صورت که کلمات صفحه دوم به شکل املا توسط دختر گلم نوشته شود و سپس با چرخش فرفره جهت فلش هر کلمه را نشان داد جمله سازی کلامی انجام شود . « هدف این تکلیف تقویت املا و تقویت جمله سازی جدید و غیرتکراری گذشته می باشد و جمله سازی به صورت کلامی کفایت می کند . »

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز نقاشی روز مادر تکنیک تلفیقی انجام شد در منزل کامل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید
تکلیف: امروز نقاشی روز مادر تکنیک تلفیقی انجام شد در منزل کامل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل مورد استفاده جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

استعداد فضایی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: """ با سلام و احترام """ برای روز شنبه مورخ 24 دی ماه کتاب های ذکر شده همراه دختران گلم باشد : _ دفتر مشق فارسی _ دفتر مشق ریاضی _ کتاب قرآن _ تخته حساب ریاضی با ماژیک وایت برد مناسب
تکلیف: *** به اطلاع والدین محترم رسانده می شود : در هفته پیش رو نشانه « خ » « ق » تدریس می شود . """ فایل مشق خلاق فرفره ای در این قسمت بارگذاری شده است """

استعداد تحلیلی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهربانی ها *** جلسه با اولیا با موضوع جلسه یِ آموزشی و تبریک خاص و ویژه روز مادر توسط خانم فیض آبادی برگزار و اجرا شد .
تکلیف: دختر قشنگم به مناسبت روز معلم و مهمانی آخر هفته ، روز شنبه روان خوانی پرسیده و ارزیابی نمی شود .

هوش و ریاضی

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: کاربرگ تمرینی ریاضی به همراه پاسخ در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است.دختر خوبم تمرین ها را حل کن تا روز شنبه با آمادگی کامل سرکلاس حاضر شوی.

مهارت اجتماعی

مدرس: هدایتی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان امروز در کلاس اتیکت میز غذا خوری را به پایان رساندند و با اتیکت مهمان بودن آشنا شدند.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** تمرین و تکرار عبارت های چند جمعی کار و مرور شد .
تکلیف: *** عزیزقلب من تلاش و آرزویِ من موفقیت و شادی شماست . ***

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ تدریس نشانه « ف » انجام شد . _ صفحه 60 کتای فارسی ( امین و آزاده ) درس داده شد . _ صفحه 143 تا 146 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه « ف » کار و انجام شد . ((( جشن اسم دختر گلم « نفس » گرفته شد و در کلاس با هم کلاسی هایش ثبت خاطره شد ))).
تکلیف: شیرین عسلم ، صفحات 79 و 80 کتاب نگارش را بادقت و حوصله انجام بده ، عزیزم حتما خوش خط و مرتب بنویس .

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای بخشنده *** فردا املا تا نشانه چهارشکلی « اِ ِ ه ه » گفته می شود .
تکلیف: دختر درس خوان خوب تمرین کن تا فردا در زنگ دیکته تلاش و تمرین شما درخشان باشد .

ورزش اول

مدرس: یعقوبی، ناهید
فعالیت: گرم کردن عمومی انجام تست های استعداد حرکتی 1. جابجا کردن توپ های کوچک با کف پا داخل حلقه های هلاهوپ 2. پرش جفت پا و پرش پا باز داخل حلقه های هلاهوپ انجام ادامه ی تست های طرح پاک

استعداد تحلیلی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: """ با سلام و احترام "" دختران گلم برای فردا ، روز چهارشنبه مورخ 21 دی ماه کتاب های زیر را همراه داشته باشند : _ کتاب نگارش ( درختی ) _ کتاب کار فارسی علوی ( گرگی ) _ دفتر املا
تکلیف: *** لطفا از آوردن کتاب ، دفتر ، وسایل اضافی خودداری کنید تا دختران گلم اذیت نشوند *** """ در کلاس نیازی به مدادرنگی با جعبه های بزرگ و تعداد زیاد اصلا نیست و تمرکز و دقت دختران گلم و دوستانش را برای انجام فعالیت کلاسی درگیر می کند قرار دادن رنگ های اصلی در جامدادی آن ها کنار مداد ، پاک کن ، تراش کفایت می کند ."""

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** صفحات 40 تا 43 کتاب هوش کار و انجام شد .
تکلیف: ریاضیدان کوچک ، صفحه 104 و 105 کتاب ریاضی زنبوری را با دقت انجام بده .

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** در زنگ علوم صفحات 93 تا 99 کتاب کار علوم علوی مربوط به فصل 9 « زمین خانه یِ خاکی ما » کار و انجام شد و سپس به آزمایشگاه رفتیم و با گِل سفالگری سازه های خوشگل و خلاق و جذاب ساختیم .
تکلیف: خانه های گلی دختران گلم را کامل کنید ، می توان برای تکمیل سقف از چوب بستنی استفاده شود و بعد از خشک شدن کامل ، سازه با گواش رنگ آمیزی شود. برای هفته آینده اعلام می کنم دخترانی که به تمایل انجام داده اند کار خود را به مدرسه آورده تا در نمایشگاه کلاسی ثبت و مستند شود .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** تدریس قاعده « گی » « گان » تدریس شد .و سوالات تفهیمی مربوط به مبحث تدریس شده کار و انجام شد .
تکلیف: دختر زرنگم ، _ نمونه سرمشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و با دقت و مرتب و خوش خط انجام بده و بنویس . _ صفحه 142 کتاب کار فارسی علوی را انجام بده .

استعداد تحلیلی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: """ با سلام و احترام """ دختران گلم برای فردا ، روز سه شنبه مورخ 20 دی ماه ، کتاب های زیر را همراه خود داشته باشند : _ دفتر مشق فارسی _ کتاب فارسی ( امین و آزاده ) _ کتاب کار فارسی علوی ( گرگی ) _ کتاب ریاضی ( زنبوری )
تکلیف: *** لطفاً از آوردن کتاب ، دفتر ، وسایل اضافی خودداری کنید تا دختران گلم برای حمل کیف اذیت نشوند . ***

مهارت زندگی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: صبوری کردن مرور و همدلی ( کمک به خانواده و دوستان ) تدریس و صفحات 36 و 37 در کلاس کامل شد.
فعالیت: اولیای گرامی با سلام لطفا نرم افزار شاد را بر روی گوشی همراه خود نصب نمایید. این نرم افزار مربوط به آموزش و پرورش می باشد و نصب و فعال سازی آن الزامی می باشد. درصورت بروز مشکل در نصب، مدرسه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. باتشکر- واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** صفحات 108 و 109 و 110 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 15 ، تمرین و انجام شد .
تکلیف: مشق ریاضی خلاق تحویل داده شده انجام شود و حتما فردا به خانم معلم تحویل داده شود .

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: دختر قشنگم حتما حتما برای آزمایشگاه فردا « گِل سفالگری » که هفته پیش اطلاع داده بودم تهیه کنی را همراه خودت بیاور .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ تدریس نشانه « گ » . _ صفحه 58 و 59 کتاب فارسی ( امین و آزاده ) درس داده شد . _ انشای خیال بافی دختران گلم به صورت فرد به فردی در کلاس خوانده شد . _ صفحات 137 تا 140 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه « گ » کار و انجام شد . _ (( جشن اسم « گندم » گرفته شد و برای دخترم در کلاس و باهم کلاس هایش ثبت خاطره شد .))
تکلیف: دختر عزیزم ، _ صفحه 77 و 78 کتاب نگارش را بادقت انجام بده ، جتما خوش خط و مرتب بنویس . _ صفحه 35 و 36 جزوه روان خوانی را خیلی خوب تمرین کن .

استعداد تحلیلی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: """ با سلام و احترام """" دختران گلم برای فردا ، روز دوشنبه مورخ 19 دی ماه کتاب های زیر را همراه خود داشته باشند : _ دفتر مشق فارسی _ کتاب نگارش _ کتاب کار علوم علوی
تکلیف: *** لطفا از آوردن کتاب و دفتر و وسایل اضافی خودداری کنید تا دختران گلم برای حمل کیف اذیت نشوند .و حتما کتاب های اطلاع داده شده همراهشان باشد تا از درس و فعالیت کلاسی جا نمانند چون به تکلیف و کار منزلشان اضافه می شود تا همگام با کلاس شوند و مسلما تاثیر محیط کلاس و معلم را از دست می دهند . ***

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: ارزشیابی توصیفی سواد مالی انجام شد.
تکلیف: کتاب سواد مالی تا پایان درس ده بررسی شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: