فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 3

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ عدد نویسی به ترتیب 0 تا 10 تمرین وتکرار شد . _ شعر انگیزشی مرتبط انجام شد. _ معکوس نویسی اعداد 0 تا 10 تدریس شد .
تکلیف: دختر قشنگ ، _ در دفتر مشق ریاضی ات اعداد 1 تا 10 را پنج بار معکوس بنویس و در خانه مرتباً معکوس بشمار و بگو که برایت تکرار شود تا خوبِ خوب شمردن معکوس را یاد بگیری .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ صفحات 55 تا 57 کتاب کارفارسی علوی مربوط به نشانه ( م ) انجام و کارشد. _ پرسش و ارزیابی روان خوانی انجام شد.
تکلیف: دانش آموز کوشا ، در دفتر مشق فارسی ات _ جدول ترکیب ( ب ) ( د ) ( م ) را بکش و انجام بده . _ جدول بخش و صداکشی کلمات « آدَم » « داماد » « بامداد » « آمَد » « مَبادا » را با دقت انجام بده . _ املا با کلمات و جمله تا نشانه ( م ) بنویس . ««« والدین محترم جهت هماهنگی جشن نشانه ها ، به اطلاع می رسانم در هفته پیش رو نشانه ( س ) ، ( او ) تدریس می شود . »»»

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** عدد نویسی 9و 10 آموزش داده شد.
تکلیف: دختر گلم در دفتر مشق فارسی ات از 0 تا 10 به ترتیب بشمار و بنویس .( 5 بار )

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** صفحات 25 تا 35 کتاب کارعلوم علوی، مربوط به فصل 3 کار و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ تدریس نشانه ( م ) انجام شد . _ درس « مدرسه » کتاب فارسی داده شد فلش کارت های درس بخش و صداکشی شد و روخوانی درس انجام شد. _ صفحه 33 کتاب فارسی علوی مربوط به لوحه نویس نشانه جدید کارشد.
تکلیف: _ کاربرگ های فایل شده وارد دفترمشق فارسی شود ، دختر گلم با دقت و حوصله انجام دهد. ( یادت باشد موقع نوشتن تکالیفت بخوانی و بنویسی تا موفق باسواد شوی ). _ صفحه 1 و 2 جزوه روان خوانی تمرین و کار شود ، فردا در کلاس پرسیده می شود. ( جزوه روان خوانی به دانش آموزان عزیز تحویل داده شد ،برچسب اسم زده شود وهمراه خود بیاورد.)

نگارش اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهر *** صفحات 37 و 38 کتاب نگارش کار و انجام شد.
تکلیف: عزیزدلم ، صفحه 39 کتاب نگارش با دقت انجام شود .

ورزش اول

مدرس: یعقوبی، ناهید
فعالیت: گرم کردن با حرکات پویا انجام تمرینات راه رفتن روی پاشنه و پنجه آموزش حرکت به پهلو دویدن و سر خوردن و تمرین آن با حلقه

سرود

مدرس: طلوع میرزاده نوید، الهام
فعالیت: آموزش کار گروهی و اتمام اجرای قطعه یلداو شروع قطعه زمستان

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ صفحات 39 و 40 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 5 کار و انجام شد . _ مفهوم « سرمشق الگوی تکرار شونده » تمرین و تکرار شد . _ عدد نویسی 7 و 8 آموزش داده شد .
تکلیف: عدد نویسی : در دفتر مشق ریاضی ات یک خط 7 ، یک خط 8 ، سه خط به ترتیب 0_1_2_3_4_5_6_7_8_9 را مرتب و باحوصله انجام بده .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ صفحات 51 تا 54 کتاب فارسی علوی مربوط به نشانه « د » کار و انجام شد. _ املای کلاسی با جملات ( بابا آب داد ، بابا با اَدب آب داد ) گفته شد و اولین جمله نویسی دختران گلم تبریک گفته شد .
تکلیف: دختر گلم ، در دفتر مشق فارسی ات _ املا با کلمات تا نشانه های تدریس شده بنویس . _ جدول ترکیب « ب » و « د » را انجام بده. _ جدول بخش و صداکشی کلمات « آباد » « بابا » « ابَد » « آداب » « با ادب » را انجام بده . و با هرکدام از کلمات گفته شده یک جمله زیبا بساز و به مادرت بگو .

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی خرس بازیگوش تکنیک پاستل انجام شد،
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی خرس بازیگوش تکنیک پاستل انجام شد، در منزل کامل شود وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

مهارت زندگی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: نظم و ترتیب (جلسه 3) مرور و تغذیه سالم (شناخت خوراکیهای مقوی و غیرمقوی) تدریس شد. صفحات 13،14و15 در کلاس تکمیل گردید.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ صفحه 34 کتاب ریاضی زنبوری حل و کار شد . _ مفهوم « تشخیص درست سرمشق الگوی تکرار شونده » تدریس شد . ( با قصه رئیس الگو را پیدا کن . )
تکلیف: دختر درس خوان ، صفحه 34 کتاب ریاضی زنبوری را باز کن « قصه رئیس الگو را پیدا کن » را برای خانواده ات تعریف کن و جدول مرتبط را با دقت انجام بده .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه ( د ) تدریس شد . _ صفحه 31 کتاب فارسی درس داده شد . _ جدول بخش و صداکشی تدریس و تمرین شد . _ جشن یادگیری نشانه « د » گرفته شد .
تکلیف: نمونه دفتر سرمشق داده شده بارگذاری شده است ، وارد دفتر مشق فارسی شده و با دقت و حوصله انجام شود.

نگارش اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهر *** _ صفحه 34 و 35 کتاب نگارش کار و انجام شد. _ صفحه 18کتاب کار فارسی علوی مربوط به لوحه نویسی نشانه « د » انجام و کار شد .
تکلیف: دخترگلم ، صفحه 37 کتاب نگارش را با دقت و حوصله بنویس و انجام بده. یادت باشد حتما بخوانی وبنویسی تا باسواد شوی

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس پنجم ( پس انداز ) از روی فایل کتاب تدریس شد. کارتون پس انداز نمایش داده شد. شعر پس انداز با دانش آموزان تمرین شد . قصه صوتی چه روزی قلکم را بشکنم ؟ شنیده شد.
تکلیف: با وسایل بازیافتی یک قلک زیبا بسازید و یکشنبه آینده به مدرسه بیاورید.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مفهوم اضافه شدن با واژه « با هم » تدریس شد. _ مفهوم کم شدن با واژه « باقی مانده » تدریس شد . _ صفحات 29 ، 30 ، 31 کتاب ریاضی زنبوری وربوط به مفاهیم تدریس شده کار و انجام شد . _ صفحات 36 و 37 و 38 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 5 حل و کار شد .
تکلیف: دختر زرنگم ، صفحه 32 کتاب ریاضی زنبوری را با دقت انجام بده .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** کلمات و ترکیب با نشانه های ( آ) ( ب ) ( اَ ) تمرین و تکرار شد .
تکلیف: کلمات کاربرگ برای دانش آموز خوانده شود ، دختر گلم با دقت گوش دهد جایگاه ( اَ ) اول و ( َ ) در کلمه تشخیص درست داده شود . سپس وارد دفتر مشق فارسی شود و فعالیت خواسته شده با مداد رنگی انجام شود .

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای بخشنده *** از نشانه های ( آ ) ( ب ) ( اَ ) دیکته گفته شد .
تکلیف: دختران گلم حتما موقع مشق نوشتن و تمرین کردن در منزل بخوان و بنویس ، بگو و بنویس تا موفق باشی .

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** _ درس 2 تدریس شد . _ مفهوم نعمت های خدا درس داده شد. _ لوحه 2 ، سوره کوثر تلاوت شد .
تکلیف: در پناه خدای مهربان شاد و سلامت باشی .

رایانه

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: دوره ی جلسات قبل مفهوم حافظه که مکانی است برای ذخیره سازی اطلاعات بیان شد. باز کردن تصویر از منوی فایل در برنامه نقاشی تدریس شد.
تکلیف: لطفا مطالب بالا کار شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: