فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 3
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای عزیز اصلاحیه برنامه هفتگی به پیوست در درس استعداد فضایی بارگذاری می شود. کتاب رایانه به دانش آموزان گلم تحویل داده شد، این کتاب جهت آگاهی شما عزیزان از فعالیت های آموزشی کلاس و تمرین در منزل است.
توضیح: جهت هماهنگی جشن نشانه ها و همچنین جشن اسم ، به اطلاع والدین محترم می رسانم در این هفته نشانه چهارشکلی « اِ ِ ه ه » تدریس می شود.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مفهوم جمع انتقالی ( بیش تر از انگشتان یک دست ) تدریس شد. _ مفهوم قرینه شطرنجی تدریس شد و نمونه سوال روی تخته و دفترمشق ریاضی کار و تکرار شد. _ سوالات صفحات 65 تا 67 کتاب ریاضی زنبوری تفهیم و در کلاس کار شد.
تکلیف: دختر گلم ، صفحه 68 کتاب ریاضی زنبوری را بادقت انجام بده .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ جمله سازی تمرین شد و بازی جملات به هم ریخته را مرتب کن را با روش خلاق انجام و کار شد . _ روان خوانی کار شد و ارزیابی لحاظ شد. _ شنبه شاد با بازی « انتقال گفتار » با هدف افزایش دقت تمرکز و تقویت مهارت شنیداری و کلامی در حیاط مدرسه اجرا شد.
تکلیف: دختر گلم ، کاربرگ فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و بادقت و حوصله انجام بده .

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** _ صفحه 41 و 40 مربوط به لوحه خوانی شماره 4 الی 7 انجام شد . _ هم خوانی و تکرار جمعی سوره « عصر » کار شد.
تکلیف: دختر عزیزم سوره عصر را تکرار کن در ذهنت حفظ شود.

استعداد فضایی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای عزیز اصلاحیه برنامه هفتگی در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است، لطفا بارگیری نمایید.

رایانه

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: دوره مطالب گذشته کشیدن بادبادک و اشکال هندسی و تغییر رنگ زمینه تدریس شد.
تکلیف: لطفا حتما مطالب کار شود.

هوش و ریاضی

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای بزرگ *** _ صفحات 28 تا 36 کتاب هوش کار و انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** صفحات 61 و 62 و 63 کتاب ریاضی ( زنبوری ) تدریس شد و سوالات آن تفهیم و حل شد .
تکلیف: دختر زرنگم ، ارمغان هفته شماره 10 را بادقت و حوصله انجام بده و انشالله شنبه تحویل معلم خود بده.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ امروز کلاس آنلاین را با ورزش صبحگاهی موزیکال شاد با هدف افزایش تمرکز و انگیزه دانش آموزان شروع کردیم. _ تولید محتوای فلش کارت های نشانه « ز » بارگذاری شد و تشخیص جایگاه و صدای درست نشانه جدید در کلمات ، بخش کردن و صداکشی تمرین و کار شد . _ صفحات 89 تا 92 کتاب کارفارسی علوی با تعامل دانش آموزان حل و کار شد.
تکلیف: دختر گلم ، _ صفحه 93کتاب کارفارسی علوی را بادقت بخوان و سپس به سوالات درک مطلب صفحه 94 بادقت و حوصله جواب بده و بنویس. _ صفحه 18 جزوه روان خوانی را خوب تمرین کن تا بتوانی حرفه ای روخوانی انجام دهی ، از جملات همان صفحه دیکته منزل کار کن.
فعالیت: توجه با توجه به هفته ی پژوهش، لطفا دخترانم موضوعات مطرح شده را در قالب توضیح دادن با یک کاردستی یا نقاشی، یا روزنامه دیواری ، یا انجام آزمایش و ثبت مراحل آن به صورت روایت تصویری یا هر روش دلخواه، و هر روش خلاقانه تهیه شود و سپس در کلاس و نمایشگاه به صورت فعالیت گروهی و تیمی ؛با گروه بندی های از پیش تعیین شده آن را ارائه می دهند. لطفا فعالیت ها را تا تاریخ 20 آذر ماه به کلاس تحویل داده شود تا در نمایشگاه پژوهش ،به نمایش و مسابقه قرار داده شود . موضوعات مورد پژوهش : گروه قرمز : سازمان های امنیت و رعایت ایمنی (اورژانس،آمبولانس،هلال احمر و ...) گروه زرد : تفاوت گیاهانی که ساقه خوراکی دارند و گیاهانی که ریشه خوراکی دارند. گروه آبی : شناخت و کاربرد آهن ربا برای انسان گروه سبز : وسیله ای معرفی شود و تغییرات و پیشرفت آن از گذشته تا به امروز بررسی شود. ( تاثیر تکنولوژی و علم در زندگی ) در مراسم اختتامیه ، مسابقه درون مدرسه ای برگزار می شود و از گروه منتخب ، تقدیر به عمل آمده و دانش آموزان برنده جایزه دریافت خواهند کرد . و به تمامی دانش آموزان شرکت کننده و فعال امتیاز مثبت در درس علوم داده می شود‌.

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** مبحث کاشت ، مرتبط به فصل 5 با موضوع دنیای گیاهان ، در محیط آزمایشگاه انجام و کار شد . دانه های لوبیا خیس خورده و لای پارچه قرار گرفتند تا جوانه زده شود‌. برای دانش آموز فعالیت به صورت بصری و عینی انجام شد.
تکلیف: دانش آموزانی که کاشت را در منزل انجام داده اند اطلاع داده می شود در هفته آینده ، سبز شده و کامل شده را همراه خود بیاورند تا در کنار کار مدرسه شان ، مراحل را به ترتیب از نزدیک ببینند و به خوبی به درک و شناخت مراحل رشد گیاه برسند.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « ز » تدریس شد . _ صفحه 45 کتاب فارسی ( امین و آزاده ) درس داده شد و تصاویر و لغات آن صداکشی و کار شد . _ بازی بادکنکی به صورت نوشتن لغت های جدید با نشانه « ز » روی بادکنک زرد با دختران گلم کار و انجام شد. _ یادبود انگیزشی « بادکنک زرد » « کاردستی زنبور » « موز » به دانش آموزان درس خوان داده شد. ( با تشکر از همراهی و زحمت مادر دلارام متقی )
تکلیف: دختر گلم ، _ نمونه مشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و با دقت وحوصله انجام بده. _ صفحه 17 جزوه روان خوانی را خوب تمرین کن.

نگارش اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهر *** صفحات 58 و 59 کتاب نگارش در کلاس کار وانجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم ، صفحه 60 کتاب نگارش را با دقت و مرتب انجام بده .

ورزش اول

مدرس: یعقوبی، ناهید
فعالیت: گرم کردن پویا انجام آزمون های طرح پاک( پایش آمادگی کودکان) 1.تست تعادل پویا راه رفتن به صورت گردو شکستم 2. تست لی لی با پای راست و چپ در پنج خانه ی 40 در 40

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** شمارش صحیح اعداد تا 29 و رقم نویسی صحیح 20 تا 29 با عدد و چوب خط ، تدریس شد.
تکلیف: دختر گلم ، از 20 تا 29 به ترتیب سه بار بنویس .

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** صفحات 54 تا 61 کتاب کار علوم علوی مربوط به فصل 5 ( دنیای گیاهان ) کار و انجام شد .
تکلیف: دختر قشنگم ، برگ هایی در شکل و سایز مختلف جمع آوری کن و روی برگه A4 به سلیقه و دلخواه خودت کاردستی درست کن و تا دوشنبه هفته آینده تحویل خانم معلم بده تا در پوشه کار کلاسی ات گذاشته شود .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ تمرین و مرور نشانه های تدریس شده تابه حال . _ کاردرکلاس ، تمرین روان خوانی صفحه 16 جزوه روان خوانی انجام شد .
تکلیف: عزیزدلم ، صفحه 16 جزوه روان خوانی خوبِ خوب تمرین شود و سپس 7 کلمه به دلخواه انتخاب کن و جمله با معنی و زیبا بساز و بنویس .

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای بخشنده *** دیکته کلاسی تا نشانه « ت » گفته شد و دفتر املا تصحیح و لحاظ شد .
تکلیف: دفتر املای دانش آموزان نازنینی که نیاز به دقت و همت بیش تری دارند به دخترگلم تحویل داده شد ، لطفا بررسی و امضا شود و نقاط ضعف توضیح داده شده تمرین شود.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی ببر در جنگل تکنیک پاستل روغنی و ماژیک و انجام شد
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی ببر در جنگل تکنیک پاستل روغنی و ماژیک و انجام شد در منزل تکمیل گردد وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و کاغذ رنگی رنگ های آبی و سبز و قیچی و چسب ماتیکی همراه داشته باشید
فعالیت: اولیای عزیز با سلام و احترام لطفا روی مقنعه و سویشرت ورزشی دخترانم حتما اسم نویسی شود و بطری آب همراه داشته باشند. با تشکر از همراهی شما دپارتمان ورزش

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** صفحات 63 تا 68 کتاب کار ریاضی علوی کار و انجام شد.
تکلیف: دختر زرنگ ، به محیط خانه خوب نگاه کن وسیله و اشکالی که متقارن هستند را پیدا کن ، تصویر آن را در دفتر مشق ریاضی ات بکش و خط تقارن صحیح آن را رسم کن .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ صفحات 86 تا 88 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه چهار شکلی « ی » انجام و کار شد . _ درک مطلب تمرین و کار شد. _ روان خوانی پرسش و ارزیابی لحاظ شد.
تکلیف: دختر گلم ، از روی جملات صفحه 14 جزوه روانخوانی بخوان و بنویس . ( هفت جمله ی قسمت بالای صفحه )

نگارش اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهر *** صفحه 56 کتاب نگارش کار و انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم ، فردا املا تا نشانه « ت » داریم ، خوبِ خوب تمرین کن تا در املای فردا درخشان باشی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: