فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانش 1

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: عدد 5 آموزش داده شد. دخترهای عزیزم کاربرگ عدد 5 را برای درک بهتر انجام دادند.
تکلیف: کتاب ریاضی صفحه 54 تا 57 انجام شود.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: آزمایش فلفل های فراری در کلاس انجام شد. دخترهای گلم در مورده راه های صرفه جویی در آب تحقیق کردند و در کلاس صحبت کردند.

نمایش خلاق

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: انیمیشن مهمان ناخوانده در کلاس پخش شد، دخترهای گلم قصه را تعریف کردند و نقاشی قصه را روی بادکنک کشیدند و لذت بردند. آخر کلاس با آهنگ مدرسه موش ها شادی کردند و بادکنک بازی کردند و کلاس با انرژی عالی دخترهای عزیزم به پایان رسید.
فعالیت: "ما دختران علوی در این روز های سرد در کنار شما هستیم." دختران گلم با شرکت در این پویش، دوستانمان را همراهی کنیم تا این روزهای سرد را با گرمی مهربانیمان سپری کنند. برای شرکت در این پویش لطفا پیشنهادات خود را به جهت صرفه جویی در مصرف گاز ، در قالب عکس برای مدرسه (از طریق پیام رسان ایتا : 09022632449) ارسال کنید. توجه داشته باشید هنگام گرفتن عکس، دوربین به صورت افقی باشد و همچنین پوشش دانش آموزی خود را رعایت نمایید. با تشکر
توضیح: به درخواست اولیا برنامه هفتگی در درس فعالیت در قسمت کاربرگ مجددا ارسال می گردد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: صدای ش آموزش داده شد. شعر صدای ش برای درک بهتر خوانده شد.

فعالیت

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: برنامه هفتگی به در خواست اولیا در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است.

دومینو

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: آموزش و تمرین دومینو به شکل حلزون در کلاس داده شد.
تکلیف: لطفا برای کلاس علوم فلفل سیاه و مایع ظرفشویی آماده باشد. تحقیق در مورده راهکارهایی برای صرفه جویی در آب انجام شود. بادکنک سفید و ماژیک برای کلاس نمایش خلاق تهیه شود.
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت اولیای محترم با توجه به شرایط آنلاین و احتمال تداوم این شرایط در روزهای پیش رو لطفا جهت تحویل کتاب های دختران قشنگمان در ساعت های اداری و مقرر دبستان اقدام بفرمایید. جهت سهولت در امر آموزش و پیش بینی های لازم و همچنین جهت آرامش خاطر شما اولیای گرامی و عدم رفت و آمد مکرر (با توجه به مشغله های کاری و ...) تا اطلاع ثانوی کلیه کتاب ها در منزل بوده و در صورت حضوری شدن کلاس ها *طبق برنامه آموزشی که در پرتال ذکر خواهد شد یا طبق برنامه هفتگی ، کتاب های مرتبط به همراه دختران گلم به مدرسه آورده شود. *لازم به ذکر است: برنامه ذکر شده در پرتال فقط توسط معلم پایه اطلاع رسانی می شود و دروس فوق برنامه طبق روال برنامه آموزشی کلاسی مدون شده همراه دانش آموزان باشد. باتشکر واحد آموزش

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: نوشتاری فعالیت ، دخترهای عزیزم نی ها را قیچی کردند و از داخل آن ها نخ رد کردند و گره زدند،در آخر با خلاقیت خود شکل درست کردند.

دستان توانا

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: کاردستی طاووس با هدف افزایش مهارت دست ورزی و خلاقیت توسط دخترهای عزیزم درست شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: ریاضی عدد 4 آموزش داده شد. دخترهای عزیزم تمرین عدد 4 را با شکل و چوب خط انجام دادند.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کهریزی، مونا
فعالیت: تفاوت حیوانات اهلی و وحشی آموزش داده شد. انیمیشن برای آموزش بهتر در کلاس پخش شد. دخترهای گلم نقاشی حیوانات اهلی و وحشی را در کلاس کشیدند.

دستان توانا

مدرس: کهریزی، مونا
تکلیف: لطفا برای کلاس فردا، همه عزیزان 3 عدد نی ، یک عدد کاغذ رنگی سبز ، نارنجی و صورتی و چسب مایع آماده کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: