1401/09/09
فعالیت:
دختران گلی که عکس خود را به کلاس تحویل نداده اند، لطفا تا روز شنبه مورخ 12 آذر ماه تهیه کرده و با خود همراه داشته باشند.
ریاضی سوم
ساکی، مینا
تمرین صفحه ی 48 ریاضی مبحث کسر با کمک دانش آموزان حل شد .
بچه های عزیز روزهای آخر هفته حتما تمرین و تکرار مطالب تدریس شده ی قبلی در درس ریاضی را داشته باشید .
علوم سوم
ساکی، مینا
مطالب تدریس شده ی قبلی پرسش شد و قسمت سوم از درس پنجم علوم ( آب ماده ای با ارزش ) تدریس شد .
پژوهشگر های کوچک :
کاشت دانه ی لوبیا و نوشتن گزارش مراحل انجام کار را با دقت انجام دهید و نتیجه ی گزارش و دانهی لوبیای رشد کرده ی خود را روز دوشنبه به کلاس بیاورید.
فارسی سوم
ساکی، مینا
قسمت اول از درس 6 فارسی ( متن درس + درست و نادرست ) تدریس شد .
همچنین روان خوانی توسط دانش آموزان نیز انجام شد .
1- از درس ششم ( فداکاران ) یک بار نوشته شود .
2- پنج کلمه از درس ششم انتخاب کنید و با آن ها جمله بسازید .
1401/09/08
ریاضی سوم
ساکی، مینا
صفحه ی 47 ریاضی مبحث کسر تمرین و تکرار شد .
دخترم صفحه ی 48 ریاضی حل شود .
علوم سوم
ساکی، مینا
پرسش درس 4 علوم و قسمتی از درس پنجم علوم انجام شد .
فارسی سوم
ساکی، مینا
عزیزم از درس بلدرچین و برزگر یک بار نوشته شود .
املا سوم
ساکی، مینا
از درس اول تا پنجم فارسی املا گرفته شد .
سواد مالی
ناطق، زهرا
فعالیت منزل درس بانک با همکاری دانش آموزان بررسی شد. درس 7 ( خدمات بانک) تدریس شد. کارتون چه وامی بهتره نمایش داده شد. فعالیت کلاسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
لطفا کتاب سواد مالی تا پایان درس هفتم تکمیل شود . هفته آینده بررسی می شود و به کتابهایی که کامل باشد کارت امتیاز داده میشود.
1401/09/07
ریاضی سوم
ساکی، مینا
تمرین صفحه ی 47 ریاضی با موضوع « کسر » توسط دانش آموزان حل شد .
دخترکم صفحه ی 60 و 61 کتاب کار ریاضی در منزل حل شود .
علوم سوم
ساکی، مینا
پرسش از قسمتِ اولِ تدریس شده ی علوم انجام شد .
همچنین قسمت دومِ درس 5 علوم ( آب ماده ای با ارزش ) تدریس شد .
فارسی سوم
ساکی، مینا
در زنگ ادبیات کهن خوانش داستانِ« غرق شدن مردِناشنوا »و نتیجه گیری از داستان انجام شد .
در زنگِ فارسی «کتاب کار فارسی صفحه ی 42-43» که قبلا توسط دانش آموزان حل شده بود در کلاس دوباره حل و رفع اشکال شد .
از درس اول تا درس پنجم فارسی برای هر درس 30 کلمه ی مهم و تشدید دار انتخاب کنید و بنویسید و فردا با خود به کلاس بیاورید .
«فردا املای درس اول تا پنجم فارسی گرفته خواهد شد .»
قرآن سوم
ساکی، مینا
در زنگ قرآن پرسش و تدریس انجام شد .
عزیزم هر روز «ده دقیقه » قرائت قرآن را با صدای زیبایت تمرین کن .
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
همدلی ( درک احساسات دیگران ) تدریس و صفحات 22 و 23 در کلاس کامل گردید.
رایانه
نیک افروز، فاطمه
دوره مطالب جلسه قبل و کپی کردن اسلاید و انتقال اسلایدها تدریس شد .
لطفا مطالب حتما کار شود.
1401/09/06
فعالیت:
اولیای عزیز با سلام و احترام
لطفا روی مقنعه و سویشرت ورزشی دخترانم حتما اسم نویسی شود و بطری آب همراه داشته باشند. با تشکر از همراهی شما
دپارتمان ورزش
ریاضی سوم
ساکی، مینا
در زنگ ریاضی و در زنگ کتاب کار ریاضی تمرین و تکرار مباحث تدریس شده ی قبلی انجام شد همچنین صفحه ی 55 کتاب کار توسط دانش آموزان تمرین و تکرار و رفع اشکال شد .
درس جدید « کسر » مرور شود .
علوم سوم
ساکی، مینا
قسمت اول درس 5 علوم ( آب ماده ای با ارزش ) تدریس شد .
در منزل مطالعه شود فردا پرسش علوم خواهیم داشت .
فارسی سوم
ساکی، مینا
نگارش صفحات 34-35 در کلاس توسط دانش آموزان حل شد .
همچنین در زنگِ کتاب کار فارسی صفحات 40-41 تمرین و تکرار شد .
دانش آموزانم
فردا با خود کتاب کار فارسی را به مدرسه بیاورید.
قرآن سوم
ساکی، مینا
در زنگ قرآن مبحث تشدید 1-2 تدریس شد .
1401/09/05
فعالیت:
دختران عزیزم لطفا فردا یک قطعه عکس 3*4 برایی برد تشویقی به کلاس تحویل دهید.
ریاضی سوم
ساکی، مینا
صفحه ی 45 ریاضی مبحث رسم شکل در فصل سوم تدریس شد .
عزیزانم در منزل تمرین و تکرار درس جدید انجام شود .
فارسی سوم
ساکی، مینا
نگاه کن و بگو درس پنجم ( بلدرچین و برزگر ) تدریس شد .
از درس اول تا پنجم فارسی هر درس 20 کلمه ی مهم نوشته شود . مثال درس اول 20 کلمه ، درس دوم 20 کلمه و .... تا درس پنجم
مطالعات اجتماعی سوم
ساکی، مینا
پرسش درس 6 مطالعات ( تغییر در خانواده ) انجام شد . درس هفتم ( از بزرگترها قدر دانی کنیم ) تدریس شد .
هدیههای آسمان سوم
ساکی، مینا
درس چهارم هدیه ( در کاخ نمرود ) تمرین و تکرار شد .
دخترانم هفته ی آینده درس 1 تا 4 هدیه پرسش می شود .
بازی استراتژیک
اکبری، نشاط
بازی با آهنگ و اجرای بادی پرکاشن (بدن کوبه) توسط دانش آموزان :
بادی پرکاشن سبب هماهنگی و تقویت عصب و عضله میشود ، همچنین فعالیتی بسیار مفرح و شاد میباشد و سبب ترشح هورمون سروتونین ، دوپامین و اندورفین میشود ، به علاوه تا حد قابل توجهی میزانِ کورتیزول (هورمون استرس) را در دانش آموزان کاهش میدهد.
به علاوه این بازیِ هدفمند و جذاب سبب هماهنگیِ نیمکره ی چپ و راست مغز شده و تمرکز دانش آموزان را افزایش میدهد .